اعتراض به نتایج آزمون دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به نتایج نهایی آزمون دکتری 99 می‌توانند حداکثر تا تاریخ 10 آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند .

 


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دکتری تا 10 آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند ، گفت : شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط ، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود .

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه ، اول آبان ماه سال جاری منتشر شد ، افرادی که اسامی آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی هر یک‌ از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام‌ شده‌ است ‌، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه‌شنبه ، 6 آبان می توانند به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند .



وی در ادامه در خصوص زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری ، تصریح کرد : بر اساس برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط ، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود .

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد : با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی ، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 10 آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند .

زرین خاطر نشان کرد : پس از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق ، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود . متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند .






اعتراض به نتيجه قبولی آزمون دکتری 99
راهنمای تصویری ثبت اعتراض به نتیجه قبولی آزمون دکتری 99



1- به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و در منو سیستم پاسخگویی در سمت چپ صفحه اصلی گزینه " ارسال درخواست " را انتخاب کنید .







2- برای ثبت هرگونه درخواست در سیستم پاسخگویی می بایست در این سیستم عضو شده و سپس ورود به سیستم را انتخاب نمایید .







3- جهت ورود به سیستم ارسال درخواست آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید .







4- پس از ورود به سایت در منو سمت راست گزینه " درخواست جدید " را انتخاب کنید .







5- جهت اعتراض به نتيجه قبولی آزمون دکتری 99 می بایست در منو کشویی آزمون دکتری را انتخاب نموده و سپس بر روی کلید " جستجو " کلیک نمایید .







6- عنوان " اعتراض به نتیجه قبولی " را انتخاب نمایید .







7- در صفحه بعد می بایست شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را ثبت کرده تا بتوانید درخواست اعتراض را وارد کنید .














بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی
راهنمای تصویری بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی آزمون دکتری 99



1- آدرس سایت سازمان سنجش sanjesh.org را در مرورگر خود تایپ کرده و در صفحه اصلی این سایت ، بر روی " ارسال درخواست " کلیک کنید .







2- برای استفاده از خدمات سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، ابتدا باید در این سیستم عضو شده و پس از عضویت گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید .







3- پست الکترونیک و رمز عبوری که در زمان عضویت در سایت ثبت نوده اید را در قسمت های خالی وارد کرده و کلید ورود را انتخاب کنید .







4- پس از ورود به سیستم می بایست گزینه " درخواست جدید " از منوی سمت راست را انتخاب کنید .







5- برای ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی آزمون دکتری می بایست در منوی کشویی گزینه " دکتری را انتخاب کرده و سپس روی جستجو کلیک کنید .







6- در صفحه باز شده عنوان " بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولويت بعدی " را انتخاب کنید .







7- در نهایت برای ثبت اعتراض می بایست شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد کنید .














بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا بعد از تاریخ 10 آبان 99 واصل شود ، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد . همچنین متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش

منبع : اعتراض به نتایج آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Qw9Z
نظرتان را بنویسید