بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران

بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup05

ما در این مقاله به معرفی و آشنایی با بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران پرداخته ایم. اگر می خواهید بدانید یک مرکز انتخاب رشته چه ویژگی هایی دارد با مشاور گروپ همراه باشید.

بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران

انتخاب رشته کنکور سراسری

می توان گفت قبولی در دانشگاه مورد نظر خود را در کنکور سراسری چه در مقطع کارشناسی چه مقطع ارشد و دکتری را می توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول مربوط به خود مقوله ی آزمون دادن و درس خواندن و تست زدن و دیگر موارد مربوط ببه سر جلسه کنکور است. بخش دوم و مهم که تعیین کننده عملکرد داوطلبان است مربوط به موضوع انتخاب رشته می باشد.

ممکن است فردی رتبه خوبی را کسب کرده باشد اما با انتخاب رشته نامناسب در دانشگاه پایین تر از سطح رتبه آزمون سراسری قبول شود.

و یا بالعکس ممکن است فردی رتبه تاپ نیاورده باشد اما با یک انتخاب رشته هوشمند بتواند دانشگاه قابل قبولی نسبت به رتبه و نمره خود پذیرش شود. انتخاب رشته یک مقوله سرنوشت ساز و پیچیده ای است که داوطلبان باید در انجام آن دقت زیادی داشته باشند و از یک مرکز مشاوره خوب کمک بگیرند. تا مجبور نباشند به دلیلی تصمیم گیری اشتباه یک سال دیگر از وقت خود را صرف آزمون دادن کند.

در ادامه با معرفی بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران آشنا می شویم و اطلاعات لازم را کسب خواهیم کرد تا در زمان انتخاب رشته آزمون سراسری از آنها کمک بگیریم.

انتخاب رشته کنکور سراسری

راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته

اگر با فردی خبره در زمینه انتخابب رشته راهنمایی و مشاوره بگیرید مسایل رو از دیدگاه ها و زاویه های مختلفی نگاه می کنید. راهنمایی و مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دارای اهمیت زیادی است چون حد اقل 4 سال فرد میخواهد در آن رشته و دانشگاه درس بخواند اگر رشته خود را دوست نداشته باشد یا دانشگاه از هر لحاظی انتظارات فرد را بر آورده نکند می تواند آسیب زننده باشد.

از طرفی هم با انتخاب رشته تحصیلی میتوان شغل و زندگی آینده را تا حدودی پیش بینی کرد و اگر رشته انتخابی بازار کار مناسب نداشته باشد یا فرد علاقه ابی بهش نداشته باشد سرنوشت فرد را تحت تاثیر قرار می دهد که چه بسا ممکن است انصراف از دانشگاه بدهد و یا حتی تغییر رشته بدهد که همه اینها فرایند پیچیده خود را دارد و زمان زیادی از فرد گرفته می شود.

پس اگر راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور مناسب و واقع بینانه و مناسب با ویژگی های داوطلب باشد نتایج خوب و روشنی را برای داوطلب رقم خواهد زد.

راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته

ملاک انتخاب رشته خوب چیست؟

شاید سوال شما هم این باشد که ملاک انتخاب رشته خوب چیست؟

این سوال نمیتواند یک جواب مشخص برای همه افراد داشته باشد. در بحث مشاوره در زمینه های مختلف و مخصوصا انتخاب رشته باید به تفاوت های فردی توجه کرد. این که شما در چه مقطعی می خواهید انتخاب رشته کنید و هدف از ادامه تحصیل شما چیست با هم متفاوت است که در ادامه چند مورد از ملاک انتخاب رشته خوب را توضیح خواهیم داد.

توجه به علایق شخصی

اولین و  مهم ترین عامل در انتخاب رشته و شغل توجه به علایق شخصی است. اگر فردی علاقه و دوست داشتن زیادی به موضوع و رشته خاصی داشته باشد به طبع ان تلاشش را بیشتر می کند تا به اهداف و پیشرفت مدنظرش را به دست آورد.

و با رسیدن به موفقیت لذت آن را خواهد کشید و احساس رضایت بیشتری از خود و تلاشش و انتخابش دارد البته باید به این نکته نیز توجه داشت اگر من به رشته ای خاص علاقه دارم  اما استعداد و توان و زورم به آن رشته نمی رسد هم باید مدنظر قرار داد و این دو مورد را به صورت هوشمندانه مدیریت کرد.

که بخش مدیریتی این موضوع با کمک و همکاری دانش آموز و مشاور تحصیلی است که یک انتخاب درست و مناسب را انجام دهند.

