دانشگاه فرهنگیان تهران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
دانشگاه فرهنگیان در تمام استان های کشور دارای واحد های پردیس می باشد که در هر یک از واحد ها ، رشته های تحصیلی مختلفی ارائه می شوند. با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان بومی پذیر است ، یعنی داوطلبان هر استان تنها می توانند از رشته های دانشگاه فرهنگیان استان خود انتخاب کنند ، داوطلبان استان تهران به دنبال اسامی دانشگاه های استان تهران و آدرس آنها می باشند. به همین دلیل در ادامه ، مطلبی در خصوص ” دانشگاه فرهنگیان تهران کجاست “ تهیه کرده ایم تا ضمن معرفی اسامی واحد های پردیس فرهنگیان این استان ، آدرس و شماره تماس دانشگاه ها را نیز به اطلاع شما برسانیم.
لیست واحد های دانشگاه فرهنگیان استان تهران
دانشگاه های فرهنگیان استان تهران در تمامی رشته های آموزش ابتدایی ، آموزش کودکان استثنایی ، آموزش ریاضی ، آموزش شیمی ، آموزش زیست شناسی ، آموزش فیزیک و … دانشجو پذیرش می کنند و علاقه مندان به تحصیل در هر یک از این رشته ها ، به شرط شرکت در کنکور و کسب تراز بالای 6500 ، می توانند وارد این دانشگاه شوند.
برای ورود به دانشگاه فرهنگیان استان تهران ، تنها داوطلبان کنکوری همین استان و شهرستان های استان مجاز هستند و داوطلبانی از سایر استان ها مثل استان البرز ، گیلان ، همدان ، اراک و … باید در دانشگاه فرهنگیان استان خود ثبت نام نمایند.
دانشگاه فرهنگیان تهران کجاست ؟ در ادامه اسامی دانشگاه های فرهنگیان استان تهران را مشاهده می کنید :
پرديس شهيد چمران تهران – محل تحصيل مركز آموزش عالي شهيد بهشتي تهران
پرديس نسيبه تهران – محل تحصيل مركز آموزش عالي شهيد شرافت تهران
دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي – تهران
پرديس زينبيه پيشوا (ورامين) – محل تحصيل مركز آموزش عالي عترت واوان
پرديس شهيد مفتح شهرري
پردیس زینبیه شهرستانهای تهران
هر یک از دانشگاه های فوق برای پذیرش داوطلبان در رشته های مختلف ، اولویت هایی دارند مثلا در رشته آموزش ابتدایی دانشگاه پردیس زینبیه پیشوا که محل تحصیل دانشجویان در مركز آموزش عالی عترت واوان است ، اولویت پذیرش با داوطلبان ساکن شهرستان های ملارد ، شهريار ، قدس ، رباط كريم ، بهارستان ، اسلامشهر و … می باشد. همچنین محل خدمت هر یک از دانشگاه ها با توجه به اولویت پذیرشی که دارند ، متفاوت است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ezzl
نظرتان را بنویسید