نشانه های خیانت زن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
پس از مدتی که با همسر خود زندگی می کنید با شخصیت او کاملاً آشنا می شوید به طوری که کوچکترین چیزها را که در دوستان خود مورد توجه قرار نمی دهید در زن خود به خوبی می شناسید . حالت چهره همسر ، طرز لباس پوشیدن و ترجیحات غذایی و موسیقی مورد علاقه او برخی از این الگوهای رفتاری جزئی هستند که پس از گذشت مدتی از ازدواج به خوبی از آن ها آگاه می شوید .

بنابراین ، با توجه به شناخت خوبی که از همسرتان پیدا می کنید کوچکترین تغییری در رفتار همیشگی او می تواند شما را مشکوک به خیانت کند به همین دلیل طبیعی است که در این شرایط فکر کنید همسرتان به شما خیانت می کند اما این تردیدها همیشه واقعیت ندارند به همین دلیل لازم است با نشانه های خیانت زن و نحوه تشخیص علائم خیانت خانم ها بیشتر آشنا شوید .




علل خیانت زنان
هر خیانتی متفاوت بوده و بنابراین هر زنی با دلیل متفاوتی اقدام به خیانت می کند . در حالی که مردان در خیانت به دنبال رابطه جنسی با فرد دیگر هستند ، زنان برعکس در خیانت ، بیشتر به دنبال رابطه عاطفی با فرد دیگر هستند تا رابطه جنسی . کارشناسان بر این باورند که اکثر اوقات انگیزه خیانت بر اساس جنسیت متفاوت است به طوری که مردان به دنبال رابطه جنسی و توجه بیشتر بوده اما علل خیانت زنان پر کردن خلاء های عاطفی است .

از سوی دیگر ، یکی از علل اصلی خانم ها برای خیانت ، تخریب رابطه ای است که حس می کنند در آن گرفتار شده اند . همسر این زنان اغلب کنترل کننده بوده یا از نظر عاطفی در دسترس نیستند و با وجود اینکه این زنان تلاش می کنند به زوج درمانی رفته یا همسرشان را تغییر دهند بهبودی در رابطه اتفاق نمی افتد و در این شرایط ، علل خیانت زنان این است که اقدام به خیانت کنند تا بتوانند زندگی زناشویی خود را ترک کنند .



بیشتر بخوانید: علل خیانت زنان به مردان


نشانه های خیانت زنان
اگر احساس می کنید که رابطه شما با همسرتان از مسیر درست خارج شده و او در حال شروع یه رابطه فرازناشویی یا خیانت به شما است سرنخ های خاصی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید کشف کنید آیا همسرتان به شما خیانت می کند یا خیر . در ادامه با نشانه های خیانت زنان بیشتر آشنا می شوید . همچنین ، لازم به یادآوری است که تنها یک نشانه را نباید به عنوان اثبات خیانت همسر خود به کار ببرید ، بلکه چند نشانه تشخیص علائم خیانت خانم ها لازم است .



 همسرتان شما را با نامی دیگر در تختخواب صدا می زند

همه افراد در زندگی گاهی دچار لغزش کلامی می شوند اما این لغزش کلامی را باید به خوبی مورد توجه قرار دهید . اگر همسرتان به صورت تصادفی شما را در تختخواب ، با نامی دیگر صدا زد این بدان معنی است که یا او آرزو می کند به جای شما شخصی دیگر در کنار او باشد یا با کسی دیگر رابطه جنسی دارد .



 تلفن همراه او همیشه در حالت سکوت قرار دارد

برای تشخیص خیانت زنان لازم است بدانید که اگر زن شما از تلفن خود برای برقراری ارتباط با معشوقش استفاده می کند ، موبایل خود را در حالت سکوت قرار می دهد تا از هرگونه سوال یا کنجکاوی از طرف شما پیشگیری کند . وقتی موبایل همسرتان سایلنت ( silent ) باشد ، کمتر به او مشکوک می شوید تا وقتی که گوشی او زنگ بخورد .



