طراحی سایت طلافروشی

طراحی سایت طلافروشی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni


رشد چشمگیر وبسایت‌های فروش آنلاین طلا و جواهرات در سالیان اخیر نشان می دهد که فعالان این بازار، دیگر تردیدها و نگرانی‌هایی را که در گذشته در مورد فروش آنلاین طلا وجود داشت، کنار گذاشته‌اند و می‌خواهند از مزایای این روش به خوبی استفاده نمایند. یک وبسایت حرفه‌ای باید خصوصیات زیادی داشته باشد اما طبق تجربیاتی که تاکنون به دست آمده است، دو ویژگی زیر در طراحی سایت برای طلا فروشی از همه موارد دیگر مهم‌تر و اساسی‌تر هستند:

طراحی گرافیکی جذاب و گیرا

یک تصویر جذاب و حرفه‌ای از طلا و جواهرات می‌تواند در همان نگاه اول، تصمیم مشتری برای خرید محصول را رقم بزند! همانطور که می‌دانید مشتریان صنف طلا و جواهر که خانم‌ها بخش زیادی از آنها را تشکیل می‌دهند معمولاً برای انتخاب محصول مورد نظر خود وقت زیادی را می‌گذارند و از زوایای مختلف به دیدن آن می‌پردازند. بنابراین وجود تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای، نقش بسیار مهمی در پسند محصولات توسط آنها دارد. بنابراین یک سایت حرفه‌ای طلا و جواهرات باید دارای گالری تصاویر بسیار جذاب و با کیفیت باشد و بتواند هر محصول را از زوایای مختلف و همچنین در حالت‌های استفاده ی متنوع در انگشتان، گردن، دور دست‌ها و … به خوبی نشان دهد.

امنیت بالا و پایش مداوم آن

به دلیل قیمت بالای طلا و جواهر آلات، امنیت سایت‌های طلا و جواهر باید از درجه بالاتری نسبت به سایر سایت‌های فروشگاهی در صنف‌های دیگر برخوردار باشد. برای رسیدن به این هدف، باید وبسایت شما طبق آخرین پروتکل‌های امنیتی دنیا اداره شود. با توجه به اینکه در فضای وب، پروتکل‌های امنیتی به طور مداوم و تقریباً هر هفته یا هر ماه در حال تغییر هستند بنابراین پایش مداوم امنیت وبسایت بر اساس پروتکل‌های امنیتی جدید، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

مجموعه‌ی وبکده در کنار دپارتمان طراحی وبسایت، دارای دپارتمان‌های تخصصی در حوزه‌های گرافیک و همچنین امنیت وبسایت می‌باشد و تجربه طولانی‌مدتی در حوزه‌ی طراحی سایت برای طلا فروشی دارد. توجه به روانشناسی رنگ، علایق مخاطبین صنف طلا و جواهر که عموماً خانم‌ها هستند و همچنین رابط کاربری ساده و جذاب جهت فراهم کردن حضور طولانی‌مدت کاربران در داخل وبسایت، از مزایای دیگری است که کارشناسان وبکده در طراحی وب سایت‌ طلا و جواهر بر آن تأکید دارند. وبکده می‌تواند همراه خوبی برای شما در طراحی، راه‌اندازی، توسعه ‌و از همه مهمتر پشتیبانی از وبسایت باشد.

ویژگی‌های تخصصی در یک وبسایت طلا و جواهرات

یک وبسایت حرفه‌ای باید ویژگی‌هایی مانند طراحی جذاب، رابط کاربری مناسب، سرعت بالا، امنیت، کدنویسی بی‌نقص و … داشته باشد اما اینها مواردی هستند که تقریباً در همه‌ی وبسایت‌های حرفه‌ای باید رعایت شوند. ولی یک وبسایت حرفه‌ای طلا و جواهر علاوه بر این موارد باید به جزئیات تخصصی دیگری هم توجه داشته باشد که کارشناسان وبکده در این سالها، تجربه‌ی خوبی در اجرای آن پیدا کرده‌‌اند:

عکاسی صنعتی حرفه‌ای از طلا و جواهر آلات

شاید اهمیت وجود کیفیت بالا در تصاویر محصولاتی که در وبسایت طلا و جواهر گذاشته می‌شود، کمتر از اهمیت کل وبسایت نباشد. از طرف دیگر عکاسی از طلا و جواهر آلات به دلیل رنگ براق آنها و مشکلاتی که ممکن است به دلیل انعکاس نور ایجاد شود، مهارت ویژه‌ای می‌طلبد. مجموعه‌ی وبکده با دارا بودن عکاسان حرفه‌ای که برای درج تصاویر در وبسایت آموزش دیده‌اند، تصاویر محصولات شما را به نحوی ثبت می‌کند که جذابیت آنها برای مشتری به حداکثر برسد.