استعداد و توانایی

استعداد و توانایی یک ویژگی قابل تامل در بحث انتخاب رشته در کنکو در مقاطع مختلف است. اینکه فردی علاقه به رشته ای دارد مثلا به یکی از از رشته های هنری موسیقی بسیار علاقه مند است اما هیچ استعداد و زمینه ای در این موضوع ندارد و حتی تفاوت آلات موسیقی و توانایی یادگرفتن نواختن را نداشته باشد عملا هیچ شانسی برای موفقیت نخواهد داشت یا بسیار برایش دشوار است و فرد را به دردسر خواهد انداخت.

در مقوله مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته حتما باید واقع بینانه عمل کرد و به استعداد و توانایی داوطلب باید توجه کرد و آن را مدنظر قرار داد به صورت مدبرانه این قضیه را با کمک های مشاور تحصلی حل کرد.

توجه به تفاوت های فردی

توجه به تفاوت های فردی هم یکی از عووامل مهم در انتخاب رشته کنکور است. تفاوت های فردی یعنی اینکه همه افراد شبیه هم نیستن و لزوما دو انسان با رتبه های تقریبا یکسان در یک رشته و دانشگاه خاص انتخاب رشته نمیکنند.

ممکن است 2 نفر آدم رتبه 3 و 4 کنکور تجربی را به دست آورده باشد ولی تفاوت فردی و ویژگی هایی که هر کدام ازاین انسانها دارد ممکن است یکی دندانپزشکی را انتخاب کند و یکی به دلیل علایق و عوامل مختلف فیزیوتراپی را انتخاب کند و موفق تر باشد نسبت به زمانی که می توانست رشته پزشکی را انتخاب کند و سالهای زیادی بخواهد درس بخواند و بعدش تخصص بگیرد.

یا مثال دیگر اینکه فرد با دیدن خون حالش بد میشود اما در انتخاب رشته به دلیلی اینکه در بحث تئوری رتبه خوبی به دست آورده است اما در عمل توانایی تحمل آن را ندارد و این خیلی برای فرد سخت می شود.

یا در انتخاب کردن تخصص در مقاطع بالاتر دانشجویی بخواهد تخصص زیبایی  بگیرد به دلیل طرفداران زیاد ولی دانشجوی دیگر با وجود آینده دار بودن این تخصص به دلیل عدم علاقه بخواه تخصص دیگری را انتخاب کند که تمایل به انجام آن دارد و صرفا به بحث مالی آن توجه نکند.

همه این عوامل مربوط به تفاوت فردی است که حتما باید از یک مشاور خوب کمک بگیرید برای شناخت و توجه به این تفاوت های فردی خودتان.

ویژگی های شخصیتی

ویژگی های شخصیتی برای برخی از رشته ها پر اهمیت است. یک رشته ای مثل حقوق، روانشناسی و غیره باید با مردم و جامعه در تعامل باشد و خیلی اکتیو و پویا عمل کند و این کار شاید برای فردی که کارهای فکری و و ساکت بودن و تنهایی  را و یا به عبارتی درونگرایی بیشتری در شخصیتش است و بیشتر دوست دارد را نتواند در این رشته ادامه دهد و علاقه نداشته باشد و نمی تواند موفقیت چشم گیری به دست آورد.  این افراد ترجیح میدهند با کارهای دیگری که با مردم و جامعه به صورت مستقیم سروکار نداشته باشد را بیشتر دوست داشته باشد و موفق باشد.

شناسایی و راهنمایی این ویژگی های شخصیتی با کمک روانشناس و مشاور مجرب در بهترین مرکز انتخاب رشته خیلی می تواند در آگاهی و انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

رتبه و تراز کنکور

در فرایند انتخاب رشته حتما باید به رتبه و ترازی که فرد در سهمیه یا بدون سهمیه و شانس قبولی وی توجه کرد. اگر رتبه فرد حدود هزار نفر اول باشد شانس قبولی بیشتری در رشته مورد علاقه خود مثلا در رشته تجربی و پزشکی اورده باشد. البته که قبولی در کد رشته محل انتخابی به انتخاب رشته دیگر داوطلبان نیز بسنتگی دارد و باید هوشمندانه انتخاب کرد. تعدد انتخاب کد رشته مححل 100 تا رشته است باید بر اساس علاقه و وارد گفته شده به ترتیب انتخاب رشته را انجام داد.

میزان و قبولی و تخمین رتبه حدودی را یک مشاور مجرب می تواند در اختیار شما قرار دهد.

شرایط اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی

یک مسله مهم دیگر بحث شرایط اقتصتدی و فرهنگی در انتخاب رشته است. چون ممکن است فردی در دانشگاه غیر از شهر خودش قبول شود اما به دلایل شرایط مالی و اجازه ندادن خانوده و فرهنگی که دارند نتواند ثبت نام خود را انجام دهد و انصراف دهد در این صورت شانس آزمون سراسری سال بعد را ازدست خواهد داد

یا فردی رشته پر هزینه را انتخاب کند و دانشگاه هم قبول شود ولی تهییه وسایل یا هزینه های جانبی رشته مثل وسایل رشته معماری و یا دوربین عکاسی و ... برایش مشکل باشد و پیشرفتی در کارش مشاهده نشود.

