ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی

ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما حل کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان
1.1 راهنمای تصویری ورود به سامانه دان
1.2 پشتیبانی سایت دانان
1.3 ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی
1.4 ارتباط با پشتیبانی دانان از طریق پیام رسان واتساپ
2 لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد
3 بخش های مختلف سامانه دانان
4 اضافه شدن تکالیف به سامانه دان
4.1 سوالات متداول
پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان
سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.
احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن - پاسخ با ما
در صورت بروز مشکل در ورود و شرکت در کلاسهای درسی ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشید. کارشناسان پیام شما را دریافت و در اسرع وقت پاسخگو هستند. برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه دانان از طریق سایت و به صورت آنلاین ، تماس تلفنی ، پیام رسان واتساپ و پیام رسان بله امکان پذیر است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ARPO
نظرتان را بنویسید