فیلم تدریس درس اول کتابخانه کلاس ما فارسی پایه دوم دبستان

فیلم تدریس درس اول کتابخانه کلاس ما فارسی پایه دوم دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه دوم ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات فارسی دوم ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به درس اول فارسی دوم ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .

برای مشاوره برنامه ریزی درسی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی




کتاب فارسی دوم ابتدایی شامل یادگیری ابتدایی حروف الفبای فارسی و آموزش تلفظ صحیح لغات و کلمات فارسی می شود . در این کتاب دانش آموزان پایه دوم ابتدایی یاد می گیرند که با استفاده از حروفی که آموزش دیده اند کلمه بسازند و به وسیله آن کلمات ، جملات ساده و با معنی تشکیل دهند .

از طرفی هم درس اول فارسی دوم ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس فارسی از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس فارسی دوم ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل اول فارسی دوم ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم کامل درس اول کتابخانه کلاس ما فارسی پایه اول دبستان
در این قسمت فیلم تدریس تمامی مباحث و موضوعات درس دوم فارسی پایه اول دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال های متنوع ، برای دانلود دانش آموزان کلاس دوم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم کامل درس اول کتابخانه کلاس ما فارسی دوم ابتدایی



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه دوم ابتدایی



بخش اول بهترین سر آغاز
در این قسمت فیلم تدریس بخش اول درس اول فارسی پایه دوم دبستان ، برای دانلود دانش آموزان کلاس دوم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم بخش اول بهترین سر آغاز درس اول فارسی دوم ابتدایی



بخش دوم یار مهربان
در این قسمت دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش دوم درس اول فارسی دوم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش دوم یار مهربان​​ درس اول فارسی دوم ابتدایی



بخش سوم کاربرد صدای ای
در بخش سوم درس اول کتاب فارسی دوم مباحث مختلفی ارائه شده است که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش سوم کاربرد صدای ای درس اول فارسی دوم ابتدایی





بخش چهارم مرور حروف الفبا قسمت اول
در این بخش دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش چهارم درس اول فارسی دوم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این قسمت ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش چهارم مرور حروف الفبا ( 1 )​​ درس اول فارسی دوم ابتدایی





بخش پنجم مرور حروف الفبا قسمت دوم
مباحث ارائه شده در بخش پنجم درس اول کتاب فارسی دوم شامل آموزش های متفاوتی است که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس مباحث مربوطه را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش پنجم مرور حروف الفبا​​ ( 2 )درس اول فارسی دوم ابتدایی





بخش ششم روخوانی
آموزش بخش ششم درس اول کتاب فارسی دوم مطالب متفاوت و جذابی را شامل می شود که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس آن ها را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش ششم روخوانی​​ درس اول فارسی دوم ابتدایی





بخش هفتم معرفی فهرست کتاب
در بخش هفتم از درس اول کتاب فارسی دوم آموزش دروس به زبان ساده ارائه شده اند که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش هفتم معرفی فهرست کتاب فارسی دوم ابتدایی





بخش هشتم فعالیت ها
در فیلم آموزشی بخش هشتم درس اول کتاب فارسی دوم موارد لازم جهت یاد گیری این درس شرح داد شده است که با دانلود این فیلم آموزشی می توانید موارد ارائه شده را مشاهده نمایید .






 دانلود فیلم بخش هشتم فعالیت ها​​ درس اول فارسی دوم ابتدایی





 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه دوم ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



در ادامه بخوانید: نمونه سوالات فارسی دوم ابتدایی با پاسخ تشریحی



سوالات متداول


1- موضوعات عنوان شده در درس اول فارسی دوم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس اول فارسی دوم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .




2- درس اول فارسی دوم ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
جزئیات مربوط به آموزش های فارسی دوم ابتدایی در این مقاله توضیح داده شده است .




3- موضوعات عنوان شده در درس اول فارسی دوم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس اول فارسی دوم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .

منبع : فیلم تدریس درس اول کتابخانه کلاس ما فارسی پایه دوم دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Qx2
نظرتان را بنویسید