زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران باید در مهلت مقرر شده با تکمیل ثبت نام خود برای شرکت در پذیرش سال جاری شرکت کنند. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش حوزه های علمیه، ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 - 1401 از تاریخ 25 بهمن ماه آغاز می شود.




حوزه های علمیه خواهران هر ساله به منظور جذب داوطلبان علاقه مند به تحصیل در مقاطع مختلف علوم دینی و حوزوی، فراخوانی را جهت جذب دانشجویان سال تحصیلی پیش رو منتشر می کند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در فراخوان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401 و شرکت در آزمون در صورت کسب نمره لازم وارد حوزه های علمیه خواهران شوند.

داوطلبان موظف هستند طبق زمانبندی مشخص شده از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران برای نام نویسی در پذیرش سال جاری اقدام کنند. متقاضیان باید در مهلت تعیین شده تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی از پرداخت هزینه تا تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک را انجام دهند.

لذا به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش سال جاری حوزه علمیه خواهران، در ادامه این مقاله جزئیات زمان آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 و مهلت ارائه شده برای ثبت نام و تکمیل مدارک متقاضیان را ارائه داده ایم.



زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای سال 1400 می بایست در زمان تعیین شده از سوی مرکز مدیریت سنجش حوزه های علمیه خواهران برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش حوزه های علمیه، در خصوص ثبت نام پذیرش و استخدام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 - 1401 داوطلبان می توانند از روز شنبه مورخ 25 بهمن ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه سال 1400 برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.





ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401 از تاریخ 25 بهمن آغاز می شود



 خاطر نشان می شود که به محض آغاز شدن ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 و یا تمدید شدن مهلت نام نویسی فراخوان پذیرش سال جاری، علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران





مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401
 ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 - 1401 مانند هر ساله به صورت اینترنتی انجام می شود و لذا لازم است ثبت نام داوطلبان به موقع و بدون تاخیر انجام شود چرا که به محض اتمام مهلت تعیین شده ثبت نام، لینک پرداخت هزینه و نام نویسی پذیرش سال جاری غیر فعال می شود.



 مطابق اطلاعیه ای که از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران در خصوص زمان ثبت نام سال جاری منتشر شده، داوطلبان تا تاریخ 31 اردبیهشت و تقریبا به مدت 3 ماه برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود در استخدام سال جاری مهلت دارند.





ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401 تا 31 اردیبهشت ارائه دارد



 لازم به ذکر است در صورت تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال 1400 - 1401، علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه خواهران









مشاوره ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401
 داوطلبانی که قصد ثبت نام در پذیرش سال جاری حوزه های علمیه خواهران را دارند باید دقت داشته باشند که برای ثبت نام به موقع می توانند نخست مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1400 - 1401 را آماده کرده و سپس وارد سایت ثبت نامی شوند.



 هم چنین به داوطلبان توصیه می شود پیش از ثبت نام در فراخوان جذب دانشجویان حوزه علمیه خواهران سال 1400 نخست دفترچه مربوط به سطح مورد نظر خود را مطالعه کرده و پس از اطلاع از جزئیات پذیرش و اطمینان از دارا بودن شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای نام نویسی خود اقدام کنند.



 خاطر نشان می شود که ثبت نام و پذیرش حوره های علمیه خواهران و برادران هر ساله به صورت مجزا انجام می شود اما معمولا زمان ثبت نام آنها یکسان است. داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه برادران 1400 - 1401 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات پذیرش و ثبت نام این مراکز مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران







اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1400 - 1401 سوالی در خصوص تاریخ یا نحوه ثبت نام پذیرش سال جاری دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.




سوالات متداول


1-  ثبت نام حوزه علمیه خواهران چه زمانی آغاز می شود ؟
 ثبت نام حوزه علمیه خواهران معمولا در محدوده بهمن آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.




2- آیا زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران تمدید می شود؟
معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران چند روزی تمدید می شود که به محض تعیین فرصت جدید در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.




3- داوطلبان برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران چقدر مهلت دارند ؟
معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران به مدت 2 الی 3 ماه تعیین می شود که در این مقاله به طور دقیق اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5O18
نظرتان را بنویسید