ارسال و حمل انواع بار به تمام نقاط ترکیه با فردین تجارت

ارسال و حمل انواع بار به تمام نقاط ترکیه با فردین تجارت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoupdate
باربری به ترکیه در سالهای نه چندان دور در کشور ما مرسوم بوده است.همسایه بودن ایران و ترکیه ، رفت و آمد های سران دو کشور ، مبادلات تجاری میان دو کشور و همچنین نزدیک بودن زبان برخی از ترک زبانان ایرانی با مردمان ترکیه از دلایلی هستند که خیلی از افراد برای کار و درآمد و خیلی از خانواده ها نیز برای سفر و یا حتی زندگی دائم به ترکیه اسباب کشی میکردند.

کسانی که قصد سفر به ترکیه را داشته باشند به راحتی میتوانند به صورت هوایی از ایران به ترکیه سفر کنند اما افراد و خانواده هایی که قصد اسباب کشی و حمل وسایل منزل به ترکیه را داشته باشند فقط باید از طریق مسیر های زمینی و شرکت های باربری بین المللی اقدام برای مهاجرت کنند.

مرز بازرگان از مهمترین نقاط گمرک ایران است و در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان واقع در شهرستان ماکو در استان استان آذربایجان غربی قرار دارد. این گمرک در سال 1305 ساخته شده‌است که تنها مرز 24 ساعته و بین‌المللی بین ایران و ترکیه می‌باشد. نام این گذرگاه از طرف کشور ترکیه «مرز گوربولاغ» می‌باشد.مرز رازی خوی یا گمرک رازی خوی در بخش قطور واقع در شهرستان خوی در فاصله 75 کیلومتری شهر خوی و 5 کیلومتری شهر قطور قرار دارد. این مسیر به لحاظ مسافت و امنیت راه‌ها (امنیت جاده‌ای و امنیت نظامی) مسیر امنی می‌باشد. کسانی که بنا به دلایل تجاری و سیاحتی، قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارند، مرز زمینی رازی به لحاظ امنیت و مسافت کوتاه‌تر به وان توصیه می‌شود.

ارسال بار به ترکیه با باربری فردین تجارت برای افراد مختلف متفاوت و به دو دسته تقسیم میشود یعنی برخی افراد قصد مهاجرت به ترکیه برای تجارت دارند و برخی دیگر برای زندگی دائم یا موقت تمایل به اسباب کشی به ترکیه را دارند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WMBv
نظرتان را بنویسید