خانواده

خانواده یکی از عواملی است که در برخی داوطلبان تاثیر مستقیم در انتخاب دانشگاه و رشته دارد. که ممکن است با خواست و اصرار آنها داوطلب بخواهد در رشته مورد علاقه آنها انتخاب رشته کنند که مشاور باید آنها را  به صورت منطقی توجیح کند.

یا بالعکس خانواده ممکن است شرایط و مسایلی را مدنظ داشته باشند که در تصمیم گیری فرزندشان کمک کننده باشد.همه این موارد با تصمیم گیری داوطلب و خانواده و یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب کسب می شود

شهر و منطقه محل سکونت

در انتخاب رشته کنکور باید باید شهر و منطقه محل سکونت خودتان و شهر و فاصله دانشگاه دقت کنید. اینکه شما در چه شهری زندگی کردید با چه ویژگی های فرهنگی و اجتماعی و آیا می تواند در مصافت خیلی دور و خیلی متفاوت از لحاظ قومیتی و آداب و رسوم و زبان دیگر و حتی شهر سرد سیر و گرمسیر طاقت بیاورید یا خیر هم مسله قابل توجهی می تواند باشد.

این اطلاعات و موارد را یک مشاور و راهنمای تحصیلی می تواند به صورت خوب و جامع برای شما توضیح دهد و با تصمیم گیری خود و خانوادتان انتخاب را انجام دهید.

اهداف فرد از درس خواندن

یکی دیگر از موارد دیگر در انتخاب و تتصمیم گیری، اهداف فرد از درس خواندن است. داوطلب ممکن است فقط برای گذراندن اوقات فراغت خود و سرگرمی بخواهد وارد دانشگاه شود.

یک نفر ممکن است برای به دست آوردن جایگاه اجتماعی درس بخواند، فردی ممکن است در محل کارش مدرکش را ارتقا دهد و به تناسب آن حقوق بیشتری دریافت کند، فرد دیگری میخواهد آینده شغلی خود را تامین کند و فردی دوست دارد در رشته ای که علاقه مند است درس بخواند و تجربه کسب کنند.

و بسیاری موارد دیگر که داوطلب و مشاور باید با مشارکت و کمک به هم یک انتخاب رشته معقول و مناسبی را داشته باشد.

همه ی این ملاک ها و عواملی که در انتخاب و تصمیم گیری رشته تحصیلی و دانشگاه تاثیر گذار است را به شما توضیح دادیم و آسان شدن و هموار شدن مسیر انتخاب رشته آزمون در کنکور به وسیله یک مرکز مشاوره خوب و فرد کاربلد امکان پذیر است تا در آینده فرد دچار افسوس و پشیمانی نشود.

ملاک انتخاب رشته خوب چیست؟

ویژگی مرکز انتخاب رشته خوب

مرکز انتخاب رشته یک مجموعه ای کامل و وسیع متشکل از افراد با تجربه، با دانش، متخصص، دلسوز، مجرب و کار بلد است. مشاورانی که در حوزه های مختلف تحصیلی، روانشناسی ، مشاوره از افراد با استعداد و  رتبه آور کنکور بوده اند که تجربه و سابقه و علم کافی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری، ارشد و دکتری می گذارند.

ویژگی های یک مرکز انتخاب رشته باید شامل موارد زیر باشد:

✅ افرادی که در این مرکز هستند خودشان باید فرایند و پروسه کنکور و انتخاب رشته و قبولی در دانشگاه را گذرانده باشند تا دغدغه های داوطلبان و والدین را بشناسد.

✅ مشاوران باید دلسوز دنش آموز باشند و صرفا برای دریافت پول و امتیاز و بحث های دیگر این کار را انجام ندهد و راهنمایی خوبی به افراد داشته باشد.

✅مشاوران باید متخصص در امور مشاوره باشند و حرف های عامیانه مردم را بازگو نکنند و از زوایا و جنبه های مختلف بتوانند در مسایل انتخاب رشته کمک کننده و راهنما به والدین و دانش آموز باشند.

✅در این مزکر باید روانشناس وجود داشته باشد تا فرد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و با توجه به ویژگی های شخصیت و علایق و تفاوت های فردی بتواند به فرد کمک کننده باشد.

✅مرکز مشاوره تحصیلی نباید خیلی هزینه های گزاف را تحمیل افراد کند و نتیجه بخش هم نباشد و موجب قبولی فرد در جای نادرست یا رشته نامناسب با فرد شوند.

بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران کجاست؟

پیدا کردن بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران کار سخت و دشواری است. از کجا بفهمیم از بین این همه مراکز مشاور انتخاب رشته در تهران کدام کاربلد و کدام نابلد است کمی سخت است.

