پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

پلکسی گلاس از کجا بخریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

پرفروش‌ترین ابعادی که برای ورق پلکسی گلاس وجود دارد 122×183 سانتی متر است. این سایز در بازار با عنوان ورق کامل شناخته می‌شود. در صورت نیاز به اندازه‌ای کوچک‌تر می‌توانید به فروشنده اطلاع دهید. فروشنده ورق را در ابعاد سفارشی شما برش زده و بخش‌های اضافی را جدا خواهد کرد.

ضخامت ورق پلکسی گلاس نیز بسیار متنوع است. غالبا از مدل‌های نازک‌تر برای ساخت اشیا تزیینی یا لوح‌های تقدیر استفاده می‌شود. اندازه ضخامت‌ها از ۱ میلی متر آغاز شده و ضخیم‌ترین آنها ۱۰ میلی متر دارد‌.

دانستن این نکته خالی از ذکر نیست که ورق پلکسی با ضخامت ۸/۲ در بازار با عنوان ورق ۳ میلی متری شناخته می‌شود‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به راهنما خرید پلکسی گلاس مراجعه کنید. حالا می‌رسیم به این سوال که اساسا ورق پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

 

اینترنتی پلکسی گلاس از کجا بخریم

برای خرید پلکسی گلاس دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ خرید اینترنتی و خرید حضوری. برای خرید اینترنتی در گام نخست باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید.

و اما برای خرید اینترنتی پلکسی گلاس از کجا بخریم؟ در این بخش چند مورد از بهترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌های فروش طلق شیشه ای را معرفی می‌کنیم.

سالار فایبر گلاس

شرکت سالار فایبر گلاس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده فایبر گلاس و پلکسی گلاس در ایران است. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات و مصالح ساختمانی یکی از باکیفیت‌ترین ورقه‌های پلکسی گلاس را به بازار عرضه می‌کند.

اگر قصد خرید اینترنتی داشته و این سوال برای شما مطرح است که پلکسی گلاس از کجا بخریم، پیشنهاد ما به شما گروه سالار فایبر گلاس است.

برای آگاهی از آخرین قیمت‌های بازار و سفارش محصول کافی است تا با واحد فروش شرکت تماس بگیرید. تمامی محصولات سالار فایبر دارای ضمانت اصالت کالا هستند. همچنین خوب است بدانید که سالار فایبر گلاس به طور رسمی نمایندگی پلیمر طلایی یزد را بر عهده دارد.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Zlm2
نظرتان را بنویسید