اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

یکی از دغدغه های داوطلبانی که موفق به ثبت نام در پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 شده اند، اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی این دانشگاه می باشد. شرکت کنندگان در این پذیرش می توانند با توجه به نیمسال ورودی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش از نتیجه خود مطلع شوند.

 

 

متقاضیان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سال 1400 بعد از مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه انتخاب رشته و انجام ثبت نام نهایی خود منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته خود هستند.  شیوه ثبت نام و اعلام نتایج ورودی مهر و ورودی بهمن ۱۴۰۰ مشابه یکدیگر است.

داوطلبان موظف هستند، در زمان تعیین شده با اطلاع از نتیجه پذیرش خود در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی و همچنین رشته محل قبولی در صورت علاقه به تحصیل در گزینه قبولی برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

 

 

نتایج بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 هنوز اعلام نشده است. در صورت مشخص شدن زمان دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر در ادامه این مقاله زمان، نحوه و لینک اعلام نتایج ثبت نام و تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 را در هر دو دوره مهر و بهمن برای مقاطع کاردانی و کارشناسی را برای متقاضیان این دانشگاه، ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

داوطالبانی که علاقمند به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هستند، می توانند برای پذیرش رشته های بدون کنکور ورودی مهر و بهمن 1400 این دانشگاه ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام این دانشگاه برای نیمسال اول تحصیلی و نیمسال دوم به صورت مجزا برگزار می شود.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه زمان دقیق اعلام نتایج نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی پیش بینی می شود، به تبعیت از روال بهمن سال گذشته نتایج کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ مدتی پس از اتمام ثبت نام و در زمان تعیین شده در سایت سنجش بدون کنکور علمی کاربردی اعلام شود.

 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

با توجه به اطلاعیه قبلی سازمان سنجش در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نیمسال اول دانشگاه علمی کاربردی، نتایج پذیرش بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه ۱۴۰۰ در سایت سنجش اعلام شده است.

 

 

نتایج پذیرش کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 1400 اعلام شد.

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ مطلع شوند. همچنین متقاضیانی که در این دوره پذیرش نشده اند، می توانند برای دوره بعد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی، معمولا شیوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با شیوه ثبت نام این دانشگاه هماهنگ است. این نتایج به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

با استناد به رویه سال های گذشته، معمولا نتایج انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.

 

 

نتایج کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی منتشر می گردد.

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

با استناد به رویه سال های گذشته، معمولا نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.

 

 

نتایج کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۰ بصورت اینترنتی اعلام شد

 

داوطلبانی که در ورودی مهر یا بهمن رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 پذیرفته می شوند، می توانند طبق مراحل موجود در مقاله زیر عمل کرده و نتیجه خود را مشاهده نمایند.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج اینترنتی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

به منظور تسهیل فرآیند مشاهده نتایج اینترنتی پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 در ادامه راهنمای تصویری اعلام نتایج اینترنتی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ ارائه شده است. برای تکمیل این فرآیند، لازم است وارد سایت سازمان سنجش شوید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.

 

1 - هر داوطلب برای مشاهده و دانلود کارت ورود به جلسه در گام اول باید آدرس " sanjesh.org " و یا " سنجش " را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید و گزینه " google search " را کلیک کنید.

 

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

2 - از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه " جامع علمی کاربردی " را انتخاب کنید.

 

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

2- در صفحه ای که باز می شود با توجه به مقطعی که در آن شرکت نموده اید گزینه " اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ " در کارد قرمز رنگ شماره 1 و گزینه " اعلام نتایج پذیرش دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1400 " در کادر آبی رنگ شماره 2 را انتخاب کنید تا وارد سامانه اعلام نتایج شوید.

 

نتایج دانشگاه علمی کاربردی

 

4 - داوطلبان هر دو گروه کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سامانه اعلام نتایج به دو روش نتایج خود را می توانند مشاهده نمایند.

 

نتایج علمی کاربردی

 

 

این تصاویر مربوط به سال های گذشته می باشد در صورت مشاهده تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری این مقاله بروزرسانی خواهند شد. لینک ثبت نام ورودی بهمن 1400 نیز پس از فعال شدن در این قسمت قرار خواهد گرفت.

 

با توجه به نیاز داوطلبان به اطلاعات ثبت نامی برای مشاهده اعلام نتایج اینترنتی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ آن دسته از افرادی که به این اطلاعات دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات بازیابی این اطلاعات مطلع شوند.

 

اگر در دریافت نتایج خود به مشکل برخورده اید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی، نتایج دانشگاه علمی کاربردی سال 1400 را به اطلاع شما برسانند. داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات و اخبار بعدی درباره اعلام نتایج این دانشگاه در کانال تلگرامی بدون کنکور هیوا عضو شوند.

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از چه طریقی می توان نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 را مشاهده کرد؟

✔️ نتایج ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود که مراحل آن در مقاله توضیح داده شده است.



 

2- ✔️ نتایج ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی در چه تاریخی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله اشاره شده است، معمولا نتایج مدتی پس از اتمام ثبت نام ورودی بهمن ماه اعلام می شود.



 

3- ✔️ نتایج ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی در چه تاریخی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله نیز اشاره شده است، معمولا نتایج این دوره نیز چند روز پس از اتمام زمان ثبت نام داوطلبان اعلام می شود.

منبع : اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NMAK
نظرتان را بنویسید