تقاوت انواع قرص های زینک پلاست چیست ؟

تقاوت انواع قرص های زینک پلاست چیست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سوپرابیون

در این مطلب سعی میکنیم بصورت مختصر ابتدا به اهمیت زینک و انواع مکمل آن بپردازیم و سپس به این سوال رایج که در هنگام خرید کدام قرص زینک پلاس را انتخاب کنیم می پردازیم ؛

امروزه استفاده از برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی بیشتر از قبل توصیه شده است. یکی از این موارد مصرف مکمل زینک (روی) می‌باشد.

چیزی که در مورد قرص زینک پلاس بهتر است بدانید این است گه قرص زینک پلاس نوعی مکمل زینک محسوب می شود که دارای ترکیبات دیگر هم می شود.

نقش زینک در بدن در در فرایندهای زیر خلاصه می شود:

تقویت سیستم ایمنی
التیام زخم
رشد و تکامل


از جمله فواید زینک برای سلامتی بدن :

سیستم ایمنی برای انجام وظایف خود به زینک نیاز دارد. افراد مسن و کودکان در کشورهای در حال توسعه که سطح خونی پایینی از زینک دارند ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ذات الریه و سایر عفونت‌ها قرار بگیرند.

زینک همچنین به سلامت پوست کمک می‌کند. برخی افرادی که دارای زخم های پوستی هستند ممکن است نیازمند استفاده از مکمل‌های غذایی حاوی زینک باشند، همچنین مقالاتی وجود دارد که استفاده از زینک توانسته به درمان آکنه کمک کند.

زینک به تسریع بهبودی در سرماخوردگی کمک کرده و علائم آن را در 24 ساعت پس از مصرف کاهش می‌دهد.

عوارض کمبود زینک در بدن :

ریزش مو
اسهال
بیماری های پوستی
کاهش اشتها
نارسایی رشد
نقص ایمنی و ایجاد عفونت های مکرر


به نظر می‌رسد مکمل زینک در دوران بارداری برای افرادی که کمبود زینک دارند باعث رشد بهتر جنین می‌شود و خطر زایمان زودرس و اسهال نوزادان را کاهش می‌دهد.

با خواندن این متن متوجه شدیم که زینک یکی از عناصر مهم و حیاتی برای بدن است و بهترین راه جهت پیشگیری از کمبود آن، استفاده از مکمل های زینک می باشد با این حال کدام قرص زینک پلاس بهتر است؟

در ابتدا بهتر است تفاوت مکمل های زینک و زینک پلاس را بدانید.

مکمل های زینک فقط حاوی زینک هستند و انواع مختلفی دارند از جمله :

زینک سولفات
زینک گلوکونات
زینک استات
زینک سیترات

زینک پلاس، مکمل غذایی حاوی عنصر زینک و تعدادی ‌‌از ویتامین‌های مفید برای بدن و در برخی از موارد همراه با املاح معدنی می باشد.

بارزترین ویتامین‌هایی که معمولا در قرص زینک پلاس دیده می‌شود در اغلب موارد ویتامین های گروه B از جمله B1، B2،B12، B6، بیوتین (B7)، فولیک اسید (B9) و پانتوتنیک اسید (B5) است که برای تامین این ویتامین ها در کنار زینک کمک شایانی می کند.

محصول زینک پلاس سوپرابیون ترکیبی از زینک، بیوتین، اسید پانتوتنیک، ویتامین های گروه B شامل B1, B2, B6, B12 و نیکوتین آمید و اسید فولیک می باشد که آن را به ترکیبی موثر و چشمگیر جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن تبدیل کرده است و انرژی مورد نیاز سلول ها را تامین می کند وهمچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد نیاز است. در تقسیم سلولی، رشد سلولی، بهبود زخم و تجزیه کربوهیدرات ها نقش دارد.

برای داشتن موهای براق، ناخن های قوی و پوست درخشان بدن به مقادیر کافی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری نیاز دارد که زینک پلاس سوپرابیون با داشتن زینک و ترکیباتی که اشاره شد به عنوان یک مکمل عالی پیشنهاد می شود.

دوز پیشنهادی مورد استفاده از زینک پلاس با این ترکیبات یک بار در روز می باشد.

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPWz
نظرتان را بنویسید