زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اتمام فرآیند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد داوطلبان می بایست برای اطلاع از وضعیت قبولی و کد رشته محلی که در آن پذیرفته نهایی شده اند ، به سایت sanjesh.org مراجعه کنند که زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 احتمالا در مهر ماه خواهد بود .

با وجود اینکه از سال 96 به بعد ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شد و سازمان سنجش وظیفه برگزاری این آزمون را برای همه متقاضیان به عهده گرفته است ، اما بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 فرآیند انتخاب رشته ، اعلام نتایج انتخاب رشته و برگزاری مصاحبه برای داوطلبان دو دانشگاه در مسیر های متفاوت ادامه می یابد .

سال های گذشته داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد شرکت کردند می بایست برای مشاهده نتیجه نهایی به ترتیب به سایت های sanjesh.org و azmoon.org می رفتند اما در سال 98 سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد را به صورت یکپارچه و از طریق سایت sanjesh.org اعلام کرده است که پیش بینی می شود امسال نیز این رویه ادامه داشته باشد .

از آنجا که اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 به داوطلبان کمک می کند که به موقع اقدام به آماده کردن مدارک و ثبت نام در واحد دانشگاهی محل قبولی خود نمایند ، در ادامه زمان اعلام این نتایج اطلاع رسانی شده است .




زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99
پس از اتمام مرحله مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، نمرات مصاحبه شرکت کنندگان توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سازمان سنجش فرستاده شده که این سازمان پس از بررسی نمره آزمون کتبی و نمره مصاحبه هر داوطلب و با در نظر گرفتن سهمیه های موثر در آزمون دکتری 99 ، نمره کل نهایی داوطلبان را محاسبه می کند که شرکت کنندگان در اولین کد رشته محل دارای ظرفیتی که حد نصاب نمره کل آن را کسب کرده باشند ، پذیرفته نهایی می شوند .

داوطلبانی که حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد را کسب کرده و منتظر روز سرنوشت ساز اعلام نتایج نهایی هستند ، می توانند احتمالا در مهرماه برای مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . 


" پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی می شود. "



به فاصله کمی بعد از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد ، کارنامه نهایی شرکت کنندگان منتشر می شود که داوطلبان می توانند با دریافت آن از وضعیت خود در سایر انتخاب هایشان باخبر شوند . در صورتی که مایلید به سرعت از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 مطلع شوید ، می توانید در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا عضو شده و در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .


سوالات متداول

1- نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد به همراه نتایج دکتری سراسری احتمالا در مهر ماه 99 اعلام خواهد شد که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .

2- چگونه می توان به نتایج نهایی آزمون دکتری آزاد دسترسی پیدا کرد ؟
طبق متن مقاله نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

3- آیا در زمان اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد نمره مصاحبه داوطلب و حد نصاب قبولی هر انتخاب اعلام می شود ؟
خیر . طبق متن مقاله نتایج نهایی تنها وضعیت قبولی یا عدم قبولی و محل قبولی را نشان می دهد و داوطلبان می بایست برای اطلاع از وضعیت خود در سایر انتخاب ها ، کارنامه نهایی دکتری آزاد را دریافت کنند .

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/go2Y
نظرتان را بنویسید