ورود به ناد

ورود به ناد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در این مقاله نحوه ورود به سیستم آموزشی ناد دانشگاه فنی حرفه ای همراه با راهنمای تصویری را شرح داده ایم . دانشجویان دانشگاه های فنی حرفه ای با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور در سایت reg.tvu.ac.ir می توانند وارد پرتال خود شده و انتخاب واحد ، پرداخت شهریه  ، مشاهده کارنامه و ... را انجام دهند .




داوطلبان مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه فنی حرفه ای به دو صورت بدون کنکور و یا در برخی از رشته محل ها از طریق کنکور می توانند وارد این دانشگاه شوند . داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان دانشگاه فنی حرفه ای هستند می بایست جهت ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی ، پس از مراجعه به سایت دانشگاه  بعد از دریافت نام کاربری و کلمه عبور ، برای ارائه مدارک به سایت reg.tvu.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

از امکانات سیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ای به انتخاب واحد ، امکان پرداخت شهریه ، ویرایش مشخصات دانشجویی ، انجام امور فارغ التحصیلی ( مختص دانشجویانی که تمامی واحد های درسی خود را بر اساس چارت درسی پاس کرده اند ) می توان اشاره کرد . جهت سهولت کاربران گرامی لینک ورود به سیستم ناد را در این قسمت قرار داده ایم .



حتما بخوانید: آشنایی سسیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ای




نحوه ورود به سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای
پس از اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای و دریافت نام کاربری و کلمه عبور هر داوطلب به چند روش که در ادامه ذکر شده است می تواند وارد سایت ناد شود :

1 - تایپ آدرس سایت آموزشی ناد به نشانی reg.tvu.ac.ir در مرورگر کامپیوتر ؛ که از این طریق مستقیما وارد سامانه ناد می شوید . ( پیکان شماره 1 )







در صورتی که آدرس reg.tvu.ac.ir را در قسمت شماره 2 و 3 ( تصویر بالا ) تایپ کرده و جستجو نمایید ابتدا تمامی نتیجه های یافت شده نمایش داده می شود . با انتخاب اولین نتیجه نمایش داده شده وارد سیستم ناد می شوید .







2 - پس از ورود به سایت صفحه ای همانند صفحه ای زیر باز می شود که هر کاربر با توجه به شغل خود یکی از گزینه های "ورود کارکنان" ، "ورود دانشجویان" و " ورود اساتید" را می بایست انتخاب نمایند .







3 - جهت ورود به پرتال خود باید "نام کاربری" و "کلمه عبور" را در صفحه ای که باز می شود وارد کنید . با وارد کردن کد تصویر گزینه ورود به سیستم را بزنید .







***  جهت ورود به سامانه جامع آموزشی ناد کلیک کنید . ***



حتما بخوانید: سایت سیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ای reg.tvu.ac.ir





مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در ورود به سامانه جامع آموزشی ناد دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی یاری کنند . هم چنین جهت اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه فنی حرفه ای در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: ورود به کلاس های سامانه سمیاد فنی حرفه ای برای دانشجویان


















سوالات متداول


1- نام کاربری و کلمه عبور ورود به سیستم ناد را چگونه و از کجا می توان دریافت کرد ؟
نام کاربری و کلمه عبور را باید به صورت حضوری از آموزش دانشگاه دریافت کنید و وارد سامانه ناد شوید که نحوه ورود به طور کامل در مقاله شرح داده شده است .




2- آیا امکان تغییر کلمه عبور در سایت ناد وجود دارد ؟
بله ، همانطور که در مقاله اشاره شده هر دانشجو پس از ورود به سایت می تواند رمز عبور خود را تغییر دهد .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سیستم ناد چه باید کرد ؟
برای دریافت کارت ورود به جلسه باید ابتدا شهریه خود را به طور کامل پرداخت نموده و سپس فرم نظرسنجی اساتید را تکمیل کرده تا بتوانید کارت ورود به جلسه خود را از طریق سیستم ناد دریافت کنید .

منبع : ورود به ناد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yvQP
مطلب قبلی
آزمون همگام
مطلب بعدی
سایت ناد
نظرتان را بنویسید