ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup05

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان آغاز شد. برای اطلاع از شرایط و زمان و نحوه ثبت نام در بیمه تکمیلی معلمان با مشاور گروپ همراه باشید.

ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

بیمه و بیمه شدن در مقابل بیماری یکی از موار مهم در بین مردم از جمله فرهنگیان است. اینکه افراد باید بیمه ای را انتخاب کنند که خدمات بیشتری نسبت به بیمه های دیگر داشته باشد و موارد زیادی از خدمات درمان را شامل شود. بیمه تکمیلی یک نوع تقریبا کامل نسبت به انواع بیمه های مختلف است. از این رو وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان بیمه تکمیلی را در نظر گرفته است. برای آشنایی با شرایط و نوع بیمه تکمیلی فرهنگیان با مشاور گروپ همراه باشید.

زمان ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401
 

به گفته مسولان آموزش و پرورش فرهنگیانی که واجد شرایط بیمه تکمیلی هستند می توانند اقدام به ثبت نام دریافت بیمه درمان تکمیلی کنند. زمان ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1401 در روز 1 تیر ماه 1401 می باشد.

طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 1401 بیمه دانا می باشد. در سال های پیش بیمه طلایی فرهنگیان بیمه اتیه سازان بود.

زمان ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

فرهنگیان متقاضی ثبت نام برای دریافت بیمه تکمیلی در نظر داشته باشید که ثبت نام از یک تیر ماه آغاز خواهد شد و این زمان تا 15 تیر ماه 1401 ادامه خواهد داشت. طبق گفته مسولان مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تمدید نخواهد شد. بهتر است متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام تا روز آخر صبر نکنید و در روز های ابتدایی ثبت نام خود را با خیال آسوده انجام دهید.

هزینه حق بیمه تکمیلی فرهنگیان

هزینه حق بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۴۰۱ بر اساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان، برای کلیه کارکنان شاغل اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی به همراه افراد تحت تکفل آنان پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ 275 هزار تومان ( به مبلغ 91.600 تومان برای هر نفر سهم کارمند و مبلغ 183.400 هزار تومان (صد و هشتاد و سه هزار و چهارصد تومان) برای هر نفر سهم دستگاه، تحت پوشش قرار می گیرد.

نکته: حق بیمه ماهانه مربوط به والدین تمامی کارکنان و همسر کارکنان خانم شامل سهم دستگاه نمی شود و حق بیمه مربوطه به صورت کامل از حقوق بیمه شده اصلی کسر خواهد شد.

شرایط و مفاد بیمه تکمیلی فرهنگیان

شرایط و مفاد بیمه تکمیلی فرهنگیان اینگونه است که :

🔴 کارکنان سازمان‌ های وابسته همچون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نهضت سواد آموزی، سازمان توسعه مشارکت‌های مردمی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دانشگاه شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و... همانند سنوات گذشته و به شرط تامین و پرداخت صددرصد حق بیمه می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

🔴 کارکنان باید بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند، در غیر این صورت امکان پوشش افراد گزینشی از سوی بیمه گر میسر نخواهد بود. مسئولیت پرداخت هرگونه اختلاف حق بیمه با تعداد بیمه شدگان به عهده ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها خواهد بود.

🔴 انعقاد هرگونه قرارداد با سایر شرکت‌های بیمه و خارج از توافقات اعلامی ممنوع است. همچنین نظر به اهمیت موضوع ضروری است در هریک از ادارات کل آموزش و پرورش و مناطق تابعه، مسئولین فناوری اطلاعات، کارشناسان دفاتر بودجه، کارشناسی امور مالی نهایت همکاری را در خصوص امور مربوط به قرارداد با مسئولین اجرایی قرار داد (ادارات رفاه و پشتیبانی) جهت اجرای مناسب آن به عمل آورند.

🔴 بیمه شدگان شامل کارکنان رسمی، پیمانی و یا قراردادی داوطلب بیمه درمان تکمیلی که به منظور تمام وقت در استخدام بیمه گزار، به همراه تمامی افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی می باشند.

🔴 کارکنان باید بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت امکان پوشش افراد گزینشی از سوی بیمه گر میسر نخواهد بود.

🔴 ادارات کل آموزش و پرورش استانها باید هر ماه نسیبت به جمع اوری مبالغ حق بیمه های پرداختی بیمه شدگان و واریز آن به حساب بانک ملت شعبه فردوسی اقدام نمایند.

