قیمت آلانتوئین و ویژگی‌های آن

قیمت آلانتوئین و ویژگی‌های آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

 

آلانتوئین یک ماده شیمایی بسیار پرفایده در صنایع آرایشی- بهداشتی و دارویی است. این ماده برای اولین بار حدود سال 1900 در ساختمان گیاه کامفری کشف شد. بعدها در سال 1930 متوجه شدند که این ماده در بدن حیوانات نیز وجود دارد. در زمان ورزش کردن مقدار این ماده در بدن انسان به دو برابر مقدار طبیعی خود می‌رسد. این ماده به دلیل خواص فراوانش برای پوست و مو در صنایع آرایشی – بهداشتی و صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله ساختار و ویژگی‌های این ماده مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای آگاهی از ویژگی‌های این ماده ارزشمند با ما همراه شوید.

ساختار آلانتوئین

آلانتوئین دارای فرمول شیمیایی 

 است. این ماده با نام‌های اورید هیدانتوین و گلی اکسید دی اورید نیز در بین شیمی‌دان‌ها شناخته می‌شود. این ترکیب قابل استخراج از اسید اوریک موجود در بدن گاو است. این ماده دارای مقدار کمی اسید در ترکیبات خود است. با این وجود، به هیچ عنوان سمی نیست و در زمان کار و استفاده از آن آلرژی‌زا نیست. این ترکیب از زمان‌های قدیم به عنوان ماده ضد التهاب و مرطوب کننده در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آلانتوئین برای پوست

آلانتوئین یک ماده آ‌ب‌رسان به شمار می‌رود و باعث رفع خشکی پوست می‌شود. این ماده در ابتدا آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند، سپس با کمک خواص فوق‌العاده‌اش باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود. هم‌چنین از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند و پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این ماده مفید در سلول‌ها باعث ایجاد کلاژن خواهد شد، به این طریق در تولید سلول‌های جدید و جوان‌سازی پوست نیز نقش موثری دارد. این ترکیب جذاب، از بافت جوان و تازه متولد شده‌ی پوست، در برابر آسیب‌ها و حمله‌های خارجی محافظت می‌کند. این خاصیت به ویژه در درمان و رفع سریع‌تراسکار زخم‌ها موثر است. به‌خصوص درمان زخم‌های عمیق مانند سوختگی شدید یا جای زخم جراحی‌ها از مواردی است که این ماده در درمان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده هم‌چنین در درمان آکنه و بهبود جای جوش موثر است.

خرید آلائتونین

برای خرید آلانتوئین بعد از بررسی و کیفیت پودر آلانتوئین می‌توانید اقدام نمایید. برای بررسی کیفیت این محصول ویژگی‌های ساختاری آن را از طریق بررسی msds به دقت مورد توجه قرار دهید. خرید آلانتوئین در دانافارمد به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد. با وجود زندگی پرمشغله این روزهای همه ما، در خرید اینترنتی آلانتوئید وقت، انرژی و هزینه‌تان را صرفه جویی خواهید کرد.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LL9j
نظرتان را بنویسید