مزایای پرچم رومیزی تبلیغاتی در بازاریابی

مزایای پرچم رومیزی تبلیغاتی در بازاریابی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yeganeh1379

امروزه یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت یک کسب و کار، تبلیغات درست و مطابق با سلیقه و سبک زندگی امروزی مردم می باشد. شما صاحبان کسب و کار باید بدانید که همان قدر که یک تبلیغات و یا وسیله ی تبلیغاتی درست و هوشمندانه می تواند شما را در دید عموم محبوب و قدرتمند نشان دهد، همان قدر هم یک تبلیغات غلط می تواند به کسب و کار شما آسیب های جبران ناپذیری وارد نماید.یکی از محصولات تبلیغاتی پرچم های رومیزی تبلیغاتی می باشد. ما در این مقاله درباره پرچم رومیزی چیست و انواع آن، راهنمای خرید پرچم رومیزی و همچنین عوامل موثر بر قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد، تا شما بتوانید با وسیله تبلیغاتی که اکثر کسب و کار ها از آن استفاده می کنند آشنا شوید. پس ما پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

پرچم رومیزی چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین پرچم های استفاده شده در حوضه تبلیغات و بازاریابی، پرچم های تبلیغاتی می باشند. بر روی این پرچم ها آرم و لوگو، شعار تبلیغاتی به همراه نام برند و یا کسب و کار شما چاپ می شود. توجه داشته باشید که از پرچم های رومیزی تبلیغاتی میتوانید بر رو میز کارمندان، سمینار های تبلیغاتی استفاده کرده، و یا حتی به عنوان ست هدیه تبلیغاتی به شرکت ها و یا افراد طرف قرار خود پرچم رومیزی با لوگوی و یا نام کسب و کار هر دو طرف، هدیه دهید. البته توجه داشته باشید که پرچم های رومیزی نیز همانند تمامی پرچم های تبلیغاتی دیگر از جنس و یا انواع متفاوتی ساخته شده اند، که در بخش راهنمای خرید پرچم رومیزی به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی

 

 

انواع پرچم های رومیزی تبلیغاتی:

پرچم های رومیزی تبلیغاتی همانند تعداد کثیری از محصولات تبلیغاتی دیگر، دارای انواع و مدل های متفاوت می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز، سلیقه و مخاطبانتان یکی از این پرچم ها را انتخاب نمایید.

پرچم های رومیزی تبلیغاتی مخروطی:

برای تولید این نوع پرچم های رومیزی ابتدا روی دو لایه پارچه طرح مورد نظر را به چاپ رسانده، و سپس با لایه چسب این دو لایه را به وسیله ی حرارت اتو به هم می چسبانند. از مزیت های این نوع پرچم ها مقاومت بالا و قابل شستشوی بودن آن ها است. لازم به ذکر است که از روش چاپ دیجیتال برای به چاپ رساندن طرح های روی پرچم های مخروطی استفاده می کنند.

 

پرچم های رومیزی تبلیغاتی گلدوزی شده:

پرچم های گلدوزی شده یکی از قدیمی ترین پرچم های رومیزی در ایران محسوب می شود. در این نوع پرچم ها طرح های روی آن به وسیله ی دست گلدوزی شده، و به طبع گران تر از باقی پرچم ها نیز می باشند.

 

پرچم های رومیزی تبلیغاتی رومیزی ال و تی:

جدیدترین و به روز ترین پرچم های رومیزی موجود در بازار، پرچم های ال و تی می باشد. مهم ترین مزیت این نوع پرچم ها شکل مستطیلی آن است که به همین دلیل بهتر در معرض دید افراد قرار می گیرند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که علت نام گذاری آن ها به دلیل پایه های آن است که به شکل حروف اینگلیسی T و  L می باشند.

پرچم های رومیزی تبلیغاتی لیزری:

یکی از زیبا ترین پرچم های رومیزی، پرچم های لیزری می باشند. این نوع پرچم ها اندازه ای بزرگ تر از سایر پرچم ها دارند و به همین دلیل قیمت بالا تری نیز دارند، و بیشتر برند های لاکچری و یا سازمان ها مهم کشور برای تبلیغات خود از آن استفاده می کنند.

 

راهنمای خرید پرچم رومیزی

 

راهنمای خرید پرچم رومیزی:

پرچم های رومیزی نیز ویژگی و انواع متفاوتی دارند که نیاز است شما قبل از انتخاب پایانی پرچم تبلیغاتی خود آن ها را شناخته و بعد تصمیم نهایی را بگیرید. در ادامه این بخش ما راهنمای خرید پرچم رومیزی و ویژگی های آن را برای شما آورده ایم:

·  جنس پرچم های رومیزی:

به دلیل رسمی تر بودن این نوع پرچم ها برای دوخت و ساخت آن ها بهتر است از جنس های با کیفیت تر استفاده شود. از پارچه هایی مثل، جیر، مخمل، ساتن آمریکایی براق، ساتن آمریکایی شفاف و …، می توانید برای دوخت پرچم ها رومیزی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پارچه باید قابل شستشو و با رنگ ثابت باشند.

· جنس پایه پرچم ها:

بیشتر پایه های پرچم های رومیزی تبلیغاتی از جنس سنگی و یا استیل می باشند. شما می توانید با توجه به بودجه و یا سلیقه خورتان یکی از این دو پایه را انتخاب نمایید.

· رنگ ریشه های پرچم:

برای ریشه های پرچم های ریمزی از رنگ های سفید، آبی، سرمه ای، قرمز، زرد، طلایی، سبز و … استفاده می شود. بهتر است رنگ ریشه ها را با توجه به رنگ پس زمینه پرچم انتخاب نمایید.

· ابعاد پرچم های رومیزی:

ابعاد پرچم های رومیزی تبلیغاتی در بازار متفاوت است اما محبوب ترین آن ها پرچم های 20×30 سانتی متر و 40×30 سانتی متر می باشد.

·  روش چاپ پرچم های رومیزی:

  1. روش چاپ قالبی: در این روش لوگو و یا طرح مورد نظر را بر روی چوپ حکاکی کرده و به رنگ آغشته کرده و بر روی پارچه پرچم قرار می دهند. در این روش طرح نا مرتب بر روی پارچه چاپ می شود و در کل روش مناسبی برای این کار نخواهد بود.

 

  1. روش چاپ حرارتی: اساس کار این روش بر پایه تصعید بوده و به همین دلیل محصولاتی که با این روش به چاپ می رسند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امکان پاک شدن رنگ پس چاپ نیز بسیار کم است.

 

  1. روش چاپ باتیک: برای این روش با قلم های مخصوص، طرح و لوگو را بر روی پرچم ها طراحی می کنند. از این روش برای پرچم های لاکچری و گران قیمت استفاده می کنندو بیشتر جنبه فانتزی و هنری دارد.

 

  1. روش چاپ استنسیل: در چاپ استنسیل طرح مورد نظر را بر روی ورقه ای پلاستیکی و یا فلزی (آلومینیومی) طراحی کرده و بعد برش می دهند، سپس آن را بر روی پارچه مورد نظر قرار داده و رنگ را روی آن می کشند تا طرح بر روی پارچه بیوفتد. لازم به ذکر است که این روش نیز همانند روش قالبی نا مرتب بوده و از ظرافت بالایی بر خوردار نمی باشد.

 

  1. روش چاپ دیجیتال: بهترین روش برای به چاپ رساندن پرچم های رومیزی تبلیغاتی می باشد. در این روش شما بدون داشتن محدودیت رنگ و طرح، و با کیفیت بالا می توانید پرچم های خود را به چاپ برسانید.

طراحی پرچم های رومیزی تبلیغاتی:

برای پرچم های رومیزی به دلیل خاصیت تبلیغاتی و بازاریابی که دارند بهتر است در زمان طراحی آن ها به قوانین انتخاب رنگ و فونت توجه کنید:

  • رنگ پس زمینه پرچم رومیزی تبلیغاتی: برای انتخاب رنگ پس زمینه پرچم ها بهتر است به قوانین روانشناسی رنگ ها مسلط باشید. اما اگر کسب و کار و یا سازمان شما از یه رنگ خاصی استفاده میکند، بهتر است همان رنگ را در پس زمینه پرچم های رومیزی قرار دهید.

 

  • فونت مورد استفاده برای پرچم رومیزی تبلیغاتی: برای انتخاب فونت باید به نوع پرچم توجه کنید، پرچم های رومیزی می توانند جنبه فانتزی و تزئینی داشته باشند و یا به عنوان پرچمی رسمی در شرکت ها و یا سمینار ها مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل بهتر است فونی مناسن موضوع خود پرچم ها انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت پرچم های رومیزی تبلیغاتی:

در قیمت پرچم های رومیزی تبلیغاتی موارد زیادی تاثیر می گذارند. ما در این بخش تعدادی از این موارد را برای شما آورده ایم:

  • نوع پارچه استفاده شده برای ساخت پرچم.
  • کشور سازنده پارچه (وارداتی بودن و یا نبودن پارچه).
  • دو رو و یا تک رو بودن پرچم.
  • قابل شستشو بودن پرچم.
  • روشی که در زمان چاپ از آن استفاده کرده اید.
  • اگر از ریشه استفاده کنید، پرچم های رومیزی گران تری خواهید داشت.
  • اندازه و ابعاد پرچم ها نیز در قیمت های آن ها بسیار تاثیر می گذارد.
  • میزان طراحی و مهارت خود طراح نیز در قیمت اثر دارد.
  • جنس پایه ای که برای پرچم های رومیزی تبلیغاتی خود انتخاب می کنید.
  • نوع خود پرچم می توانید تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشند. مثلاً پرچک های رومیزی گلدوزی شده قیمت بیشتری نسبت به دیگر پرچم ها دارند.
  •  

سخن پایانی:

ما در این مطلب تلاش کردیم تا با بحث کردن درباره پرچم رومیزی چیست و انواع آن، راهنمای خرید پرچم رومیزی و همچنین عوامل موثر بر قیمت این نوع پرچم ها، شما را با این نوع از تبلیغات نیز آشنا نماییم، تا در زمان انتخاب بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. البته ما در شرکت و چاپخانه جوپنزا بهترین تیم مشاوره درباره هدیه تبلیغاتی ارزان را برای شما آماده کرده ایم، تا بتوانید با کمک این متخصصان بهترین نوع تبلیغات را انتخاب نمایید. آیا شما از پرچم های رومیزی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

لینک مرجع https://jopenza.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZQz
نظرتان را بنویسید