خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی و خانگی (کف قیمت بازار)

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی و خانگی (کف قیمت بازار)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فاطمه نوروزی

دستگاه بستنی ساز صنعتی

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

این دستگاه بستنی ساز که اغلب در بیرون از مغازه ها به چشم می خورد نه تنها باعث افزایش فروش بستنی خصوصا در فصل گرم تابستان می شود بلکه در تهیه بستنی قیفی با کیفیت و بودن شل شدگی بسیار مناسب می باشند.

بستنی ساز قیفی در واقع یک نوع ماشین تخصصی بوده که به منظور تولید انواع بستنی خامه ای، میوه ای طراحی و تولید می شود این دستگاه ها قابلیت تولید بستنی در انواع طعم و رنگ ها را داشته و بستنی قیفی تولید شده توسط این دستگاه دارای کیفیت بالاتری نسبت به بستنی ها تولید شده توسط کارخانه می باشد و همچنین قادر است بستنی را در حجم بالا تولید کرده و به صورت مستقیم به دست مشتری برساند.

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی 

  1. دستگاه بستنی ساز ایستاده
  2. دستگاه بستنی ساز رومیزی

بستنی ساز ایستاده : دستگاه بستنی ساز ایستاده که اغلب در قنادی ها، مغازه های لبنیاتی ، بستنی فروشی ها ،کافی شاپ های بزرگ، آبمیوه فروشی ها و... مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و قابلیت تولید بستنی سنتی میوه ای اسکوپی و جلاتو را دارند که برای هر کدام بستنی ساز متفاوتی وجود دارد.

بستنی ساز رومیزی : دستگاه بستنی ساز رومیزی نیز یکی از انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی قیفی می باشد که مناسب برای کافه ها، منازل، قنادی ها و بستنی فروشی های کوچک می باشد. این بستنی ساز دارای ابعاد کوچکی است و بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل جابه جایی است. 

اجزای اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی

مخزن استوانه ای 

 محفظه 

همزن 

دستگاه بستنی ساز خانگی

اگرچه بستنی ساز خانگی یکی از واجبات و ملزومات آشپزخانه محسوب نمی شود اما وجود یک بستنی ساز در هر خانه ای این امکان را می دهد که خیلی سریع و راحت بدون ترک کردن خانه بستنی مورد علاقه خود را آماده کنید.همچنین با این بستنی ساز خانگی می توانید برای مهمانی ها و دورهمی های خود،انواع بستنی های تازه و دسر های مختلف را آماده کنید.هنگام خرید بستنی ساز خانگی نیز باید بودجه،میزان مصرف،تعداد اعضای خانواده را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی را انتخاب کنید.

این دستگاه در ظرفیت های مختلفی قابل ساخت و تولید هستند و ظزفیت آن ها به نیاز شما و همچنین تعداد اعضای خانواده بستگی دارد.

دستگاه بستنی ساز رومیزی

دستگاه بستنی ساز رو میزی با طراحی خاص و شیک یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای  کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها و فروشگاه هایی که با کمبود فضا مواجه هستند،مناسب می باشد.این دستگاه در ابعاد کوچکی تولید می شود و در انواع تک قیف و سه قیف ساخته می شود.

دستگاه بستنی ساز ایتالیایی

این دستگاه بستنی قیفی ساز در مکان های بسیاری کاربرد دارد مانند کافی شاپ و بستنی و آبمیوه فروشی ها که یکی از مجبوب ترین دسر هاست زیرا به راحتی و با سرعت بالا در مقابل چشم مشتری ساخته وبه فروش می رسد و مشتری به محض دریافت بستنی می توانید بستنی را مصرف کنند و کره ای که برای ساخت این بستنی بکار رفته است نسبت به سایر بستنی ها کمتر است چیزی حدود ۶-۳ درصد می باشد. این بستنی ساز که به صورت قیفی توضیع می شود ازکیفیت و تازگی بالایی برخور دار استد که در مکان های پرتردد وشلوغ و همچنین مکان های خلوت مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساختار این این دستگاه با توجه به شرایط آب وهوایی تمامی شهرهای ایران شما با مشکل عملکردی مواجه نمی شوید و این دستگاه علاوه بر اینکه از بدنه ی بسیار قوی و مستحکم برخوردار است، از ازیبایی خاصی هم دارا می باشد که باعث زیبایی دکوراسیون وفروشگاه شده و با داشتن طول عمر بالابا راندمان بسیار عالی کار می کند.

https://princesarma.ir/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

لینک مرجع https://princesarma.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V4rB
نظرتان را بنویسید