دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 شامل مشخصات داوطلب به منظور تشخیص هویت داوطلب است . از این رو به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون ورودی سنجش هوش الزامی می باشد .




هر ساله متقاضیان تحصیل در پایه هفتم دوره متوسطه اول مدارس تیزهوشان باید در آزمون سنجش هوش ثبت نام و شرکت نمایند . داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان ، ثبت نام خود را نهایی نموده اند می بایست خود را برای حضور سر جلسه در زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 - 1402 آماده نمایند .

لازم به ذکر است که دانش آموزان برای شرکت در آزمون سنجش هوش باید چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 مجددا به سامانه مذکور جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مراجعه نمایند . در این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 - 1402 جهت ورورد به پایه هفتم می پردازیم .






زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 - 1402
کلیه داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1401 - 1402 باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم خود اقدام نمایند . بدین صورت که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند .





در حال حاضر زمان دقیقی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ششم به هفتم 1401 - 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت می پردازیم.



برای کسب آمادگی بیشتر در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم 1401 - 1402، بهتر است سوالات مربوط به این آزمون در سال های گذشته را از طریق مراجعه به مقاله زیر دریافت و مطالعه نمایید.



بیشتر بخوانید: سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم



نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 - 1402
برای راهنمایی بهتر متقاضیان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 ، در این بخش به شرح مراحل دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت راهنمای تصویری پرداخته ایم :





راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش 1401 - 1402​





داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش 1401 - 1402 ابتدا باید به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده و با کدملی و رمز عبور همگام وارد پرتال دانش آموزی خود شوند :











در این قسمت نقش خود و عنوان سازمان را وارد نمایید .











پس از وارد شدن به پرتال شخصی با انتخاب گزینه " ثبت نهایی " لینک دریافت کارت برایتان فعال می شود .











در نهایت با انتخاب گزینه چاپ کارت می توانید اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم نمایید .













تمامی تصاویر ارائه شده در راهنمای تصویری مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان سال گذشته می باشد . به محض فعال شدن سامانه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402، تصاویر بالا به روز رسانی خواهند شد .





توصیه می کنیم دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402را دارند از روش های ارائه شده در مقاله زیر بهره مند شوند تا شانس خود را در رسیدن به موفقیت در آزمون افزایش دهید.



بیشتر بخوانید: روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان










در صورت وجود سوال یا ابهامی در پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت نمایید.همچنین می توانید با عضویت در صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان هیوا به محض انتشار اطلاعیه کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه هفتم از زمان دقیق آن مطلع شوید .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان















آخرین اخبار مرتبط با دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401





13 خرداد 1400



دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 نی توانند در مهلت تعیین شده که از 10 خرداد ماه آغاز شده است به سایت همگام مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ثبت نام کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.






سوالات متداول


1- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 - 1402 باید به چه سایتی مراجعه کنیم ؟
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توانند به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان مراجعه نمایند که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .




2- کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم  1401 - 1402 به چه صورت قابل دریافت است ؟
کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان قابل دریافت می باشد که در این مقاله راهنمای تصوری آن ارائه شده است .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم جهت دسترسی به پرتال دانش آموزی باید کدملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند در این مقاله راهنمای تصوری آن ارائه شده است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2YNK
نظرتان را بنویسید