اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی

اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و یا رشته های با کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1401 شده اند می توانند مدتی پس از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ رشته های با آزمون از نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

 

 

کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 یا همان کارشناسی ناپیوسته اصلی ترین راه ورود به دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی (فوق دیپلم) در رشته های غیرپزشکی و دانشگاه های دولتی روزانه، ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد در رشته های گروه پزشکی است که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد.

امسال هم طبق روال هر ساله ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ زیر نظر سازمان سنجش انجام شد که داوطلبان هنگام ثبت نام، انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی را نیز انجام می دادند. حال به ایستگاه پایانی رسیده ایم و داوطلبان این آزمون در انتظار اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سر می برند.

به منظور اطلاع رسانی هرچه دقیق تر به داوطلبان در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ناپیوسته 1401 و اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ را ارائه داده ایم.

 

زمان مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

معمولا هر ساله مدتی پس از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی برای رشته های با آزمون ارائه شده، نتایج نهایی انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته داوطلبان از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود.

 

طبق مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال قبل نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال گذشته در محدوده زمانی دهه سوم شهریور ماه از سوی سازمان سنجش اعلام شده بود. احتمالا نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 در همین بازه زمانی اعلام شود.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن، زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. هم چنین داوطلبانی که علاوه بر انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های سراسری برای دانشگاه های آزاد هم اقدام کرده اند می توانند برای اطلاع از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی مقاله زیر را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

 

 

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و کنکور این مقطع معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج خود می بایست با ورود به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه کاردانی به کارشناسی از منوی سمت راست تصویر و با کلیک روی کارنامه پذیرش کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ وارد لینک اعلام نتایج شوند.

 

داوطلبان می توانند پس مراجعه به سایت سازمان به دو روش نتایج خود را مشاهده نمایند. در روش اول با ورود اطلاعات درخواستی (شماره پرونده، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و در روش دوم نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و تاریخ تولد وحود دارد تا بتوان نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1401 را مشاهده کرد.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1401

 

1 - برای مشاهده کارنامه خود لازم است ابتدا وارد سایت کاردانی به کارشناسی سنجش شوید. برای این کار عبارت " سایت سازمان سنجش " و یا آدرس " sanjesh.org " را در مرورگر سیستم خود تایپ نمایید و از میان نایج نمایش داده شده اولین گزینه را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

2 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه روی گزینه " کاردانی به کارشناسی " کلیک کنید.

 

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

 

3 - در این صفحه اولین گزینه یعنی " کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی 1401 " را انتخاب نمایید.

 

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

 

4 - در صفحه ای که وارد می شوید به دو صورت می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید:

 

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی

 

به محض اعلام نتایج، لینک مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1401 در این قسمت قرار خواهد گرفت.

 

اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که در کنکور کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) موفق به کسب نمره قبولی نشده اید همچنان می توانید شانس ورود به دانشگاه را داشته باشید. برای این منظور توصیه می کنیم مقاله زیر مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1401 سوالی در خصوص زمان و نحوه اعلام شدن نتایج دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتیج نهایی این آزمون معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ نتایج این آزمون معمولا هر ساله بصورت اینترنتی اعلام می شود که نحوه مشاهده نتایج در این مقاله نیز توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده، داوطلبان به اطلاعات فردی و آزمونی اعم از شماره پرونده برای مشاهده نتایج خود نیاز دارند.

منبع : اعلام نتیجه کنکور کاردانی به کارشناسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8LYj
نظرتان را بنویسید