زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبایی که در آزمون کارشناسی ارشد 1401 شرکت کردن، می تونن در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش با وارد کردن مشخصات خودشون نتایج اولیه کنکور ارشد رو ببینن تا از وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودنشون در دوره های مختلف مطلع بشن. سال پیش نتایج اولیه ارشد در اوایل مهر ماه در سایت سنجش اعلام شد.

 

 

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 سازمان سنجش کارنامه ای حاوی درصد دروس امتحانی، تراز و رتبه داوطلب و وضعیت مجاز یا عدم مجاز را بر روی سایت خود منتشر می کنه. داوطلبا می تونن با پیگیری از زمان اعلام نتایج به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنن.

داوطلبایی که در مرحله اولیه مجاز به انتخاب رشته میشن می تونن در فرایند انتخاب رشته شرکت کنن. پس باید تمام مراحل آزمون را به درستی طی کنن. متقاضیا بعد از قطعی شدن نتایج می بایست نسبت به تکمیل مراحل بعدی اقدام کنن. به همین دلیل در ادامه این مقاله در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱

یکی از مهمترین آزمون هایی که توسط سازمان سنجش هر ساله برگزار می شه آزمون کارشناسی ارشده، که معمولا یک ماه پس از آزمون در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 1401، نتایج اولیه به صورت کارنامه ای حاوی رتبه و تراز داوطلب منتشر میشه. همچنین، با مشخص شدن وضعیت مجاز و غیر مجاز، داوطلبا نسبت به اولویت بندی کد رشته محل های مورد نظر اقدام می کنن.

 

سال گذشته زمان اعلام نتایج ارشد به دلیل همه گیری ویروس کرونا در 8 شهریور ماه بود، اما ممکن است امسال مطابق با جدول زمان بندی این آزمون در مرداد ماه شاهد اعلام جواب اولیه کنکور ارشد باشیم. بنابراین به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشن.

 

 

به محض اعلام زمان نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

پس از برگزاری آزمون داوطلبا باید منتظر اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد باشن تا از وضعیت مجاز یا عدم مجاز خود نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مطلع بشن.

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه ارشد

 

 

 

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱

هیجان انگیزترین مرحله در آزمون ارشد، اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشده، که پس از اعلام نتایج اولیه، متقاضیان از وضعیت رتبه و مجاز شدن خود مطلع می شن و می تونن با توجه به وضعیتشون برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام کنن.

 

داوطلبا می تونن در صورت مجاز به انتخاب رشته، کد رشته محل های دانشگاه آزاد رو انتخاب کنن و با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org، فرآیند انتخاب رشته و نتایج نهایی خود رو پیگیری کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه ارشد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

 

متقاضیا در کارنامه اولیه خود با مقایسه رتبه خودشون در سهمیه و رتبه آخرین فرد قبول شده در سهمیه از شانس قبولی خود در هر کد ضریب مطلع میشن تا بتونن انتخاب رشته بهتری داشته باشن.

در ادامه بخوانید: رتبه اصلی در کارنامه ارشد کدام است

 

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج اولیه کنکور ارشد چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در دو سال گذشته در شهریور ماه اعلام شد، که تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه در این مقاله گفته شده.

 

2- ✔️ چه کسایی می تونن در انتخاب رشته کنکور ارشد شرکت کنن؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد افرادی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته بودن می تونن فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنن.

 

3- ✔️ نتایج اولیه کنکور ارشد در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت به محض فعال شدن در این مقاله گذاشته میشه.

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/10mq
نظرتان را بنویسید