زمان برگزاری آزمون دکتری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 در روز 15 اسفند ماه اعلام شده که داوطلبان برای شرکت در این آزمون می بایست با پرداخت هزینه ثبت نام در سایت سنجش در این آزمون ثبت نام کنند . سپس تا فرا رسیدن تاریخ برگزاری آزمون دکتری 1400 منابع مناسب را مطالعه کرده تا نتیجه دلخواه خود را کسب نمایند.




ثبت نام آزمون دکتری 1400 در آذر ماه شروع می شود و کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری 1400 پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرم ثبت نام می توانند با برنامه ریزی صحیح و مدون، خود را برای رقابت در این رویداد مهم آماده نمایند. تاریخ برگزاری آزمون دکتری 1400​ که توسط سازمان سنجش اعلام می شود، معمولا در اواسط اسفندماه است.

داوطلبان باید همانند سال قبل ، چند روز قبل از تاریخ کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اقدام نموده و در روز آزمون علاوه بر کارت آزمون دکتری ، کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی را همراه داشته باشند . در ادامه زمان برگزاری آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد سال 1400 ارائه شده است .



زمان برگزاری آزمون دکتری 1400
به تازگی زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 در سایت سازمان سنجش اعلام شده و این آزمون تنها یکبار در سال و در روز تعیین شده توسط سازمان سنجش برای تمامی دوره های روزانه ، غیر روزانه و دانشگاه آزاد برگزار می شود. 




بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور دکتری 1400 روز جمعه 15 اسفند ماه 99 است .



داوطلبان پس از اتمام آزمون دکتری 1400 می توانند دفترچه سوالات آزمون دکتری را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و پس از بررسی سوالات به تخمین تراز آزمون دکتری به صورت احتمالی بپردازند .

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400





مشاوره زمان برگزاری آزمون دکتری 1400
داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری 1400 می توانند در فرصت تا باقی مانده تا برگزاری کنکور به تدوین یک برنامه درسی مناسب بپردازند . اولین گامی که باید در نظر گرفته شود ، هدف گذاری از ادامه تحصیل بوده که در آزمون دکتری تاکید بر هدف اهمیت خاصی دارد . زیرا تحصیل در مقطع دکتری نیاز به صرف حدودا 4 سال از زندگی و تلاش برای پیشبردن مرزهای علمی رشته تخصصی دارد .

یکی از عوامل مهم در برنامه ریزی آزمون دکتری 1400 که موجب کسب نتیجه دلخواه می شود توجه به عامل زمان بوده و داوطلب می بایست زمان مطالعه را به بازه های کوچکتر تقسیم کرده و هر بازه را به یک مبحث درسی اختصاص دهد .










مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در مرحله ثبت نام آزمون دکتری 1400 تا اعلام نتایج نهایی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400









سوالات متداول


1- آیا زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد یکیست ؟
بله به دلیل ادغام این دو آزمون ، زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1400 که در حقیقت یک آزمون بوده در اواسط اسفند ماه بوده که زمان دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .




2- آیا می توان در آزمون دکتری برای دو رشته ثبت نام و شرکت نمود ؟
خیر . طبق متن مقاله داوطلبان تنها مجازند در یک رشته با توجه به مدرک فارغ التحصیلی خود ثبت نام و شرکت کنند .




3- زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چه تاریخی است ؟
معمولا کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 3 تا 5 روز قبل از زمان برگزاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون دکتری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rAKw
نظرتان را بنویسید