انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
برگ سبز


به عنوان صاحب کسب و کاری که در حال پیشرفت و رشد هستید، باید از هر فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید. تقویم های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند که تبلیغات کسب و کار خود را برای کل سال سازماندهی و مدیریت کنید و به شما این امکان را می دهد که برنامه‌های بازاریابی را از قبل برنامه ریزی نمایید. این مقاله بینش بیشتری در مورد تقویم های تبلیغاتی و اینکه چگونه می توانید از آنها برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید و دیگر نکات و چگونگی سفارش تقویم تبلیغاتی را ارائه می دهد.

جهت سفارش و خرید تقویم رومیزی 1402 و سالنامه 1402 کلیک کنید.

نکات طراحی تقویم تبلیغاتی

قبل از هرچیزی باید هدف و برنامه های کل سال را در نظر بگیرید. این بیشتر به محصولات جدیدی که منتشر می کنید، تبلیغات ویژه مرتبط با محصولات یا خدمات شما و فرصت‌هایی برای ارتباط با مشتری از طریق تبلیغات شما مربوط می‌شود. علاوه بر این، می‌خواهید مطمئن شوید که برای هر تعطیلات مهم برنامه‌ای دارید. البته، بستگی به شما دارد که کدام تعطیلات را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

جدا از رویدادها و تبلیغات ضروری در طول سال، بهتر است شما نیز برنامه ای برای تبلیغ هر یک از این رویدادها داشته باشید. در دنیای تجارت امروز، اکثریت این تلاش ها به صورت آنلاین انجام می شود، زیرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار بسیار ارزشمند است.

برای کمک به ساده‌سازی ساختار و زمان‌بندی تبلیغات خود، می‌توانید تقویم تبلیغاتی را به چهار قسمت تقسیم کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا در مورد تعطیلات مهم یا رویدادهای مربوط به کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی کنید. پس در ساخت تقویم‌ تبلیغاتی اینها را هم در نظر داشته باشید.

در نکات طراحی تقویم‌ تبلیغاتی، باید ابتدا یک موضوع مناسب انتخاب نمایید. سپس تعداد صفحات تقویم های تبلیغاتی رومیزی و یا دیواری را در نظر بگیرید و حال پیام یا اهداف تجاری که از قبل برنامه ریزی کردید را در آن قرار دهید.

در واقع یک تقویم تبلیغاتی باید به تبلیغ شرکت و رویدادهای مهم آینده کمک بسیاری کند. یعنی به یک نمونه کار کسب و کار شما تبدیل شود. در نهایت برای چاپ تقویم تبلیغاتی یکرو را در نظر بگیرید. منظور این است که انتخاب کنید، دوست دارید ورق ها براق باشند یا مات و در مکانیسم اتصال دوست دارید تقویم سیمی باشد یا بدون سیم که همه اینها بسته به سلیقه

شما انتخاب می گردد.

انواع تقویم‌ تبلیغاتی

تقویم های تبلیغاتی به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک به حساب می آیند که یک ایده بسیار عالی هستند. این تقویم ها واقعاً می‌توانند به تبلیغ کسب و کار یا خدمات شما کمک کنند. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چگونه یک تقویم تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنیم؟ بیایید با هم به بررسی انواع مختلف تقویم های تبلیغاتی بپردازیم.

تقویم تبلیغاتی رومیزی

تقویم های تبلیغاتی رومیزی یکی از ساده ترین تقویم ها به شمار می آیند. با این حال چندین سبک مختلف از تقویم رومیزی وجود دارد. به طور نمونه یک سری تقویم های رومیزی داریم که از جنس مقوا ساخته شده اند و توسط پایه پشتی که دارند روی میز قرار می گیرند. این تقویم ها، بیشتر برای کسب و کارهای بزرگ محبوب است. فضای زیادی برای نوشتن قرار ملاقات ها، جلسات و یادداشت های دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

تقویم تبلیغاتی دیواری

از دیگر نمونه تقویم‌ تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی دیواری است. این یکی از محبوب ترین سبک های تقویم برای استفاده خانگی و اداری است. زیرا تقویم دیواری، هر ماه با یک تصویر متفاوت همراه است و فضای زیادی برای یادداشت زمان قرار ملاقات، جلسات، تمرینات، گردش‌ها، تعطیلات و غیره برای شما قرار می دهد. این تقویم نه تنها جلوه زیبایی دارد، بلکه بسیار کاربردی می باشد. حتی شما می توانید این تقویم ها را به عنوان هدیه به اقوام و دوستانتان بدهید.

تقویم تبلیغاتی داشبوردی

تقویم داشبورد صرفاً یک تقویم کوچک است که به داشبورد ماشین ها چسبانده می شود. تقویم های های داشبوردی محبوب ترین تقویم های تبلیغاتی به حساب می آیند. این تقویم ها کوچک هستند و دارای پشتی محکم و چسبنده هستند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، تقویم داشبورد روی سطوح تمیز و خشک بهتر می چسبد، بنابراین اگر اخیراً از پاک کننده داخلی روی داشبورد خود استفاده نکرده اید، اکنون زمان خوبی است.

تقویم مرجع

نکته ای که در مورد تقویم های مرجع وجود دارد این است که آنها در هر اندازه یا شکلی وجود دارند. آنها می توانند یک تقویم روزانه، ماهانه یا سالانه باشند. یکی از پرفروش ترین تقویم تبلیغاتی مرجع، تقویم‌های مرجع مارک‌دار است که به‌گونه‌ای کاملاً روی میز پذیرایی یا تلفن روی میز شما قرار می‌گیرند و بسیار کاربردی هستند؛ زیرا کار با آن بسیار آسان و راحت است. اکثر دفاتر پزشکی، رسمی، دانشگاه ها، نمایندگی بیمه ها، بانک ها، کتابخانه ها و غیره از این تقویم استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GD4J
نظرتان را بنویسید