درباره رشته هنرستان بیشتر بدانید

درباره رشته هنرستان بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

رشته گرافیک کامپیوتر در هنرستان
ورود به رشته گرافیک کامپیوتری از طریق انتخاب رشته کار و دانش در انتخاب رشته نهم به دهم امکان پذیر است و شما با انتخاب این رشته وارد هنرستان خواهید شد و پس از سه سال تحصیل با دریافت مدرک دیپلم گرافیک رایانه ای فارغ التحصیل می شوید و می توایند برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی اقدام کنید.
تعدادی از دروس رشته گرافیک رایانه در هنرستان به شرح زیر هستند :
طراحي گرافيكي سيا ه و سفيد
كاربر رايانه
گرافيك رايانه
مباني رايانه
سيستم عامل
چندرسانه اي
مرتبط بخوانید : رشته گرافیک دانشگاه آزاد – راهنمای ثبت نام بدون کنکور گرافیک آزاد

معرفی رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه
گرافیک کامپیوتری در حال حاضر به عنوان یک رشته در دانشگاه تدریس می شود که به پردازش اطلاعات خام دیداری و هندسی با استفاده از توابع محاسباتی ، می پردازد. در حال حاضر دانشگاه های زیادی از جمله دانشگاه فنی حرفه ای ، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد این رشته را به صورت با کنکور و اغلب به صورت بدون کنکور ارائه می دهند و شما می توانید با ارائه مدرک دپیلم نظام جدید یا نظام قدیم ، وارد این رشته شوید.
اگر می خواهید در دانشگاه وارد رشته گرافیک رایانه شوید ولی نمی دانید که کدام دانشگاه ها این رشته را ارائه داده اند و شرایط پذیرش بدون کنکور و با کنکور چیست ، با مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

بازار کار رشته گرافیک کامپیوتر
اگر شما در رشته گرافیک کامپیوتر خبره شوید می توانید در زمینه هایی همچون ساخت موشن گرافیک و انیمیشن فعالیت کنید. استخدام در شرکت های کوچک و بزرگ و گرفتن سفارشات و انجام پروژه های مد نظر از فرصت ای شغلی پیش روی دانش آموختگان رشته گرافیک کامپیوتر است.
مرتبط ببینید : رشته گرافیک – راهنمای کامل از چیستی تا دانشگاه و آینده شغلی

طراحی و اجرای آرم ، لوگو ، سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و …
طراحی و اجرای کارت پستال
تصویر سازی کتاب کودک و طراحی جلد آن
طراحی پوستر های تبلیغاتی
استخدام در بخش روابط عمومی کارخانجات و سازمان های دولتی
استخدام به عنوان مربی گرافیک در مدارس و اموزشگاه های خصوصی
و ….
گرایش های گرافیک کامپیوتری
رشته گرافیک کامپیوتر

 

نرم افزار های در ارتباط با رشته گرافیک کامپیوتری بسیار گستره هستند از جمله فتوشاپ ، مایا ، 3dmax ، اوتوکد ، پریمایر ، مالتی مدیا بیلدر ، ادوب فلش ، کامتازیا تچ اسمیت ، افتر افکت و… که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. رشته گرافیک کامپیوتر شامل گرایش های زیر است که البته امکان دسته بندی کردن گرایش ها به صورت های دیگری نیز ممکن است و حتی تعدادی از گزایش ها در محیط کاری و موقعیت های شغلی با یکدیگر هم پوشانی دارند.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rK2B
نظرتان را بنویسید