نمونه سوال زبان انگلیسی هفتم نوبت اول دی ماه

نمونه سوال زبان انگلیسی هفتم نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
والدین می توانند به منظور تقویت آموزش فرزندان هفتم خود در زمینه درس زبان انگلیسی ، این دانش آموزان را با انواع نمونه سوالات این درس آشنا سازند تا علاوه یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی با آشنایی با انواع سوالات برای امتحانات زبان انگلیسی هفتم نیز آماده باشند .




بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز هفتم هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس زبان انگلیسی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس هفتم در درس زبان انگلیسی ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول زبان انگلیسی هفتم  برای دانش آموزان کلاس هفتمی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند هفتم خود را تاحد زیادی افزایش دهید .



نمونه سوالات زبان انگلیسی هفتم نوبت اول ( دی ماه )
دانش آموزان پایه هفتم برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول زبان انگلیسی هفتم متوسطه اول ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس زبان انگلیسی پایه هفتم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از ضطراب و نگرانی های دانش آموزان هفتم متوسطه نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات زبان انگلیسی پایه هفتم برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .



    



نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی هفتم متوسطه اول نوبت اول
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 1 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 2 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 3 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 4 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 5 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 6 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 7 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 8 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 9 )
سوالات درس زبان انگلیسی هفتم ( سری 10 )



از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی هفتم متوسطه نوبت اول عبارتند از :



  شکل بزرگ حروف داده شده را بنویس .

شکل کوچک حروف داده شده را بنویس .

 معنی دوست به انگلیسی را علامت بزن .

 دور کلمه مربوط به عدد ، دایره بکش .

 هر تصویر را به کلمه مربوطه وصل کنید .

 به مثال دقت کنید سپس مشخص کنید هر کدام از جمله ها برای چه منظوری استفاده می شوند .



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی



تمرین های فصل به فصل زبان انگلیسی هفتم
برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل زبان انگلیسی هفتم متوسطه اول بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از درس زبان انگلیسی هفتم ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه هفتم متوسطه می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان زبان انگلیسی هفتم آماده سازند . 

به همین منظور در این قسمت چند سری از تمرینات فصل به فصل نوبت اول درس زبان انگلیسی هفتم را برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار داده ایم :



    



تمرینات فصل به فصل زبان انگلیسی هفتم متوسطه اول نوبت اول
Lesson 1 : My Name
Lesson 2 : My Classmates
Lesson 3 : My Age
Lesson 4 : My Family


 سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل زبان انگلیسی هفتم متوسطه اول نوبت اول عبارتند از :



  معنی کلمات زیر را به فارسی بنویسید .

 کلمات داخل پرانتز را در جاهای مناسب خود قرار دهید .

 جاهای خالی را با یک کلمه پر کنید .

 لقبی که برای خانم های مجرد استفاده می شود چیست ؟

 معادل انگلیسی جملات زیر را به انگلیسی بنویسید .

 دور کلماتی که کاملا با حروف کوچک نوشته شده اند خط بکشید .



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات زبان انگلیسی هفتم




برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دروس و نمونه سوالات مربوط به پایه هفتم متوسطه می توانید عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید . همچنین برای مشاوره نحوه برنامه ریزی دروس پایه هفتم می تواند با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از ان کمک بگیرید .



در ادامه بخوانید: کتاب درس زبان انگلیسی هفتم



سوالات متداول


1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟
حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم نوبت اول دی ماه را دریافت کنید .




2- چگونه می توانیم نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم نوبت اول دی ماه را دانلود کنیم ؟
شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم نوبت اول دی ماه مدرسه در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .




3- آیا درجه سختی نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم نوبت اول دی ماه متفاوت است ؟
بله . در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه هفتم نوبت اول دی ماه با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوال زبان انگلیسی هفتم نوبت اول دی ماه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mv4G
نظرتان را بنویسید