 بیشتر با شما شبیه به یک دوست رفتار می کند تا شبیه به یک معشوق

اگر تعامل رمانتیک شما با همسرتان کم شود این نشانه خوبی برای یک رابطه نیست . به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که دیگر همسرتان از واژه هایی مثل عزیزم یا عشقم استفاده نمی کند ممکن است این مسئله به این خاطر باشد که او به آرامی شما را به سمت وضعیت دوستی هدایت می کند .



 شما را متهم به خیانت می کند

وقتی همسرتان شما را به خیانت متهم می کند با به راه انداختن بازی سرزنش می خواهد توجه شما را از خودش منحرف کرده و شما را در حالت دفاعی قرار دهد . در این صورت ، وقتی می بینید خیانت چقدر از نظر همسرتان رفتاری اشتباه است ، فکر می کنید که او هیچوقت این کار را نسبت به شما انجام نمی دهد در صورتی که ممکن است واقعیت متفاوت باشد .



حتما بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


 تا دیروقت کار می کند

برای تشخیص علائم خیانت خانم ها لازم است بدانید که اگر همسرتان ساعاتی اضافی در اداره می ماند مراقب باشید ، زیرا زنان معمولاً برای سرپوش گذاشتن بر روی خیانت خود ، به همسرشان می گویند که تا دیروقت سر کارند . حتی اگر خانم شما تا دیر وقت سر کار می ماند این مسئله ای نگران کننده است زیرا ممکن است با یکی از همکاران خود رابطه رمانتیک داشته باشد .



 رمز عبور موبایل خود را تغییر داده است

اکثر زوج ها آنقدر به یکدیگر اعتماد دارند که از رمز عبور موبایل یکدیگر مطلع اند ، بنابراین اگر خانم شما رمز عبور خود را به بهانه هک گوشی تغییر داده است این مسئله می تواند نشان دهد که او در گوشی اش اطلاعاتی دارد که نمی خواهد شما از آن آگاه شوید .



 صداقت کمتری دارد

هنگامی که رابطه کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است همسرتان به تدریج کمتر با شما صحبت کند و این امر می تواند نشانه فاصله گرفتن زوجین از یکدیگر باشد . مطمئناً اگر همسرتان به شما خیانت احساسی می کند کمتر در این مورد با شما صحبت می کند که اوقاتش را چگونه می گذراند .





 دائماً بر سر چیزهای کوچک با شما دعوا می کند

حتی زوج هایی که عاشق یکدیگرند نیز گاهی اوقات با یکدیگر بر سر مسائلی بحث می کنند اما معمولاً این مسائل ، مشکلاتی مهم هستند . فردی که خیانت می کند ممکن است به خاطر کوچکترین چیزها از شما عصبانی شده و شما را سرزنش کند و در واقع هر رفتاری که شما انجام می دهید از نظر او احمقانه و اشتباه باشد .







 رفتارهای متفاوتی را در رابطه جنسی نشان می دهد

یکی دیگر از علائم خیانت زنان این است که وقتی زن شما از شما می خواهد پوزیشن های متفاوتی را در رابطه جنسی تجربه کنید ممکن است در ابتدا برای شما نگران کننده نباشد اما لازم است به این نشانه توجه کنید . ممکن است همسرتان این ترفندهای جدید را در رابطه ای دیگر یاد گرفته و در خیانت جنسی ، الهام بخش او مردی دیگر باشد .



 می گوید خوشحال نیست

وقتی همسرتان به شما می گوید خوشحال نیست سعی کنید به خوبی به حرف هایش گوش کنید . بر اساس مطالعات ، زنانی که از رابطه خود رضایت ندارند نسبت به زنان خوشحال ، چهار برابر احتمال خیانت در آن ها بیشتر است . همچنین ، نیمی از زنان بر این باورند که اگر در ازدواج رضایت وجود نداشته باشد خیانت قابل پذیرش است .



