ثبت چک صیاد در برنامه 724

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
پس از آنکه سامانه صیاد با هدف اینترنتی کردن چک ها و اعتبار سنجی دسته چک های مورد استفاده در معاملات با استفاده از این سامانه توسط بانک مرکزی طراحی و به صورت رایگان در اختیار عموم افراد جامعه قرار داده شد، قانون استفاده از دسته چک های صیادی و ثبت آن ها در سامانه صیاد برای تمامی معاملاتی که از طریق این روش پرداخت صورت می گیرند توسط طرفین معامله از سوی بانک مرکزی الزامی شد.

وضع این قانون توسط بانک مرکزی سبب بالا رفتن هرچه بیشتر اعتبار و امنیت معاملات و همچنین بالا رفتن میزان سرعت انجام فرایند و اعتماد در بین طرفین معامله گشته است. دلیل این امر این است که با استفاده از سامانه صیاد افراد می توانند اقدام به تهیه یک گزارش استعلام از عملکرد صادر کننده چک و خوش حساب بودن او دریافت کنند که در نتیجه این موضوع اعتماد بین طرفین معامله و درجه اعتبار آن ها را در نزد یکدیگر بالا برده شده و سبب آرامش خیال بیشتر آن ها می شود.

همچنین بانک مرکزی به جهت آسایش و آرامش هرچه بیشتر کاربران خود اقدام به فراهم آوردن امکان ورود و استفاده از سامانه صیاد با استفاده از اپلیکشین 724 جهت ثبت چک صیاد نموده است که به دلیل اعتبار و محبوبیت بالای آن در بین افراد سبب استقبال بالا از آن شده است. در نتیجه این امر در ادامه مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 پرداخته شده است.




نحوه ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط صادر کننده آن
برای ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط فرد فروشنده تنها کافی است تا در ابتدا اقدام به نصب نسخه مناسب اپلیکیشن 724 بر روی سیستم عامل تلفن همراه خود کرده و سپس با استفاده از منو موجود در این برنامه گزینه سامانه صیاد را انتخاب و از این طریق اقدام به ثبت اطلاعات دسته چک خود در این سامانه کنند. 

به این منظور تنها کافیست تا فرد صادر کننده چک با به همراه داشتن کارت بانکی که دسته چک مربوطه را صادر کرده است به علاوه یک عدد سیمکارتی که در مالکیت شخصی او می باشد وارد سامانه صیاد از طریق اپلیکیشن 724 نصب شده بر روی تلفن همراه خود شده و اقدام به وارد کردن اطلاعات دسته چک خود بدین صورت کرده که کد 16 رقمی نوشته شده بر روی چک را در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه ثبت چک صیاد کلیک می کند، پس از آن در صفحه باز شده اطلاعات مربوط به دسته چک که شامل مواردی همچون تاریخ، مبلغ ، مشخصات ذینفع و .... می باشد را به طور دقیق و کامل وارد کند.

بیشتر بخوانید: استعلام چک صیاد


نحوه تایید چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط دریافت آن
افراد دریافت کننده چک صیاد لازم است تا با نصب اپلیکیشن 724 و از طریق منو موجود در آن وارد سامانه صیاد شده و اقدام به وارد کردن کد 16 رقمی موجود بر روی آن که به عنوان شناسه صیاد دسته چک شناخته می شود کنند. پس از آن در صفحه جدید تمامی اطلاعات درج شده بر روی دسته چک برای آن ها به نمایش گذاشته می شود که با مقایسه کردن آن ها در برابر اطلاعات دسته چک موجود، می توانند از صحت و اعتبار آن آگاهی یابند و در نهایت اقدام به تایید آن کنند.

بیشتر بخوانید: استعلام چک صیاد از طریق پیامک


نحوه ثبت چک صیاد در برنامه 724
کاربران به جهت ثبت چک صیاد خود در برنامه 724 تنها کافیست تا در ابتدا اقدام به دانلود بروز ترین نسخه آن و نصب بر روی تلفن همراه خود کنند. پس از انجام این کار لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب طی کنند:

وارد برنامه 724 شده و بر روی گزینه " سامانه صیاد " کلیک کنید. مانند تصویر:







 در مرحله بعد باید نام بانک صادر کننده کیف پول را در کادر مربوطه وارد کنیید. همانند تصویر:







در این مرحله لازم است تا فرایند احراز هویت خود که شامل وارد کردن اطلاعات کارت بانکی است را وارد کنید. مطابق با  تصویر زیر:







در نهایت نیز با وارد کردن کد صیادی 16 رقمی می توانید فراند ثبت چک خود را نهایی کنید. مانند تصویر زیر :







برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: ثبت چک صیاد در برنامه آپ



سوالات متداول


1- نحوه ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط صادر کننده آن به چه صورت است ؟
برای ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط فرد فروشنده تنها کافی است تا در ابتدا اقدام به نصب نسخه مناسب اپلیکیشن 724 بر روی سیستم عامل تلفن همراه خود کرده که در متن مقاله توضیح داده شده است


2- نحوه تایید چک صیاد در اپلیکیشن 724 توسط دریافت  آن به چه صورت است ؟
افراد دریافت کننده چک صیاد لازم است تا با نصب اپلیکیشن 724 و از طریق منو موجود در آن وارد سامانه صیاد شده و اقدام به وارد کردن کد 16 رقمی موجود بر روی آن کنند که در متن مقاله توضیح داده شده است


3- ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 به چه صورت است ؟
برای ثبت چک صیاد در اپلیکیشن 724 تنها کافیست تا در ابتدا اقدام به دانلود و نصب نسخه مناسب این نرم افزار با سیستم عامل گوشی موبایل خود کرده که در متن مقاله توضیح داده شده است

منبع : ثبت چک صیاد در برنامه 724
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V3BW
نظرتان را بنویسید