امکان درج محصولات متعدد و وجود دسته‌بندی دقیق

به جرأت می‌توان گفت که صنف فروش طلا و جواهرآلات دارای یکی از متنوع‌ترین محصولات است و این اتفاق به دلیل وجود برندهای متعدد، طرح‌های متنوع، اوزان مختلف و عیارهای متفاوت برای طلا و جواهر می‌باشد. بنابراین وجود یک ساختار دسته‌بندی دقیق که متناسب با نیازها و تغییرات بازار، قابل تغییر باشد از ضروریات طراحی سایت طلا و جواهر است. دسته‌بندی‌هایی مانند تقسیم محصولات به آنتیک، طلا، پلاتین، جواهرات، سکه و شمش بر اساس زنانه، مردانه و کودک از متداول‌ترین دسته‌بندی‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید.

امکان ثبت خودکار قیمت لحظه‌ای محصولات با اتصال به اتحادیه صنف طلا

یکی از دغدغه‌های اصلی طلافروشان تعیین قیمت محصولات آنهاست که هم در فروش طلا به صورت حضوری و اعلام مداوم قیمت به مشتریان و هم در درج قیمت محصولات در وبسایت، زحمت زیادی را برای یک طلافروش ایجاد می‌کند. برای هر محصولی که توسط طلافروشان به فروش می‌رسد فرمولی خاصی وجود دارد که معمولاً از روابط زیر تبعیت می کند:

قیمت محصولات طلا = (نرخ روز طلا+ اجرت ساخت برای هر گرم) * وزن + درصد سود + درصد مالیات — درصد تخفیف اعمال شده

قیمت جواهرات = (نرخ روز طلا + اجرت ساخت) * وزن + قیمت سنگ + درصد سود + در صد مالیات — درصد تخفیف اعمال شده

قیت شمش= (نرخ روز طلا + اجرت ساخت) * وزن — درصد تخفیف

کارشناسان وبکده با طراحی فرمول‌های مورد نیاز، این امکان را به شما می‌دهند تا در هر لحظه در پنل مدیریت سایت با تغییر اعداد مربوط به متغیرهایی مانند نرخ روز طلا، اجرت ساخت، درصد سود و … قیمت محصولات را به سرعت به عدد واقعی خود تبدیل کنید. مزیت بزرگ دیگر این است که در صورت علاقه می‌توانید با اتصال پنل مدیریت سایت به اتحادیه صنف طلا و به‌روزرسانی خودکار قیمت طلا، نرخ محصولات را به صورت خودکار در وبسایت خود به‌روز نمایید تا همواره قیمت لحظه‌ای برای محصولات شما درج شود.

طراحی فاکتور فروش کامل و دقیق

فروش طلا بدون فاکتور، غیرقانونی است. از طرف دیگر وجود فاکتور برای مشتریان از این جهت ضروری است که بعد از خرید از وبسایت، می‌توانند در زمان دلخواه با در دست داشتن فاکتور خرید خود، طلا یا جواهر خود را به شخص دیگری به قیمت روز بفروشند. بنابراین اهمیت صدور فاکتور فروش در وبسایت جواهرآلات خیلی زیاد است. طراحی فاکتور جذاب، دقیق و شفاف که به صورت آنلاین برای مشتریان ارسال شود، می‌تواند در اقبال آنها به وبسایت شما تأثیر زیادی داشته باشد.

علاوه بر موارد بالا می‌توان به موارد جزئی‌تر زیر هم اشاره کرد که به نوبه‌ی خود می‌توانند برای یک سایت طلافروشی مهم باشند:

  • امکان انتخاب عیارهای مختلف طلا برای خرید یا فروش
  • امکان فیلتر محصول بر حسب قیمت، وزن و … توسط مشتری
  • تعریف محصولات به تعداد بالا یا بی‌نهایت
  • امکان پرداخت آنلاین با روش‌های مختلف
  • تعیین محدوده‌ی قیمت در پرداخت حضوری
  • امکان اخذ درگاه بانکی یا درگاه واسط پرداختی
  • ثبت امتیازدهی مشتریان
  • ایجاد سیستم نظرسنجی و ثبت نظرات

کارشناسان وبکده آمادگی دارند تا تمام ویژگی‌هایی را که در این مقاله به آنها اشاره شد و هر آنچه مورد نیاز شماست را فراهم آورند. مجموعه‌ی وبکده این افتخار را داشته است که در سالیان گذشته با ارتباط خوب و تعامل دوطرفه‌ای که با مدیران وب‌سایت‌‌ها داشته است، اطمینان خاطر آنها را جلب نماید و نتایج رضایت‌بخشی را برای آنها رقم بزند که تاکنون تداوم داشته است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/M0WG
نظرتان را بنویسید