ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه میبد از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه میبد در نظر دارد با استناد به آئین نامه کارشناسی ارشد بدون کنکور برای نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400اقدام به پذیرش  دانشجو از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی دانشگاه میبد و سایر دانشگاه ها نماید .



الف - شرایط عمومی :

- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی

- متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران

- نداشتن ممنوعیت تحصیل



ب - شرایط اختصاصی :

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ( ورودی نیمسال دوم 94 و نیمسال اول و دوم 95 ) که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می توانند جهت استفاده از مزایای این آئین نامه درخواست خود را به دانشگاه میبد ارائه نمایند :

ب -1- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط، با ارائه معرفی نامه دبیرخانه المپیاد .

ب – 2- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی ( با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی ) به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند . (اتمام تحصیلات کارشناسی از 98/7/1 تا تاریخ 99/6/31) .

تبصره : دانشجویانی که در مدت 6 نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند ، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد . ( اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ 99/6/31 ) .



اطلاعات ثبت نام دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه میبد :

متقاضیان باید تا تاریخ 99/2/15 فرم شماره یک را به آموزش دانشگاه تحویل دهند و به تقاضاهای دریافت شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد .



مدارک ثبت نام متقاضیان ارشد بدون کنکور دانشگاه میبد از سایر دانشگاه ها :

1- تکمیل فرم مشخصات شماره 1 و 2

2- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

3- تصویر ریزنمرات تائید شده تا پایان ترم ششم

4- تصویر فرم گواهی ممتازی تایید شده توسط دانشگاه مربوطه .

5- تصویر سایر مدارک ( رزومه علمی بعلاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی )

6- واریز حق ثبت نام شامل :

کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها مجاز به انتخاب حداکثر 2 رشته گرایش می باشند که برای انتخاب گرایش اول باید مبلغ 600/000 (ششصد هزار ریال) و برای انتخاب گرایش دوم مبلغ 400/000 (چهارصد هزار ریال) واریز نمایند. (ارسال اصل فیش ضروری میباشد) .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZQB6
نظرتان را بنویسید