زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه های آزاد نیز بصورت بدون آزمون در دو نوبت نیمسال اول و نیمسال دوم دانشجو می پذیرند . داوطلبان موظفند در زمان تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند . معمولا ثبت نام ورودی مهر از فروردین و ثبت نام ورودی بهمن از اولخر آبان آغاز می شود .

هر ساله دانشگاه آزاد علاوه بر کنکور سراسری به صورت بدون کنکور نیز در گروه های آزمایشی تجربی ، انسانی ، ریاضی ، زبان و هنر دانشجو می پذیرد . داوطلبان بسیاری متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 در مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته هستند . پس از انتشار اطلاعیه ای از روابط عمومی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 اعلام خواهد شد .

بنابراین در این بازه زمانی داوطلبان واجد شرایطی که متقاضی پذیرش بدون آزمون آزاد هستند ، می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهت ثبت نام خود به صورت تعیین شده اقدام کنند . در ادامه این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ورودی مهر و بهمن را ارائه داده ایم .


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99
همانطور که پیش از این اشاره شده دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و نا پیوسته دانشجو می پذیرند . زمان ثبت نام هر یک از این مقاطع برای ورودی مهر 99 پس از انتشار اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص می شود .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته مهر 99 :

با استناد به رویه ثبت نام کاردانی پیوسته مهر 98 که از 18 تیر ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی مهر 99 این مقطع از اواسط تیر ماه آغاز شود .



 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 99 :

معمولا ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همزمان با هم آغاز می شوند . با استناد به رویه ثبت نام مهر 98 که از 18 تیر ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی مهر 99 این مقطع از اواخر اسفند ماه آغاز شود . 



 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر 99 :

با استناد به رویه ثبت نام کاردانی پیوسته مهر 98 که از 16 اردیبهشت ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی مهر 99 این مقطع از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شود .



لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، بدلیل شیوع ویروس کرونا ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به تعویق افتاده و زمان دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد . به محض اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 99 هر مقطع این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99
دانشگاه های آزاد هر ساله علاوه بر ورودی نیمسال اول ( مهر ) برای ورودی نیمسال دوم ( بهمن ماه ) نیز دانشجو می پذیرند . زمان ثبت نام هر یک از این مقاطع برای ورودی بهمن 99 پس از انتشار اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص می شود .



زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته بهمن 99 :

با استناد به رویه ثبت نام کاردانی پیوسته بهمن 98 که از 2 آذر ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 99 این مقطع از اوایل آذر ماه آغاز شود .



 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بهمن 99 :

معمولا ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همزمان با هم آغاز می شوند . با استناد به رویه ثبت نام بهمن 98 که از 28 آبان ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 99 این مقطع از اواخر آبان ماه آغاز شود . 



 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته بهمن 99 :

با استناد به رویه ثبت نام کاردانی پیوسته بهمن 98 که از 30 آبان ماه آغازشد ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی مهر 99 این مقطع از اواخر آبان ماه آغاز شود .



لازم به ذکر است که به محض اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99 هر مقطع این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


در ضمن از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می توانید سوالات خود را در زمینه دانشگاه های بدون کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید . 


سوالات متداول

1- ثبت نام ورودی مهر کارشناسی دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود ؟
ثبت نام مهر معمولا اواخر اسفند آغاز می شود اما در صورت اعلام زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- ثبت نام ورودی مهر کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود ؟  
ثبت نام مهر این مقطع معمولا اواسط تیر آغاز می شود اما در صورت اعلام زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود ؟
معمولا ثبت نام ورودی بهمن از اواخر آبان آغاز می شود ور تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g4j6
نظرتان را بنویسید