 

شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

ادارات و مناطق آموزش و پرورش استانهای کشور باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا کارکنان بتوانند حداکثر تا پانزدهم تیر ماه سال جاری نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه apps1 ,lana-insurance,ir اقدام و آن را مبنای کسر حق بیمه تعیین شده برای هر یک از بیمه شدگان قرار داده و پس از کسر حق بیمه مربوطه آن را به حساب اعلام شده از سوی بیمه گر واریز نمایند.

کلیه فرهنگیان محترم قادر می باشند تا با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور به سیستم وارد شوند و نسبت به مشاهده، ویرایش یا حذف اطلاعات خود در سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی استان محل اشتغال خود اقدام نمایند.

سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان آموزش و پرورش
 

متقاضیان فرهنگی که می خواهند برای دریافت بیمه تکمیلی ثبت نام کنند باید به صورت اینترنتی و در سامانه ثبت نام خود را انجام دهند. بدین منظور معلمان باید در سایت بیمه دانا اطلاعات خواسته شده را ثبت نام نمایند.

آموزش و پرورش هر استانی سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان مخصوص خود را دارد. افراد هر استانی باید به آدرس سامانه شهر و استان خود مراجعه کنند.

برای مثال در استان چهار محال و بختیاری باید در سامانه refahi.chbedu.ir ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان را انجام دهند.

استان یزد افراد برای ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان باید در سامانه ای به نشانی  Insurance.yazdedu.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

دانلود ابلاغیه بیمه تکمیلی فرهنگیان

برای دیدن جزییات بیشتر از نحوه و شرایط بیمه تکمیلی و افراد تحت تکفل و غیره می توانید به دانلود ابلاغیه بیمه تکمیلی فرهنگیان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ بپردازیذ.

برای دریافت فایل pdf ابلاغیه بیمه تکمیلی فرهنگیان روی لینک زیر بزنید.

ابلاغیه بیمه تکمیلی فرهنگیان

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص میزان و عوامل بیماری هایی که شامل بیمه تکمیلی می شود شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی فرهنگیان را دانلود کنید

برای دریافت فایل pdf روی لینک زیر بزنید.

شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی فرهنگیان

ما در این مطلب در خصوص بیمه تکمیلی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش صحبت کردیم. اگر در این باره سوالی داشتید می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سوالات متداول بیمه تکمیلی فرهنگیان

در خصوص روش بیمه‌ای، تعهدات، خدمات و ... همواره سؤالاتی در ذهن فرهنگیان وجود دارد لذا کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به فرهنگیان سوالات متداول بیمه تکمیلی فرهنگیان را همراه با پاسخ‌های آن‌ها برای شما عزیزان ارائه کرده است. این پرسش‌ها و پاسخ‌ها به شرح زیر است:

 

  1. چه خدماتی در بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان سقف‌دار است؟
  2. مهم‌ترین وظایف شرکت مجری قرارداد چیست؟
  3. مهم‌ترین ویژگی تعهدات درمانی ارائه‌شده در روش صندوقی چیست؟
  4. چه خدماتی در بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان بدون سقف ارائه می‌شود؟
  5. آیا در قرارداد جدید تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد افزایش می‌یابد؟
  6. چرا خدمات دندانپزشکی ارائه نمی‌شود؟
  7. چرا بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان به بیمه‌های پایه واگذار نمی‌شود؟
  8. تصویب نرخ حق بیمه تکمیلی فرهنگیان چگونه صورت می‌گیرد؟
  9. قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان سال جدید چه تفاوتی با سال‌های قبل دارد؟
  10. نحوه پذیرش بیمه‌شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد به چه صورت است؟
  11. با بیمه تکمیلی فرهنگیان ویزیت پزشکان به‌صورت رایگان در چه مراکزی اعمال می‌شود؟
  12. در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان هزینه‌ها چگونه پرداخت می‌گردد؟
  13. بیماران خاص شامل چه بیمارانی می‌شود؟
  14. پرداخت هزینه داروهای درمان بیماران خاص چگونه است؟
  15. چگونه می‌توانیم عضو بیمه تکمیلی فرهنگیان شویم؟

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5m2R
نظرتان را بنویسید