راهنمای خرید بهترین مارک فریزر صندوقی

راهنمای خرید بهترین مارک فریزر صندوقی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فاطمه نوروزی

کاربرد های فریزر صندوقی
کاربرد فریزر صندوقی مشخص است به این صورت که برای منجمد نگهداشتن انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.اما نکته حائز اهمیت این است که متناسب برای هر مکان تجاری و یا اداری طراحی گردد به همین دلیل فریزر صندوقی به سه دسته عمده ی فریزر فروشگاهی، فریزر خانگی و فریزر استیل تقسیم می شود.
فریزر صندوقی خانگی کوچک (نگهداری گوشت، مرغ و سبزی)
در هر دو مدل فریزر صندوقی خانگی محفظه داخلی، به دو قسمت مجزا تقسیم می شود و به راحتی میتوانید به صورت جداگانه از هر قسمت استفاده کنید.
عایق دستگاه ها تزریق فوم می باشد که مصرف برق را به حداقل می رساند و مانع خروج انرژی سرد و ورود گرما به دستگاه می شود.
تفاوت فریزر صندوقی ۲۶۰ لیتر و ۳۰۰ لیتر علاوه بر لیتراژ در ابعاد آن ها نیز می باشد.
•    ابعاد فریزر صندوقی خانگی ۳۰۰ لیتر: ۱۱۰ طول ارتفاع ۸۷ عرض ۵۵
•    ابعاد فریزر صندوقی خانگی ۲۶۰ لیتر: ۱۰۵ طول ارتفاع ۸۳ و عرض ۶۰فریزر های خانگی از مهمترین نیازهای هر خانه و کسب و کار کوچک و خانگی می باشند که میتوانید انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات، پروتیین مانند گوشت مرغ ماهی میگو سوسیس و کالباس و خامه مخصوص قنادی و انواع محصولات و مواد غذایی دیگر را در آن نگهداری کنید.همچنین در فریزرهای صندوقی خانگی  سبدهای فلزی تعبیه شدند، جهت سهولت نگهداری محصولات و نظم و ترتیب دادن به آنها. تعداد 4 عدد سبد در درون فریزرهای خانگی قرار داده می شوند و در صورت نیاز مشتریان می توانند سبدهای بیشتری سفارش دهند.
فریزر صندوقی بستنی (نگهداری انواع بستنی و مواد غذایی دستبندی شده)

فریزر صندوقی بستنی یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی است که برای نگهداری انواع مواد
غذایی،بستنی،گوشت و ....مورد استفاده قرار میگیرد فریزر بستنی میهن یا همان فریزر صندوقی که در دو نوع فروشگاهی و خانگی تولید و عرضه میشود  در این مطلب قصد داریم به تفکیک تمامی مشخصات فنی و ظاهری فریزر های بستنی را برایتان بیان کنیم فریزر های درب شیشه ای در لیتراژ مختلف 300، لیتر 400 لیتر ،500 لیتر و 650 لیتری تولید میشوند که تمامی مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود اقدام به خرید فریزر ها مینمایند

فریزرهای صندوقی دارای انواع مختلفی می باشد:فریزرفروشگاهی،فریزر هایپر مارکتی،فریزر خانگی و فریزر های استیل طرح قدیم می باشد جنس بدنه فریزر های فروشگاهی و خانگی از گالوانیزه بوده و شیشه های استفاده شده در این فریزر ها سکوریت(نشکن)می باشد تمامی فریزر ها دارای پایه چرخه دار برای سهولت در جابه جایی لوله کشی این فریزر ها تمام مس بوده همراه با کمپرسور بسیار پرقدرت فریزهای بستنی استیکر خور بوده مانند استیکر های میهن،دومینو و...
فریزر صندوقی قدیم (نگهداری گوشت، بستنی، مرغ، و مواد پروتئینی منجمد شده)

بدنه فریزر استیل قدیمی از استیل مقاوم و ضد زنگ بوده تا برای نگهداری از انواع گوشت و مرغ و مواد پروتئینی مناسب باشد. این دستگاه بیشتر در مغازه های پروتئینی و فروشگاه های مرغ و گوشت و .. کاربرد دارد.این محصول دارای دو گنجایش 400 لیتری و 600 لیتری می باشد. عایق بدنه این دستگاه تزریق فوم پلی یورتان می باشد بدنه این کار استیل نگیر است که درهر نوع آب و هوایی ماندگاری بالادارند و دچار زنگ زدگی نمی شود. با ایجاد هوای زیر صفر و منجمد کردن مواد غذایی و سبزیجات باعث حفظ ماندگاری محصولات می شود. این محصول به صورت دو مدل با درب شیشه ای و درب استیل ساخته می شود مدل درب شیشه ای آن باعث تسهیل دید مشتریان شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می گردد.

مقایسه فریزر صندوقی و فریزر ایستاده

 

قیمت فریزر صندوقی بستنی میهن


ویژگی فریزر ایستاده 
فریزر ایستاده یکی دیگر از انواع فریزر های صنعتی می باشد که در انواع مدل تک درب دو درب و سه درب تولید می شود.
این نوع فریزر ها در دو جنس استیل و گالوانیزه تولید می شود و بدنه آن تزریق فوم پلی یورتان است.
درب شیشه ای این فریزر سکوریت نشکن است و دارای نور پردازی ال ای دی است.

ویژگی فریزر صندوقی 
•    شیشه دری سیکوریت نشکن
•    بدنه تزریق فوم پلی یورتان
•    دارای ترموستات مکانیکی و قابلیت تنظیم دما

تفاوت های عمده فریزر ایستاده و صندوقی 
1. ظاهر فریزر 
یکی از عمده ترین تفاوت ها در ظاهر این فریزر ها است. فریزر ایستاده عمودی است و فریزر خوابیده به صورت افقی است.
فریزر خوابیده با توجه به اینکه افقی می باشد از نظر حمل و نقل بسیار آسان تر از فریزر ایستاده است.

2. اندازه و گنجایش فریزر 
فریزر ایستاده در هر ابعادی که باشد از گنجایش نمی توان حجم زیادی از محصئلات و موادغذایی را درآن جا داد. اما در فریزر های صنئوقی در هر ابعاد و لیتراژ می توان حجم زیادی از محصولات را درون آن قرار داد. 
    
3. سیستم سرمایشی 
سیستم سرمایشی فریزر ها معمولا یکسان می باشد. ولی با توجه به ساختار و قالب های فریزر ایستاده و خوابیده فربیزر خوابیده از نظر فنی سرما دهی بیشتر دارد. 
معمولا فریزر های خوابیده بدون برفک هستند در حالی که فریزر های ایستاده عمدتا دارای سیستم یخ زدایی دستی هستند.

4. سروصدای فریزر 
تفاوت عمده فریزر در این مورد مشخص می شود. فریزر ایستاده به علت نحوه قرار گیری موتور و کارکرد آن صدای بیشتری تولید می کند. 

5. قیمت فریزر صندوقی و ایستاده 
فریزرهای  ایستاده عمدتا قیمت بالاتری نسبت به فریزرهای  صندوقی دارند. باتوجه به حجم و ابعاد و قدرت سرما دهی فریزر خوابیده قیمت مناسب تری نسبت به فریزر ایستاده دارد و از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

لیست برترین تولید کنندگان فریزر صندوقی

صنایع برودتی برودت سرما

https://brodatsarma.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%aa%db%8c/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c/

صنایع برودتی نارنیا سرما

https://narniasarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

صنایع برودتی پرنس سرما

https://princesarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJvm
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر