ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
در سال های گذشته ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تمام استان ها به صورت مشترک انجام می گرفت و ازمون ورودی تمام مدارس نیز هماهنگ بود. اما به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کل کشور ، از سال گذشته هر یک از استان ها به صورت مستقل اقدام به برگزاری ازمون نمونه دولتی می کنند و ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان همچون سایر استان ها ، در سامانه جداگانه که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد ، انجام می گیرد.
مشاوره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان اصفهان و قبولی در آزمون – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

همین حالا تماس بگیرید و در زمینه های نحوه ثبت نام ، برنامه ریزی درسی و منابع ازمون نمونه دولتی 1400 ، از مشاوران ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان
2 سامانه Service.isfedu.ir ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان
3 نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان
3.1 پاسخ به سوالات پر تکرار
ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان
مدارس فرهنگ از مدارس برتر کشور هستند که در استان های اصفهان ، تهران و کرمان دایر می باشند. دانش آموزان ساکن استان اصفهان که علاقه مندند در این مدارس تحصیل کنند ، باید در آزمون ورودی شرکت نمایند و نمره و حد نصاب لازم را برای قبولی در این آزمون به دست آورند. مدارس فرهنگ اصفهان فقط مختص دانش آموزان دوره دوم متوسطه رشته انسانی است و فقط به صوررت تخصصی به این رشته می پردازد. بنابراین لازمه تحصیل در مدارس فرهنگ اصفهان ، انتخاب رشته انسانی در هدایت تحصیلی نهم به دهم است.
توجه داشته باشید که علاوه بر مدارس فرهنگ ، مدارس نمونه دولتی استان اصفهان رشته های تجربی و ریاضی را ارائه می دهند و فقط مدرسه فرهنگ مختص رشته انسانی است.
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و مدارس فرهنگ اصفهان از 21 فروردین ماه آغاز و تا 31 فروردین ماه ادامه دارد و دانش آموزان در این فرصت 10 روزه فرصت دارند برای ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.
توجه داشته باشید که بدون واریز هزینه ثبت نام شما انجام نخواهد گرفت و برای پرداخت وجه نیز باید از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی فعال هستند ، اقدام نمایید. مبلغ ثبت نام نیز 40 هزار تومان می باشد.

سامانه Service.isfedu.ir ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان
سامانه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی Service.isfedu.ir می باشد و علاوه بر ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ، ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول نیز از طریق همین سامانه معرفی شده انجام می گیرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J00y
نظرتان را بنویسید