قیمت متیل سولفونیل متان (ام اس ام)

قیمت متیل سولفونیل متان (ام اس ام)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

 

متیل سولفونیل متان یک ترکیب شیمیایی ارگانیک است. تولید کنندگان از این ترکیب ارگانیک به عنوان مکمل غذایی و دارویی استفاده می‌کنند. این ترکیب به مقدار کم در بدن گیاهان و انسان‌های زنده وجود دارد و وظایف مهمی برعهده دارد.

ساختار متیل سولفونیل متان (MSM)

فرمول شیمیایی این ماده 

 است. این ترکیب وظیفه تامین گوگرد برای بدن را برعهده دارد. ریز مغزی گوگرد به‌اندازه آب و املاح برای سلامت بدن مفید است. این ماده در تشکیل بافت پیوندی و آنتی اکسیدان گلوتاتیون بسیار تاثیرگذار است. هم‌چنین گوگرد در تولید کلاژن و گلوکز آمین در بدن نقش ضروری ایفا می‌کند. این دو ماده باعث تولید و بازسازی بافت‌، غضروف و مفاصل در بدن می‌شوند. از دیگر وظایف این ماده، ساخت کلاژن و بهبود نفوذپذیری سلول‌های بدن نسبت به مواد غذایی و مایعات است. این ماده در سم زدایی از بدن به ویژه سم زدایی جیوه نقش مهمی بر عهده دارد.

درمان آرتروز و ناراحتی‌ مفاصل با اس ام اس

در بیماری آرتروز درد مفاصل مشکل اصلی بیماران است. دلیل این بیماری متلاشی شدن غضروف‌های بین دو استخوان است. غضروف‌ها مانع از ساییدگی استخوان و خورد شدن آن‌ها در اثر تماس با یکدیگر می‌شوند. اس ام اس دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است. این ویژگی باعث تولید کلاژن در محل اتصالات استخوان‌ها یعنی در مفاصل می‌شود. به این وسیله در کاهش التهاب، تورم‌ و درد کمک می‌کند. این ماده خون‌رسانی به بافت‌ها و عضلات را نیز به بهترین شکل انجام می‌دهد. مصرف ترکیبات این ماده به همراه گلوکز آمین و کندروئیتین اثر شفابخشی این ماده را بسیار بیشتر خواهد کرد. ترکیب این سه ماده با هم باعث کاهش درد، التهاب و بازسازی غضروف‌ها می‌شود.

منابع متیل سولفونیل متان

این ترکیب موثر و طبیعی در مواد غذایی مانند شیر، میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. در بدن انسان این ترکیب از واکنش دی متیل سولفوکسید و تعدادی از آمینو اسیدهای ویژه مانند متیونین و سیستئین ساخته می‌شود. وجود سولفور در این ماده، آن را به عنوان یک مکمل غذایی مفید تبدیل کرده است.

قیمت متیل سولفونیل متان

قیمت متیل سولفونیل متان به کیفیت و ویژگی‌های ساختاری این ماده و نرخ ارز وابسته است. این محصول در دانافارمد وارداتی است و به همین دلیل قیمت آن در بازار نوسان دارد. برای آگاهی از قیمت ام اس ام و چگونگی خرید آن، می‌توانید با کارشناسان و متخصصان دانافارمد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOpg
نظرتان را بنویسید