چگونه امور آنلاین خود را در سامانه فنی حرفه ای انجام دهیم؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
راهنمای آزمون آنلاین دانشگاه علمی کاربردی در سایت tizazma ir
سامانه tizazma ir برای برگزاری آزمون های آنلاین دانشجویان تمام دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در نظر گرفته شده است. این سامانه از زمان امتحانات نیمسال اول تحصیلی 99 معرفی شده و قبلا از سایت examuast.ir استفاده می شد اما به دلیل مشکلاتی که برای دانشجویان به همراه داشت مثل پایین بودن سرعت سایت و …. سامانه جدید tizazma ir ایجاد شده تا ازمون های آنلاین بهتر از قبل برگزار شوند.
دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه تیزآزما با مشکلی مواجه هستید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل





سایت تیزآزما برای سه دسته از کاربران تعریف شده است ، دانشجویان ، اساتید و کارکنان و کارشناسان آموزشی گروه. دانشجویان باید تیک دانشجو را در قسمت بالای صفحه فعال کنند و سپس شماره دانشجویی و رمز عبور خود را درج نمایند. (رمز عبور هر دانشجو ، کد ملی اوست و بهتر است که پس از اولین بار ورود به سامانه ، رمز عبورتان را تغییر دهید و آن را در اختیار کسی قرار ندهید)
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/63jl
نظرتان را بنویسید