نقاط حساس بدن زنان کجاست

نقاط حساس بدن زنان کجاست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

اصلی ترین اساس زندگی زناشویی زوجین برقراری رابطه جنسی است، زیرا می تواند لذت جنسی برای طرفین ایجاد کند و در نتیجه آرامش و صمیمت بیشتری بین آن ها برقرار شود. لذت بردن زن در رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد اما متاسفانه بسیاری از مردان اطلاعات کافی در مورد این که چگونه می توانند شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانند، ندارند.

برخی از مردان تصور می کنند که برای داشتن یک رابطه جنسی پر از لذت با همسر خود تنها تحریک نواحی واژینال او کافی است. اما نقاط حساس زیادی در بدن زنان وجود دارد که با شناختن این نقاط حساس و تحریک آن ها می توانید بر لذت رابطه جنسی خود بیفزایید.

در این مقاله شما را با این نقاط حساس بدن زنان آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که شناختن و تحریک این نقاط حساس برای چیست و چه فایده ای برایتان دارد.

 

حساس ترین نقاط بدن زن کجاست

بدن زنان نقاط بسیار زیادی داشته که به دلیل عصب های زیادی که دارند، نسبت به تحریک بسیار حساس می باشند. دانستن و تحریک این مناطق دقیقا فاصله بین یک سکس عادی و کسل کننده و یک سکس لذت بخش و مهیج است. بنابراین اگر به دنبال یک رابطه جنسی صحیح و پر شور و هیجان هستید، لازم است که مکان نقاط حساس بدن زنان را بدانید. در این بخش از مقاله نقاط مهم و حساس بدن زن را برایتان شرح داده ایم و به این سوال پاسخ داده شده است که حساس ترین نقاط بدن زن کجاست ؟ این نقاط عبارتند از:

گوش ها

گوش های زنان حاوی صد ها گیرنده حسی در داخل خود و حتی در ناحیه خارجی هستند. برای تحریک این نواحی، می توانید بوسه های آرام بر قسمت های خارجی گوش زن وارد کنید و با زبان خود لاله گوش او را تحریک کنید. گوش ها به قدری حساس هستند که حتی حرارت بازدم و صدای نفس هایتان در کنار گوش شریک جنسی تان می تواند تحریک را در او ایجاد کند.

قسمت داخلی ران ها

پوست قسمت های داخلی ران زنان ظریف و حساس بوده و با تحریک از طریق زبان و لب یا نوک انگشتان لذت زیادی را برای همسرتان فراهم می آورد.

قسمت داخلی مچ دست

دقیقا جایی که نبض دست زنان قرار دارد یک نقطه عالی برای تحریک است. برای ایجاد احساس لذت می توانید این نواحی را به آرامی نوازش کنید یا ببوسید.

لب و دهان

بوسیدن و یا حرکت لب ها و زبان بر روی لبان زن و یا حتی لمس آن ها با دست، منجر به تحریک جنسی در وی شده و احساس و عشق نیز بین زوجین انتقال می یابد.

حتما بخوانید: مزایا و معایب رابطه دهانی

گردن

گردن عصب های زیادی دارد و از نقاط حساس زنان به شمار می رود. اگرچه برخی از زنان روی گلوی خود حساس هستند و بوسه های آرام بر روی گلویشان، آن ها را تحریک می کند، اما بوسیدن یا لمس کردن پشت گردن اثر فوق العاده ای بر اکثر زنان دارد؛ بنابراین از این ناحیه غافل نشوید.

 

شناخت نقاط حساس بدن زن

 

باسن

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان باسن او است، دست کشیدن روی باسن زن و تحریک مقعد او یک ایده عالی برای تحریک زنان است. حتی اگر قصد برقراری رابطه جنسی مقعدی ندارید، ماساژ دادن آرام ناحیه مقعد زن، با نوک انگشت یا زبانتان باعث ایجاد لذت فراوانی در او می شود.

نوک انگشتان

نوک انگشتان یکی از حساس ترین مناطق بدن زن است، ولی با این حال معمولا مردان از آن آگاهی ندارند. اغلب تصور می شود که نوک انگشتان با مسائل جنسی ارتباطی نداشته اما لمس کردن و بوسیدن این نواحی در حین رابطه جنسی و یا قبل از آن، هم حس جنسی و هم احساس صمیمت بیشتری را به زن منتقل می کند. البته در حین انجام این کار سعی کنید که با شریک جنسی خود تماس چشمی نیز داشته باشید.

