گردشگری جذاب در سفر به قشم

گردشگری جذاب در سفر به قشم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sajaafzl

سلام دوستان عزیز در این پست میخوایم کمی راجع به سفر به قشم و جذابیت های این جزیره مرمری صحبت کنیم.

در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب مقصد سفرها، با شنیدن نام جزیره قشم اکثرا به یاد مراکز خرید میفتند و کمتر کسی هست که برای تفریح و گردش به این جزیره سفر کند. در صورتی که با خرید بلیط هواپیما از سایت روگو و یا با ماشین شخصی و .. به قشم سفر کرده اید حتما زمانی را به بازدید از مکان های دیدنی این جزیره اختصاص دهید. جزیره قشم یکی از منابع اصیل باستانی و جزو میراث فرهنگی و طبیعی ایران و جهان است که تنها با هواپیما و خرید بلیط از سایت rogo و از طریق دریا و کشتی می توانید به این جزیره زیبا برسید..

ژئوپارک جزیره قشم، نخستین و تنها ژئوپارک خاورمیانه است که در سال 2006 در یونسکو به ثبت رسیده. ایران ششمین کشور دارای ژئوپارک در آسیاست. برای دیدن این ژئو پارک زیبا در ابتدا باید از سایت روگو برای هواپیما بلیت بخرید ژئوپارک ها مکان هایی با پدیده های شگفت آور زمین شناسی و جالب توجه به شمار می آیند و ممکن است دارای آثار بوم شناسی، باستان شناسی، تاریخی و میراث فرهنگی و طبیعی باشند.

ژئوپارک قشم داری 25 ژئوسایت است از جمله: دره‌ ستارگان، کورکوراکوه، بام قشم، دره تندیس‌ها، دره شور، تنگه چاه‌کوه، نمکدان، کریان، موزه‌ ژئوپارک، پهنه‌های گلی، ساحل کرق، دره قاضی، تنگه اولی، بصیرا، چاکویر، جزایر ناز، ژئو لینک، باسعیدو، خلیج دیرستان، جنگل حرا، ساحل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها، صخره خرچنگ‌ها، روستای لافت، غار خربس، تالاب پرندگان دو کوهک و تنگه چاهکوه است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

هم مرز بودن این جزیره با دریای پارس و تنگه هرمز، آن را به یک مقصد تعطیلات مورد علاقه در تمام فصول (زمستان، پاییز، بهار و تابستان) تبدیل کرده است. از این نظر بازدید از مکان های زیبای قشم با تورهای قشم که خرید بلیت از سایت روگو  انتخاب هر گردشگری است به این جزیره شگفت انگیز می آید.

مکان کشام نمونه ای از ارزش گذاری به زیبایی مکان های مختلف است. بعد از خرید بلیت از سایتrogo و رسیدن به این جزیره زیبا می توانید از به شرق، غرب و جنوب این جزیره سفر کنیم، و یک جنگل آزاد، یک غار، یک جزیره زیبا، یک ستاره پیدا کنیم.

نظرتان را بنویسید