فرایند خودارزیابی داوطلبان ارشد در سایت salamat.gov.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
داوطلبانی که متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 هستند می بایست به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده گواهی سلامت خود را پرینت نمایند . همراه داشتن این برگه در روز برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 الزامی است .

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد امسال مصادف با شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور شد . از این رو سازمان سنجش با به کار گیری شیوه های جدید و تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد 99 سعی دارد محیط امن تری را برای داوطلبان ارشد فراهم کرده تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر بیشتری در جلسه کنکور حضور یابند .

از جمله اقداماتی که سازمان سنجش با همکاری وزارت بهداشت برای اجرای هر چه بهتر کنکور ارشد انجام داده است ، افزایش 40 درصدی حوزه های برگزاری آزمون است . علاوه بر این سایت salamat.gov.ir برای خودارزیابی داوطلبان در نظر گرفته شده که متقاضیان کنکور ارشد 99 می بایست اطلاعات خود را در آن تکمیل نموده و پرینت گواهی سلامت خود را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشند . در ادامه به بررسی نحوه خودارزیابی داوطلبان ارشد می پردازیم .


نحوه خودارزیابی داوطلبان ارشد در سایت salamat.gov.ir
وزارت بهداشت سایت خود ارزیابی داوطلبان کارشناسی ارشد را به منظور اطمینان از سلامت شرکت کنندگان کنکور ارشد 99 راه اندازی کرده است تا داوطلبان با پاسخ به سوالات مربوطه ، گواهی سلامت خود را دریافت نمایند . داوطلبان می بایست این برگه را حتما در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 همراه خود داشته باشند .

برای ثبت اطلاعات جهت دریافت گواهی سلامت به سایت salamat.gov.ir مراجعه نموده و بر روی گزینه سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا کلیک نمایید .





اطلاعات شخصی خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید .





کد ارسال شده به گوشی موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید .





به سوالات نوشته شده به طور دقیق پاسخ دهید .





گواهی سلامت خود را پرینت نموده و آن را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشید .





داوطلبان مبتلا به کرونا باید به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم خوداظهاری را به طور جداگانه تکمیل نمایند . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و پاسخ خود را دریافت نمایید .

منبع : فرایند خودارزیابی داوطلبان ارشد در سایت salamat.gov.ir
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ejxl
نظرتان را بنویسید