اگر دنبال بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران هستید ما مرکز مشاور گروپ را به شما پیشنهاد می کنیم. مجموعه بزرگ انتخاب رشته مشاور گروپ با داشتن چندین سال سابقه درخشان در امر انتخاب رشته و داشتن افراد متخصص و کار بلد یک مرکز مشاوره انتخاب رشته مناسب و امن در تهران است.

این مجموعه به صورت تلفنی و حضوری خدمات مشاوره ای ارایه می دهد

مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ از افراد مجرب و کار آزموده که خودشان سرآمد در این حوزه تشکیل شده است

رضایت و خرسندی داوطلبان و والدین و قبولی در رشته و دانشگاه مناسب و ایده آل در اولویت کار مجموعه ی مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ می باشد.

مشاور گروپ بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران
 

در این قسمت با خدمات بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران : خدمات مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ آشنا می شویم.

مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ هم به صورت حضوری برای داوطلبانی که در شهر تهران هستند و امکان آمدن به مرکز را دارند خدمات مشاوره ای ارایه می دهد و هم برای افرادی که امکان حضوری آمدن را ندارند و یا در راه دور هستند به صورت تلفنی و آنلاین برای همه داوطلبان سراسر کشور خدمات مشاور تحصیلی کنکور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارایه می دهد.

خدمات مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ

خدمات مشاوره تلفنی در بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران( مشاور گروپ) با کارشناسان زبده و مجرب به شرح زیر است:

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور پزشکی (توسط دانشجویان پزشکی)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی (توسط قبولی های برتر تهران)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی (توسط قبولی های برتر مهندسی)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی (توسط قبولی های برتری این رشته)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی : مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان(توسط قبولی های برتر ارشد تهران)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر(توسط قبولی های برتر دکترا تهران)

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری.

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد.

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد.

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری.

🔔مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی : مشاوره انتخاب رشته کنکور مجدد

📍 مجموعه ی مشاور گروپ (بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران) علاوه بر انتخاب رشته در زمینه های دیگر مانند مشاوره و راهنمایی در ثبت نام کنکور،نحوه و چگونگی ثبت نام در کنکور، آزمون های استخدامی و ارایه اطلاعات آموزشی و ..

📍 اطلاعات و راهنمایی در مورد دانشگاه، اطلاعات درباره انواع رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

📍 اطلاعات در مورد انتخاب دانشگاه ها، شرایط دانشگاه ها

📍 اطلاعات در مورد انواع دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و پیام نور را می توان از بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران یعنی مشاور گروپ پرسید.

خدمات انتخاب رشته حضوری در بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران (مشاور گروپ):
 

شما می توانید برای دریافت خدمات و بسته های مشاوره ای با مشاور گروپ تماس گرفته برای انجام فرایند مشاوره در فرصت مناسبی که شما مدنظرتان است به صورت حضوری خدمات مشاوره و راهنمایی را در مقاطع مختلف تحصیلی انجام دهید.

مرکز خدمات انتخاب رشته کنکور سراسری مشاورگروپ

مرکز خدمات انتخاب رشته کنکور سراسری مشاور گروپ از سال 1392 کار خودش را در زمینه مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته و دانشگاه در کنکور سراسری، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری.

مشاور گروپ از افراد متخصص کارشناسی ارشد و دکتری که در دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل شده اند و دانش و تجربیاتشان را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

همینطور ارایه اطلاعات و مشاوره در خصوص معرفی و انتخاب مدارس غیر دولتی، تیزهوشان، نمونه دولتی، استعدا درخشان و..

اطلاع رسانی  و مشاوره در خصوص انواع آزمون های استخدامی سنجش، آموزش و پرورش، سازمان بورس، تامین اجتماعی و سایر آزمون های استخدامی.

مرکز خدمات انتخاب رشته کنکور سراسری مشاور گروپ این افتخار را دارد چیزی حدود  1000 ساعت مشاوره تلفنی در خصوص مسایل آموزشی و مسایلی که مطرح شد به مردم سراسر ایران خدمات مشاوره ارایه دهد.

مرکز خدمات انتخاب رشته کنکور سراسری مشاورگروپ

چگونه از خدمات مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ استفاده کنیم؟

اگر تصمیم دارید از بین بهترین مرکز انتخاب رشته در تهران یکی را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ است. تماما ویژگی ها و خصوصیات یک مشاور و راهنمای خوب برای انتخاب دانشگاه و رشته و مسایل دیگر را دارد می باشد.

برای استفاده از خدمات مرکز انتخاب رشته مشاور گروپ می توانید با شماره 9099071613  و بدون گرفتن پیش شماره تماس بگیرید و برای وقت حضوری با همکاران مشاور گروپ هماهنگی های لازم را انجام دهید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4l16
نظرتان را بنویسید