ناحیه خاجی کمر

ناحیه خاجی کمر دقیقا نقطه اتصال ستون فقرات به لگن است. این منطقه عصب های زیادی دارد و نسبت به تحریک جنسی بسیار حساس است. نوازش و لمس سبک با انگشتان یا زبان توسط شما، احساس بسیار لذت بخشی برای زنان به وجود می آورد. می توانید در این مورد خلاقیت بیشتری داشته باشید و این کار را با پر، قدری یخ یا یک پد گرم انجام دهید؛ زیرا این گونه تغییرات دمایی هم تحریک کننده خواهند بود.

زیر بغل

زیر بغل نقطه ای حساس از بدن زنان بوده که در بسیاری از آن ها قلقلک ایجاد می کند، اما برخی زنان این حرکت را تحریک کننده می دانند، بنابارین شما میتوانید هنگام برقراری رابطه جنسی این ناحیه را تحریک کنید.

پوست سر

پوست سر مملو از عصب است و بازی با مو های زنان احساس لذت بخشی برایشان به ارمغان می آورد. بنابراین با لمس مو ها و ماساژ پوست سر او، می توانید لذت رابطه را افزایش دهید.

شکم و ناف

برای تحریک این قسمت سعی کنید، لطافت زیادی به خرج دهید و به آرامی با نوک انگشتان یا نوک زبان یا حتی یک پر شکم و ناف شریک جنسی خود را لمس و تحریک کنید.

پشت زانو ها

پشت زانوها یک ناحیه مورد غفلت واقع شده است که به طرز باور نکردنی به هر نوع لمس حساس است. لمس این نقطه، شبیه به زیر بغل، احساس قلقلک و تحریک جنسی فراوانی ایجاد می کند.

سینه ها و نوک آن ها

تحریک سینه ها و نوک آن ها، همان ناحیه ای در مغز را فعال و تحریک می کند که به هنگام لمس واژن زن، فعال می شود. سعی کنید به طور ملایم این ناحیه را با نوک انگشتان یا زبان خود لمس کنید. اگر شریک جنسی تان به سکس خشن علاقه دارد، گاز گرفتن، تلنگر زدن یا فشار دادن این نواحی را نیز می توانید اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: علت علاقه به رابطه جنسی خشن

کف پا

برخی از افراد کف پاها را قلب دوم انسان می دانند. رگ ها و اعصابی که در این ناحیه قرار گرفته است باعث حساسیت زیاد کف پا می شود. ماساژ کف پا و لمس ملایم آن برای زنان ایجاد لذت می کند.

 

شناخت نقاط حساس بدن زن برای چیست

 

ناحیه واژینال زن

ناحیه واژینال زنان، منطقه ای است که لمس آن اثر زیادی بر تحریک زنان دارد و این موضوع تقریبا بر هیچ کس پوشیده نیست. اما ناحیه واژینال خود به چند جز تقسیم می شود که عبارتند از:

تپه ونوس : بافتی از جنس چربی و به شکل تپه است که در بالای واژن و کلیتوریس قرار گرفته و تحریک آن با دست یا زبان، باعث افزایش لذت جنسی در زنان می شود.

کلیتوریس: به این ناحیه چوچول یا چوچوله هم گفته می شود و سرشار از رگ های خونی و عصب است. بنابراین جزو نقاط بسیار حساس بدن زن به شمار رفته و می توان آن را نقطه تمایل جنسی زنان به حساب آورد. می توانید این ناحیه را بین انگشت اشاره و شست خود قرار دهید و به آرامی بلغزانید.

لبه های واژن: لبه هایی که در در دو طرف سوراخ واژن قرار گرفته است از قدرت تحریک کنندگی بالایی برای زنان برخوردارند.

نقطه G: این نقطه در داخل واژن و در فاصله 2/5 تا 5 سانتی متری دهانه واژن قرار گرفته است و ساختاری کمی زبر و گرد دارد که با بقیه نواحی داخل واژن که نرم می باشد، متفاوت است. با انگشت یا آلت تناسلی می توانید آن را تحریک کنید به این صورت که پس از وارد کردن انگشت به داخل واژن زن، انگشتتان را کمی به سمت ناف بالا بیاورید و با حرکت دادن نوک انگشتتان آن را لمس کرده و تحریک کنید.

