شیر سرد کن دامداری چیست و قیمت آن چقدر است؟

شیر سرد کن دامداری چیست و قیمت آن چقدر است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فاطمه نوروزی

شیر و محصولات لبنیاتی جزء پرمصرف ترین  و مهم خوراکی ها می باشد که ابتدا نگهداری از شیر برای تولید انواع فرآورده های لبنی بسیار حائز اهمیت می باشد عمر شیر خام حدود 48 ساعت بوده پس بنابراین باید تا قبل از خرابی آن، اقدامات لازم را انجام داد. در مکان هایی که با شیر سروکار دارند از جمله دامداری ها، دامپروری ها و لبنیاتی ها و همچنین فروشگاه ها از مخزن هایی برای نگهداری، خنک سازی و خنک نگه داشتن شیرکاربردی بوده وسبب سالم نگه داشتن شیر به مدت 4 روز می باشد، ازدستگاهی به نام شیر سرد کن استفاده می شود، این دستگاه علاوه بر مزیت هایی که حین نگهداری از شیر برای فرد یا کارخانه ها دارد می تواند مانع از فاسد شدن و خرابی شیر با داشتن امکان چرخش دائمی همزن شود.

قیمت شیر سرد کن

شیرسرد کن ها از بهترین موتورهای بازار تولید گردیده و برای ساخت این دستگاه مطابق با استانداردهای تولید، از جنس استیل استنلس ساخته و درابعاد مختلفی از قبیل 100، 200، 300، 400، 500 و یک تن تولید شده و به مشتری عرضه می شود، لازم به ذکر است که شیر سرد کن ها در انواع و ابعاد مختلفی از نوع کارکرد و ساختار با توجه به نیاز شما تولید می شود که می توان به شیر سرد کن دامداری، شیر سرد کن لبنیاتی و شیر سرد کن پلیت اشاره کرد یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه عایق بندی دستگاه با تزریق فوم پلی یورتان بوده که بسیار مقاوم می باشد.

شیر سرد کن لبنیاتی

شیر سرد کن لبنیاتی یکی از انواع شیر سرد کن های صنعتی می باشد که کاربرد بسیار زیادی برای فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها می باشد که معمولا در ظرفیت های 100 لیتری، 200 لیتری، 300 لیتری، 400 لیتری و 500 لیتری تولید می شود و معمولا به صورت ایستاده طراحی می شود .  

شیر سرد کن دامداری و دام پروری

شیر سرد کن دامداری با شیر سرد کن فروشگاهی متفاوت بوده و ساختاری متفاوت دارد . شیر را پس دوشیدن از دام در درون این شیرسرد کن میریزند که معمولا دارای ظرفیت قابل توجه 1000 و 2000 لیتری می باشد.  این شیرسردکن دارای پمپ تخلیه بوده و بر خلاف شیر سرد کن فروشگاهی به صورت افقی تولید می شود و دارای مخزنی عریض می باشد . 

 

شیر سرد کن مکعبی 

این شیر سرد کن که به اغلب به صورت چهار گوش ساخته میشود مناسب برای دامداری ها می باشد این دستگاه به دلیل اشغال کردن حجم کم بسیار برای دامداری ها مناسب بوده و کارایی بیشتری نیز دارد . 

شیر سرد کن استوانه ای 

به این شیر سرد کن ها شیر سرد کن ایستاده، شیر سرد کن سیلندری یا شیر سرد کن گرد نیز گفته میشود که بسیار مناسب و کاربردی در صنایع کیک و کلوچه و کارخانجات محصولات لبنیاتی و توزیع شیر خام می باشد . 

قطعات شیر سرد کن

قیمت شیر سرد کن 200 لیتری
  • بدنه دستگاه

جذابیت و زیبایی ظاهری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر دستگاه باید داشته باشد و از طرفی چون با مواد خوراکی سرو کار دارند باید تمیز و مناسب باشند.جنس بدنه بیرونی شیر سرد کن های صنعتی از نوع استیل ضد زنگ و ضد خش یا به عبارت دیگر استیل نگیر مغناطیسی می باشد که مطابق با استاندارد های روز بوده و در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است.بدنه این دستگاه ها به منظور جلوگیری از در رفتن انرژی به عایق بندی تزریق فوم مجهز شده اند.

در این دستگاه همچنین لوله هایی از جنس مس به کار رفته که به صورت کامل لهیم کاری شده اند.

  • شیر تخلیه

یک شیر تخلیه از جنس استیل به منظور خروج مایع درون دستگاه (شیر یا دوغ) روی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

  • نشانگر دما

به منظور نمایش و مشاهده دمای داخل و خارج مخزن، یک نشانگر دما یا ترموستات دیجیتالی روی بدنه تعبیه شده است که به وسیله ان می توان دمای مورد نظر را انتخاب کرد و با انتخاب دمای مناسب از افزایش یا کاهش بیش از حد دما جلوگیری کرد.به منظور نمایش دمای شیر این دستگاه به سنسورهای الکترونیکی مجهز شده است.

  • موتور شیر سرد کن

در شیر سرد کن های صنعتی از موتور دانفوس استفاده شده که دارای قدرت 3.4 اسب بخار بوده که توان و انرژی لازم را برای دستگاه فراهم می کند.

مزایای استفاده از انواع شیر سرد کن صنعتی

  1. قابل ساخت و تولید به صورت دوجداره
  2. تایید شده توسط سازمان بهداشت
  3. دارای بدنه ای از جنس استیل بسیار مستحکم
  4. مجهز به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
  5. سهولت در شست و شو
  6. مجهز به شیر تخلیه استیل به منظور خروج مایعات از مخزن دستگاه

قیمت و خرید شیر سرد کن 

شیر سرد کن دامداری

 


 

قیمت شیر سرد کن رابطه ی مستقیمی با کیفیت آن داشته و با توجه به اندازه و حجم دستگاه متغیر می باشد همچنین قیمت این محصول به مرور زمان نیز تغییر می کند در تیجه توصیه میشود که برای دریافت اطلاعات و آگاهی از لیست قیمت شیر سرد کن با کارشناسان فروش تماس حاصل بفرمایید . 

لیست بهترین و برترین تولید کنندگان شیر سرد کن صنعتی

صنایع برودتی نارنیا سرما

https://narniasarma.ir/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86

صنایع برودتی پرنس سرما

https://princesarma.ir/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86

صنایع برودتی برودت سرما

https://brodatsarma.com/product-category/%d9%84%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%aa/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%a9%d9%86/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MRgP
نظرتان را بنویسید