زمان ثبت نام مدرسه شاهد سال

زمان ثبت نام مدرسه شاهد سال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود و متقاضیان باید جهت پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی ، هفتم و دهم در بازه های زمانی که برای هر یک از پایه مذکور متفاوت است به این سامانه مراجعه نمایند .




ثبت نام در مدارس شاهد برای داوطلبان پایه اول ابتدایی ، پایه هفتم ( متوسطه اول ) و پایه دهم ( متوسطه دوم ) به صورت اینترنتی از سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​ به نشانی saja.medu.ir انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است که مدارس شاهد صرفا در میان پایه ها امکان ثبت نام حضوری برای دانش آموزان خود را دارند . هر ساله تاریخ ثبت نام مدارس شاهد برای هر یک از دوره های نام برده به صورت متفاوت مشخص می شود . به این ترتیب در ادامه به شرح زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​ جهت روود به هر یک از دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و دوم می پردازیم .



زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401
پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 فقط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا امور شاهد و ایثارگران به نشانی saja.medu.ir انجام می گیرد . لازم به ذکر است که زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​ برای مقاطع مختلف متفاوت بوده و از این رو در ادامه به شرح تاریخ ثبت نام هر یک از دوره های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و دوم می پردازیم .



زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1400 - 1401​



زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی 1400 - 1401​ احتمالا از اوایل خرداد ماه شروع می شود که در جدول زیر به شرح زمان ثبت نام مدارس شاهد در مقطع اول ابتدایی پرداخته ایم .







مراحل ثبت نام

اول ابتدایی

زمان ثبت نام

اوایل خرداد

اعلام نتایج اولیه

اواخر خرداد

بررسی مدارک

اواخر خرداد

اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه

اواخر خرداد تا اوایل تیر





زمان ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد  1400 - 1401​



زمان ثبت نام مدارس شاهد در میان پایه ها در سال گذشته دهه اول مرداد ماه اعلام شده و با توجه به این امر احتمالا زمان ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد 1400 - 1401​ نیز دراحتمالا همین بازه زمانی خواهد بود که داوطلبان می توانند با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر خود برای ثبت نام اقدام نمایند . البته به محض کسب اطلاعات جدید این قسمت به روز رسانی می شود .



زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401​​



سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد برای دوره اول متوسطه در اوایل تیر ماه بوده است و به همین ترتیب زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401​ نیز احتمالا نیمه اول تیر ماه می باشد که در جدول زیر به شرح زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 براساس تاریخ های سال تحصیلی گذشته در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) پرداخته ایم.







مراحل ثبت نام

پایه هفتم

زمان ثبت نام

اوایل تیر

اعلام نتایج اولیه

اواسط تیر

بررسی مدارک

اواخر تیر

اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه

اواخر تیر تا اوایل مرداد



بیشتربخوانید: ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​





زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم  1400 - 1401​

علاقه مندان به تحصیل در پایه دهم مدارس شاهد 1400 - 1401، جهت پیش ثبت نام از تیر ماه فرصت خواهند داشت تا به سامانه سجا مراجعه نمایند که در جدول زیر به شرح زمان ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 براساس سال ثبت نام این پایه در سال تحصیلی گذشته پرداخته ایم.







   مراحل ثبت نام

پایه دهم

   زمان ثبت نام

  اوایل تیر ماه

   اعلام نتایج اولیه

اواخر تیر ماه

   بررسی مدارک

اواخر تیر ماه

   اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه

اوایل مرداد







زمان های درج شده در جداول بالا حدودی بوده و مربوط به سال تحصیلی گذشته هستند. به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 در تمامی پایه های تحصیلی تاریخ ها به روز رسانی شده در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام مدارس










متقاضیان تحصیل در مدارس شاهد می توانند کلیه سوالات خود را در خصوص نحوه و زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند و یا حتی کلیه مراحل ثبت نام خود را به مشاوران هیوا بسپارند . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401










سوالات متداول


1-  برای ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد باید به چه سایت مراجعه کنیم ؟
 داوطلبان برای پیش ثبت نام مدارس شاهد باید به سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران سجا مراجعه نمایند .




2-  آیا در مدارس شاهد صرفا از دانش آموزان شاهد پذیرش می نمایند ؟
 خیر . دانش آموزان غیر شاهد نیز با کسب امتیاز لازم و احراز سایر شرایط می توانند در مدارس شاهد ثبت نام نمایند .




3-  برای ثبت نام میان پایه های مداس شاهد به چه سایتی باید مراجعه کنیم ؟
 ثبت نام در میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری بوده و داوطلبان باید با مدارک مورد نیاز به مدرسه مورد نظر خود مراجعه نمایند .

منبع : زمان ثبت نام مدرسه شاهد سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5Oyq
نظرتان را بنویسید