نقطه A: این نقطه نیز در داخل واژن و در دهانه رحم قرار گرفته است. با وارد کردن انگشت یا آلت تناسلی تان می توانید آن را تحریک کنید.

نقطه V: این ناحیه در قسمت بیرونی واژن قرار داشته و دقیقا به شکل V در زیر دهانه واژن می باشد. برای تحریک این ناحیه می توان از زبان یا انگشت استفاده کرد و لزوما نیاز به دخول نیست.

حتما بخوانید: حرکات سکسی برای تحریک مرد و زن

 

 

 

 

 

شناخت نقاط حساس بدن زنان برای چیست

اکنون با تمامی نواحی حساس بدن زنان آشنا شدید و می توانید آن ها را در حین رابطه جنسی یا معاشقه لمس و تحریک کنید. اما ممکن است این سوال پیش بیاید که شناخت نقاط حساس بدن زن برای چیست؟ و اصلا چرا باید این نقاط تحریک شوند؟ لمس و تحریک این نقاط چه فایده ای می تواند داشته باشد؟

در این بخش از مقاله پاسخ این سوالات را خواهیم داد و شما به اهمیت شناخت نقاط حساس بدن زنان پی خواهید برد.

۱ اول این که نقاط حساس بدن زن که ذکر شدند، دارای عصب هایی هستند که به مغز راه پیدا می کنند و با تحریک نقاط مختلف مغزی و ترشح هورمون ها، باعث افزایش لذت زن در سکس می شوند. چه چیزی می تواند برایتان بالاتر از این باشد که همسرتان در آغوش شما لذت می برد و به ارگاسم می رسد؟

۲ دوم این که هورمون هایی که در مغز زنان به دلیل تحریک نقاط حساس بدنشان، تولید می شوند؛ تنها برای لذت جنسی نبوده بلکه این هورمون ها استرس، خستگی و بسیاری از احساسات منفی در زنان را از بین می برند و باعث نشاط و سرخوشی آن ها می شوند.

۳ سوم این که وقتی زن به واسطه لمس نقاط حساس بدنش، تحریک می شود؛ واژن شروع به ترشح هورمون هایی می کند که نقش روان کننده را ایفا می کنند. خیس شدن واژن زن باعث می شود که از اصطکاک آلت تناسلی تان کاسته شود و هم شما و هم شریک جنسی تان، رابطه جنسی لذت بخش تر و راحت تری را تجربه کنید.

در ادامه بخوانید: شناخت نقاط حساس بدن مردان

 

کلام آخر

نقاط حساس در بدن زنان، تنها به نواحی واژینال او محدود نمی شود و برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش تر لازم است که تمامی نقاط حساس بدن زنان را بشناسید. البته ممکن است که زنی از تحریک یک ناحیه بخصوص بیشتر از نقاط دیگر بدنش احساس لذت کند. فقط کافیست که نقاط حساس بدن او را لمس کنید و ناحیه مورد نظر را که بیشترین حساسیت و لذت را نسبت به آن دارد پیدا کنید تا از این پس هر دو رابطه جنسی هیجان انگیز تری را تجربه کنید.

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نقاط حساس بدن زن چیست؟

✔️ نقاط حساس بدن زن شامل گردن، لب، سینه ها و دیگر مواردی می شود که در مقاله بیان شده اند.



 

2- ✔️ ناحیه واژینال زنان شامل چه نقاط حساسی است؟

✔️ ناحیه واژینال شامل نقطه جی، نقطه وی، کلیتوریس و موارد دیگری است که در متن مقاله به طور کامل به آن ها اشاره شده است.



 

3- ✔️ شناختن نقاط حساس بدن زن برای چیست؟

✔️ شناختن نقاط حساس بدن زن علاوه بر این که می تواند لذت جنسی بیشتری به همراه داشته باشد، مزایای دیگری نیز دارد که در مقاله بیان شده اند.

منبع : نقاط حساس بدن زنان کجاست

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gRyj
مطلب قبلی
سکس کثیف چیست
مطلب بعدی
مهارت جرات ورزی
نظرتان را بنویسید