حتما بخوانید: طلاق پس از خیانت همسر


 توجه بیشتری به ظاهر خود می کند

یکی دیگر از نشانه های خیانت خانم ها این است که اگر همسر شما قبلاً اهمیتی به رابطه خود نمی داد و حالا سعی می کند لباس های بهتری بپوشد و بیشتر آرایش کند ممکن است رفتارهای او به این دلیل باشد که می خواهد برای فردی دیگر جذاب به نظر برسد . این در صورتی است که مشکلاتی که میان شما قرار دارد همچنان وجود داشته و زن برای جلب توجه شما نیست که آرایش می کند .



 شما را نادیده می گیرد

فردی که به انواع خیانت اقدام می کند ممکن است تا مدتی بتواند خود را راضی و خوشحال نشان دهد اما بعد از مدتی فکر نکردن به معشوق برای او سخت می شود حتی زمانی که با زن خود باشد . در این اوقات ، فکر کردن به فردی دیگر باعث می شود که زن دائماً از همسر خود بیشتر فاصله گرفته و سعی کند به رابطه خود با معشوقش فکر کند .



 از دوستان شما اجتناب می کند

یکی دیگر از نشانه های خیانت زنان این است که هر زنی که سعی می کند خیانت خود را مخفی کند تا جایی که می تواند سعی می کند از همسر و اطرافیانش فاصله بگیرد زیرا ممکن است با وقت گذراندن با دوستان شما با گفتن حرفی جزئی ، رابطه خود با فرد دیگر را فاش کند . از سوی دیگر ، وقتی یک زن می خواهد همسرش را ترک کند سعی می کند تا جایی که امکان دارد از او و کسانی که به او نزدیکند دوری کند .



نتیجه گیری

اگر نشانه های خیانت زن را در همسرتان مشاهده کردید لازم است بدانید که نباید خود را در مورد این مسئله سرزنش کنید . معمولاً افراد بعد از کشف خیانت همسر از خود می پرسند : آیا من کافی نبودم ؟ آیا به اندازه کافی او را جذب خود نکردم ؟ آیا به اندازه کافی از او حمایت نکردم ؟ اما نیازی نیست که این سوالات را از خودتان بپرسید زیرا باعث می شود بدون اینکه جواب های آن ها را پیدا کنید نسبت به خودتان احساسی منفی داشته باشید .

آنچه همسرتان انتخاب می کند انجام دهد ارتباطی با شما ندارد و لازم نیست برای رفتارهای همسرتان احساس مسئولیت داشته باشید . سرزنش خود یا همسر یا نفر سوم ، هیچ چیزی را تغییر نمی دهد و فقط انرژی شما را هدر می دهد . سعی کنید نقش قربانی را نداشته یا نسبت به خودتان احساس ترحم نکنید زیرا این کار فقط باعث ناامیدی شما می شود .

تشخیص خیانت زن برای هر مردی دشوار است و اگر شما هم در این موقعیت قرار گرفته اید و نمی دانید چگونه با آن روبرو شوید می توانید در ادامه و بر روی لینک زیر کلیک کرده تا با نحوه برخورد با خیانت همسر بیشتر آشنا شوید .



در ادامه بخوانید: نحوه برخورد با خیانت همسر



سوالات متداول


1-  نشانه های خیانت زنان چیست ؟
 برخی از این نشانه ها عبارت اند از : تا دیروقت کار کردن ، تغییر رمز عبور موبایل خود و متهم کردن همسر به خیانت که در مقاله به جزئیات آن بیشتر پرداخته شده است .




2- چرا برخی از زنان به همسر خود خیانت می کنند ؟
 مهم ترین دلیل این مسئله عدم صمیمیت میان زوجین و تمایل زن برای پر کردن خلاء های عاطفی است که در مقاله به جزئیات آن بیشتر پرداخته شده است .




3- آیا عدم رضایت زن از ازدواج خود می تواند زنگ خطری برای خیانت او باشد ؟
 بله ، در بسیاری از موارد خیانت به این دلیل اتفاق می افتد که زن از رابطه خود راضی نبوده و از آن خوشحال نیست که در مقاله به جزئیات آن بیشتر پرداخته شده است .

منبع : نشانه های خیانت زن​​​​​​​
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/61yz
نظرتان را بنویسید