اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری امام خمینی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ارتش جمهوری اسلامی ایران نتایج آزمون دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی را در دو مرحله منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . نتایج اولیه در قالب یک کارنامه منتشر شده و امکان شرکت در مصاحبه را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند . نتایج نهایی نیز محل قبولی داوطلب را مشخص می نماید . 

متقاضیان علاقه مند به رشته های دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی پس از ثبت نام و شرکت در آزمون این دانشگاه نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد . نتایج اولیه به صورت کارنامه قبولی یا عدم قبولی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و امکان شرکت در مرحله مصاحبه را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند  .

نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی (ره) نیز پس از بررسی نمره علمی و مصاحبه داوطلبان منتشر شده و محل قبولی آن ها را مشخص می کند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در سال تحصیلی 99 پرداخته شده است .


زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی 99
پس از تصحیح پاسخنامه های داوطلبان تحصیل در دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی مازندران ، نتایج اولیه این آزمون منتشر شده و در قالب کارنامه قبولی یا عدم قبولی بر روی سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد .

بر اساس تجربیات سالیان گذشته نتایج اولیه معمولا 20 روز بعد از برگزاری آزمون اعلام شده و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله دوم که همان مصاحبه این دانشگاه است را مشخص می کند . 



مراحل دریافت اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی​ (ره)

 مراجعه به سایت  gozinesh.aja.ir

 انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی

 درج کد ملی و شماره داوطلبی

 دریافت نتیجه



راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی​ (ره)

 مطابق تصویری زیر داوطلبان بعد از ورود به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از طریق منوی سمت بر روی گزینه نتیجه آزمون کتبی کلیک کنند . 





با کلیک بر روی گزینه " نتیجه آزمون کتبی " صفحه ای باز می شود که داوطلبان با وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی هنگام ثبت نام دریافت کرده اند می توانند نتایج خود را مشاهده نمایند .






در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال گذشته است به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه اولیه افسری دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی​ در سال 99 مقاله به روز رسانی و لینک ورود به سایت اعلام نتیجه در این بخش قرار می گیرد .

 داوطلبانی که بعد از مشاهده جواب آزمون کتبی پذیرفته نشده اند می توانند شانس خود را در ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین امتحان کنند .


زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی 99
بعد از برگزاری جلسات مصاحبه ارتش جمهوری اسلامی ایران با بررسی آزمون کتبی هر داوطلب ، نمره مصاحبه او ، نتایج نهایی آزمون را در سایت خود به آدرس gozinesh.aja.ir منتشر می کند . 

داوطلبان پس از دیدن نتایج نهایی دانشگاه افسری ارتش مطلع می شوند که موفق به قبولی شده اند یا خیر . در صورت قبولی ، داوطلب باید مطابق اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به سایت دانشگاه مراجعه کرده و با توجه به اطلاعیه ی منتشر شده برای پذیرفته شدگان نهایی ، مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و به دانشگاه محل قبولی ببرد و ثبت نام خود را انجام دهد .





با توجه به اینکه در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) منتشر نشده پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی از زمان اعلام نتایج نهایی این ارگان مطلع شوید .


مراحل دریافت نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی در سال 99

 مراجعه به سایت gozinesh.aja.ir

 انتخاب لینک گزینش و استخدام

 انتخاب گزینه نتیجه آزمون

 درج شماره داوطلبی و شماره ملی 


راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی در سال 99



داوطلبان به منظور مشاهده نتایج خود می بایست به سایت aja.ir مراجعه کرده و مطابق پیکان گزینش و استخدام افسری را انتخاب نمایند .




در این مرحله در انتهای صفحه بر روی گزینه نتیجه آزمون کلیک کنید .




در صفحه باز شده با استفاده از اطلاعات شماره داوطلبی و شماره ملی خود جواب خود را مشاهده نماینئد .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال گذشته است در صورت تغییر در نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی​ در سال 99 مقاله به روزرسانی و لینک ورود به سایت اعلام نتایج در این بخش قرار می گیرد .




 اگر در این مرحله از آزمون اسم خود را در لیست قبول شدگان نهایی دانشگاه افسری امام خمینی (ره) نمی بینید ، باید بدانید که آخر راه نیست و می توانید با برنامه ریزی برای استخدام این ارگان اقدام کنید .




 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در طول فرایند اعلام نتایج دانشگاه افسری امام خمینی (ره) مازندران همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری خواهند نمود . 

سوالات متداول

1- نتایج دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار داده می شود .

2- زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی چه زمانی است ؟
نتایج اولیه این دانشگاه احتمالا اواخر بهمن ماه منتشر می شود که به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

3- نتایج نهایی دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی چه زمانی منتشر می شود ؟
زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه هنوز اعلام نشده است به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

منبع : اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری امام خمینی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lr6X
نظرتان را بنویسید