راهنمای کارنامه و ثبت نام در سامانه پادا

راهنمای کارنامه و ثبت نام در سامانه پادا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
paada medu ir سامانه جدید وزارت آموزش و پرورش است که دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس باید مدارک مربوطه را در آن ارائه دهند تا برای آنها پرونده تحصیلی تشکیل شود. پرونده دانش آموزان برای همیشه در مدرسه ذخیره و بایگانی می شود و بدون دسترسی به پرونده امکان ثبت نام در پایه های بالاتر وجود ندارد. همچنین مشخصات و اطلاعات پرونده دانش آموزی باید توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد و پادا ثبت شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
مشاوره ثبت نام مدارس در pada medu ir – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره9099071612

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301611



آنچه در این مطلب میخوانید :

1 معرفی سایت پادا پرونده دانش آموزانpada.medu.ir
2 مدارک مورد نیاز برای تنظیم پرونده دانش آموزان در pada medu ir
3 دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir
4 دریافت کارت ورود به جلسه از سایت پادا
4.1 پاسخ به سوالات پر تکرار درباره سایت پادا پرونده دانش آموزان
معرفی سایت پادا پرونده دانش آموزانpada.medu.ir
سایت پادا دانش آموزی به نشانی paada medu ir ، سامانه اینترنتی پرونده تحصیلی دانش آموزان است. این سامانه هم برای مدیران مدارس و هم برای دانش آموزان قابل دسترسی است و اگر شما دانش آموز هستید و نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا را از مدیر مدرسه دریافت کرده اید ، می توانید وارد این سایت شده و پرونده تحصیلی و حتی نمرات و کارنامه خود را مشاهده کنید.
رمز عبور و نام کاربری ورود به سامانه پادا از طریق برنامه شاد برای دانش آموزان ارسال می شود و مدیران مدارس نیز می توانند برای دریافت رمز گروهی و یوزر دانش آموزان از طریق سامانه سیدا اقدام کند. آدرس سامانه سیدا دانش آموزی نیز به نشانی sida.medu.ir می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ورود و استفاده از سایت پادا پرونده دانش آموزان و سایت سیدا دانش آموزی ، با مشاوران مجموعه پاسخ با ما به شماره های تماس از سراسر کشور 9099071612 و تماس از استان تهران 9092301611 تماس بگیرید
مدارک مورد نیاز برای تنظیم پرونده دانش آموزان در pada medu ir
ثبت نام مدارس دولتی ، غیرانتفاعی ، هیات امنایی ، شاهد ، نمونه دولتی و تیزهوشان در تمام پایه های تحصیلی دوره ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم معمولا از اوایل مرداد ماه هر سال آغاز می شود و تا اواخر همین ماه نیز ادامه دار است. البته در صورت تکمیل نشدن ظرفیت مدارس ، مهلت ثبت نام تا اواسط شهریورماه در سایت pada.medu.ir تمدید می شود.
مسئولین ثبت نام از دانش آموزان در مدارس ، موظف هستند که با گرفتن مدارک لازم از دانش آموزان برای آنها پرونده تحصیلی ایجاد کنند و این پرونده تا زمانی که دانش آموز در آن مدرسه حضور داشته باشد در اختیار او قرار می گیرد و در زمان خروج از مدرسه نیز باید پرونده تحصیلی خود را از مدرسه مبدا دریافت و مدرسه مقصد تحویل دهد.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwEY
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر