اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضایان استخدام دستگاه های دولتی در سال 99 باید پس از شرکت در امتحان کتبی در انتظار اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باشند تا در صورت پذیرش برای مرحله شفاهی آماده شوند. هم چنین پس از برگزاری و اتمام مصاحبه ها اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ار سوی سازمان سنجش اعلام می شود.



پذیرش متقاضیان هشتمین دوره از استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 99 در چند مرحله انجام می شود. داوطلبانی که در این آزمون نام نویسی و شرکت کرده اند باید در آزمون کتبی طراحی شده از منابع عمومی و تخصصی شرکت کنند. در صورتی که بتوانند نمره قابل قبولی کسب کنند و در لیست اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باشند باید برای آزمون شفاهی آماده شوند.

داوطلبانی که به اندازه چند برابر ظرفیت هر رشته محل معرفی شده اند باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حاضر شده و علاوه بر پاسخگویی به سوالات، مدارک خود را برای بررسی و صحت سنجی ارائه دهند. در نهایت مدتی پس از اتمام مرحله دوم اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

لذا با توجه به اهمیت ازلاع رسانی دقیق و به موقع در خصوص دعوت شدگان به مصاحبه و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه انتشار اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و اسامی پذیرفته شدگان نهایی استخدام دستگاه های اجرایی سال 99 را ارائه داده ایم.



زمان اعلام اسامی قبول شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 اعلام نتایج ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 در مرحله اول مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی انجام می شود. معمولا در طی سال های اخیر نتایح اولیه این آزمون در محدوده زمانی 1 الی 1 ماه و نیم پس از اتمام مرحله اول یعنی امتحان کتبی اعلام شده است.



 داوطلبان آزمون استخدامی سال جاری باید به موقع از نتیجه قبولی خود در این مرحله آگاه شوند چرا که در صورت اعلام شدن نام داوطلب در میان اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99، شخص باید طبق اطلاعیه و دستورالعمل تعیین شده برای شرکت در مصاحبه تخصصی آماده شود.



 طبق اظهارات سخنگوی سازمان سنجش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99، نتیجه و کارنامه اولیه آزمون کتبی استخدامی سال جاری در محدوده زمانی دهه اول بهمن ماه اعلام می شود و لذا داوطلبان می توانند برای اطلاع از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 به سایت سنجش مراجعه کنند.



   

اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 دهه اول بهمن اعلام می شود



 خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان اولیه مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که در نتایج و کارنامه آزمون خود مغایرت های موثر در قبولی مشاهده کرده اند می توانند طبق زمان تعیین شده اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند. 

حتما بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی





نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 داوطلبان آزمون استخدامی ادرات و ارگان های دولتی در سال جاری برای اطلاع از نتایج اولیه آزمون و هم چنین مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 باید وارد سایت سازمان سنجش شوند. داوطلبان پس از ورود به سایت سازمان سنجش استخدامی اجرایی می توانند با وارد کردن اطلاعات خواست شده نتیجه خود را ببینند.



 مراحل مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99:



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی " از منوی سایت سازمان سنجش

3 - انتخاب گزینه " کارنامه هشتمین آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 "

4 - انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه

5 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده من جمله شماره ملی، شماره داوطلبی، شماره پرونده



 داوطلبانی که اسامی آنها در میان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 اعلام شده می توانند برای اطلاع از زمان مصاحبه ها مقاله زیر را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: زمان مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


 راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اولیه مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99:



1 - جست و جوی آدرس " sanjesh.org " و یا " سازمان سنجش " در کادر بالایی یا میانی مرورگر سیستم و یا موبایل







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور "







 3 - انتخاب کزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " قسمت منوی رنگی بالای صفحه سمت راست







4 - انتخاب گزینه " اعلام نتایج آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 " برای مشاهده اسامی







5 - ورود به سامانه با استفاده از یکی دو روش ارائه شده و مشاهده نتایج آزمون







   ​

به محض اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99، راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی شده و لینک مشاهده اسامی چند برابر ظرفیت در این قسمت فعال خواهد شد.



 اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای رشته شغلی انتخابی خود به مصاحبه دعوت شده اید می توانید با مطالعه مقاله زیر از جزئیات سوالات و مباحث پر تکرار مطرح شده در مصاحبه های تخصصی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال های گذشته مطلع شوید.

حتما بخوانید: سوالات مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی









زمان اعلام اسامی قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 آزمون کتبی استخدام ادارات دولتی به صورت هماهنگ و فراگیر برگزار می شود اما مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال گذشته و سال جاری به صورت جداگانه توسط سازمان های متقاضی برگزار می شود. طبیعتا با توجه به ظرفیت پذیرش، رشته ها و حساسیت های شغلی روال مصاحبه هر دستگاه متفاوت است.



 در طی سال های اخیر با توجه به مجزا بودن آزمون های شفاهی و تفاوت زمان مورد نیاز برای بررسی مدارک داوطلبان، معمولا نتایج نهایی و اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی هر یک از دستگاه های اجرایی در محدوده های زمانی مختلفی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است.



 در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام اسامی قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 منتشر نشده است. با در نظر گیری روال اعلام نتایج نهایی سال گذشته و محدوده زمانی میان مصاحبه ها تا انتشار اسامی پذیرفته شدگان، احتمالا اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 از تابستان سال 1400 اعلام می شود.



   ​

اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 احتمالا از تابستان 1400 اعلام خواهد شد.



 خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که کد رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انتخاب کردند باید دقت داشته باشند که اسامی قبول شدگان این سازمان معمولا کمی زود تر اعلام می شود که متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات اعلام نتایج آزمون این سازمان مطلع شوند.

حتما بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش







نحوه اعلام اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 مجری و ناظر مرحله مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 ارگان محل پذیرش هر داوطلب می باشد اما در نهایت اسامی پذیرشفته شدگان نهایی هر سازمان برای سازمان سنجش ارسال شده و از سوی این سازمان به صورت الکترونیکی و از طریق سایت sanjesh.org اعلام می شود.



 مراحل مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 :



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی " از منوی سایت سازمان سنجش

3 - انتخاب گزینه " اعلام نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 "

4 - انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه

5 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده من جمله شماره ملی، شماره داوطلبی، شماره پرونده

6 - مشاهده نتیجه پذیرش و اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99



 اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که رشته های شغلی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سازمان آموزش و پرورش را انتخاب کرده اید می توانید با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه اعلام شدن اسامی قبولی های رشته های شغلی معلمی در سال 99 مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش


 راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 :



1 - جست و جوی آدرس " sanjesh.org " و یا " سازمان سنجش " در کادر بالایی یا میانی مرورگر سیستم و یا موبایل







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور 







 3 - انتخاب کزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " قسمت منوی رنگی بالای صفحه سمت راست







4 - انتخاب گزینه " اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1399 "







5 - ورود به سامانه با استفاده از یکی دو روش ارائه شده و مشاهده نتایج آزمون







   ​

به محض اعلام شدن اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99، راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی شده و لینک مشاهده اسامی پذیرفته شده در این قسمت فعال خواهد شد.



 به داوطلبانی که بنا به دلایلی من جمله ظرفیت پایین رشته انتخابی، عدم آمادگی علمی و یا نقض مدارک در این دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پذیرفته نشده اند توصیه می شود که در رشته های شغلی آزمون سال جاری مجددا ثبت نام کرده و با آماده بیشتری در این پذیرش شرکت کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی قبول شدگان و دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99، سوالی در خصوص مشاهده قبولی های پذیرش سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید.




سوالات متداول


1- اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مدتی پس از برگزاری این آزمون و یا مصاحبه اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام اسامی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از چه طریقی اعلام می شود ؟
اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا از سوی سازمان سنجش اعلام شده و بلافاصله لینک مشاهده اسامی قبولی ها در این مقاله نیز فعال می شود .




3- برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اولیه و نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می بایست برای مشاهده لیست قبولی های این آزمون اطلاعات فردی و ثبت نامی خود را در سامانه وارد کرده و نتیجه قبولی را مشاهده کنند .

منبع : اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B3wJ
نظرتان را بنویسید