اطلاعیه ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99

اطلاعیه ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 25 آذر ماه آغاز و تا روز یکشنبه 30 آذر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی پذیرش دانشجو ارشد با شیوه معدل صرفاً جهت نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته/ محل هایی در این قالب پذیرش خواهند داشت که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال 99 تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود می باشد.

منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسی و برای متقاضيان دارای مدرک کارشناسی ناپيوسته براساس تراز ميانگين معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپيوسته می باشد.

داوطالبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند بعد از مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در صورت داشتن شرایط، می توانند در يک رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام شوند و حداکثر تا 40 (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتيب علاقه مندی در فرم انتخاب رشته درج نمايند .

متقاضیان رشته‌ های دانشگاه آزاد اسلامی می‌ بایست کدرشته محل های مربوط به این دانشگاه را به همراه سایر کدرشته محلها در فرم ثبت‌ نام و انتخاب رشته خود درج نمایند و لازم نیست اقدام جداگانه‌ای در این خصوص انجام دهند.

با توجه به اینکه داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد، لذا به متقاضیان توصيه می شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتی اگر ثبت‌ نام آنها توسط خودشان انجام نمی پذيرد با مشاهده پرينت تقاضانامه نسبت به كنترل دقيق موارد درج شده در آن اقدام نموده و قبل از پايان مهلت ثبت نام كه امكان ويرايش اطلاعات برای آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمايند.

داوطلبان در خصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، می توانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويی اينترنتی سازمان سنجش آموزش و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163_021 نیز در ميان بگذارند .

منبع : اطلاعیه ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gmpk
نظرتان را بنویسید