زمان دریافت کارنامه انتخاب رشته دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری سال 1400 را از طریق سایت خود (( sanjesh.org )) به اطلاع شرکت کنندگان این مرحله خواهد رساند . پذیرفته شدگان این مرحله می توانند مطابق جدول زمانبندی مصاحبه دکتری 1400 با همراه داشتن مدارک مورد نیاز ، جهت مصاحبه به دانشگاه ها مراجعه نمایند .




پس از اینکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری 1400 در دوره های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان ، کدرشته محل های مورد علاقه خود را با توجه به رشته امتحانی انتخاب کرده و در زمان مقرر شده وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کردند ، سازمان سنجش لینک انتخاب رشته دکتری را از سایت برداشته و به بررسی فرم های داوطلبان می پردازد . نتایج این مرحله از آزمون دکتری در قالب کارنامه ای تحت عنوان " کارنامه انتخاب رشته دکتری 1400 " منتشر شده تا پذیرفته شدگان خود را برای شرکت در جلسات مصاحبه آزمون دکتری حاضر کنند .

از آنجا که اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 به داوطلبان کمک می کند به موقع از نتیجه آزمون خود مطلع شده و خود را برای شرکت در مصاحبه دانشگاه ها آماده نمایند، در این مقاله تاریخ اعلام جواب انتخاب رشته دکتری 1400 اطلاع رسانی شده است.



زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400
سازمان سنجش در دفترچه ثبت نام دکتری جدول زمانبندی آزمون دکتری 1400 را اعلام کرده که بر اساس این دفترچه، زمان انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه های سراسری نیمه اردیبهشت ماه 1400 تعیین شده و پیش بینی می شود نتایج انتخاب رشته دکتری چند هفته بعد از آن اعلام شود. داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا از تاریخ دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 1400 مطلع شوند .




به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 1400، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400





اقدامات بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1400
آن دسته از داوطلبانی که با مشاهده کارنامه انتخاب رشته دکتری 1400 ، دعوت به مصاحبه یک یا چند دانشگاه شده اند باید با مراجعه به سایت این دانشگاه ها و دنبال کردن اطلاعیه ها از زمان و نحوه برگزاری مصاحبه ها با خبر شوند. اما پیش از آن انجام مرحله تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400 برای داوطلبان دانشگاه های سراسری ضروری است. بنابراین داوطلبان باید ابتدا هزینه بررسی این فرم را از طریق لینک موجود در کارنامه انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش پرداخت نموده و سپس آن را تکمیل کنند .










در صورتی که در هر مرحله ای از آزمون دکتری 1400 ، دچار سوال یا ابهامی شدید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود. همچنین علاقه مندان می توانند برای اطلاع از رویداد های پیش رو در این آزمون عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند.

در ادامه بخوانید: فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 1400









سوالات متداول


1- هر داوطلب حداکثر به مصاحبه چند دانشگاه سراسری دعوت خواهد شد ؟
محدودیتی برای دعوت به مصاحبه وجود ندارد و هر فرد می تواند در صورت کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های انتخابی خود ، سر جلسه مصاحبه شان حاضر شود .




2- در مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری چه سوالاتی پرسیده خواهد شد ؟
در جلسات مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری تسلط هر داوطلب به موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد ، زبان انگلیسی ، مفاد رشته تحصیلی ، مقالات و ... بررسی خواهد شد .




3- نتایج نهایی آزمون دکتری برای داوطلبان دانشگاه های سراسری از چه طریقی اعلام می شود ؟
سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون دکتری را در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد کرد .

منبع : زمان دریافت کارنامه انتخاب رشته دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jpkY
نظرتان را بنویسید