سایت دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران ارتش aja.ir

سایت دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران ارتش aja.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از ایثارگران ارتش که متقاضی شرکت در آزمون های سراسری اعم از ( کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ) می باشند ، می بایست با مراجعه به سایت ارتش به نشانی aja.ir نسبت به دریافت کد رهگیری خود اقدام نموده و در فرم اینترنتی ثبت نام وارد نمایند .



متقاضیان شرکت کننده در هر یک از آزمون های سراسری ، ارشد ، دکتری ، کاردانی پیوسته و ناپیوسته و .... که برگزاری آن ها به عهده سازمان سنجش می باشد ، بر اساس سهمیه های مشخص شده در هر یک از این آزمون ها رتبه بندی می شوند .

یکی از پرمتقاضی ترین سهمیه ها ، سهمیه ایثارگران 5 درصد می باشد که شامل رزمنده با حضور بیش از 6 ماه در جبهه ، پایورانی که بیش از سه چهارم خدمتشان در جبهه بوده است ، همسر و فرزنده رزمنده ، جانباز زیر 25 درصد و همسر و فرزند وی می باشد .

آن دسته از مشمولین سهمیه ایثارگران 5 درصد که زیر مجموعه ارتش محسوب می شوند برای استفاده از این سهمیه باید وارد سامانه آجا به نشانی aja.ir شده و کد رهگیری خود را جهت اعمال این سهمیه در آزمون مورد نظر خود دریافت نمایند . از آنجایی که بسیاری از داوطلبان از نحوه تایید و دریافت سهمیه ایثارگران ارتش اطلاعی ندارند ، در ادامه این مقاله به بررسی دریافت سهمیه ایثارگران ارتش از طریق سایت aja.ir پرداخته ایم . با ما همراه باشید !



لینک ورود به سامانه تایید سهمیه ایثارگران
زمان ثبت نام کنکور سراسری ، متقاضیان گزینه های 11 تا 22 بند 27 فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری 1400 ملزم به وارد کردن کد رهگیری 12 رقمی می باشند تا بتوانند از این سهمیه کنکور سراسری استفاده نمایند . پایوران و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران در صورت تشکیل پرونده در این ارگان ، از طریق سامانه اینترنتی aja.ir می توانند اقدام به دریافت کد رهگیری 12 رقمی خود نمایند .



لینک مستقیم جهت دریافت کدرهگیری ایثارگران پایوران





لینک مستقیم جهت دریافت کدرهگیری ایثارگران وظیفه



 تمامی متقاضیانی که زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 ملزم به وارد کردن کد پیگیری می باشند ، دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی هستند . برای اطلاع از جزئیات سهمیه ایثارگران 5 درصد مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد .

بیشتر بخوانید: تاثیر سهمیه پنج درصدی ایثارگران در کنکور سراسری





نحوه دریافت کد رهگیری پایوران ارتش جمهوری اسلامی ایران
آن دسته از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که از 59/06/31 تا 67/06/31 حداقل 6 ماه بطور مداوم یا متناوب در جبهه حضور داشتند شامل سهمیه رزمندگان می باشند و همسر و فرزندان این افراد ایثارگر محسوب می گردند . این دسته از متقاضیان می بایست زمان ثبت نام کنکور ، از طریق سایت aja.ir اقدام به دریافت کد پیگیری 12 رقمی خود نمایند .

در صورتی که ارتش جمهوری اسلامی ایران برای افراد مذکور  پرونده های مبنی بر حضورشان در جبهه های جنگ تشکیل داده باشد ، این افراد تنها با مراجعه به سایت آجا می توانند کد خود را دریافت نمایند در غیر این صورت حتما باید به ارتش محل اعزام خود مرجعه فرمایند .



 مراحل دریافت کدرهگیری پایوران ارتش جمهوری اسلامی ایران

ورود به پورتال ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir
انتخاب گزینه کدرهگیری ایثارگران از منوی سمت راست
انتخاب گزینه کدرهگیری پایور
وارد کردن اطللاعات خواسته شده
مشاهده اطلاعات نمایش داده شده برای اطلاع از صحت مشخصات رزمنده
نوشتن کد رهگیری نمایش داده شده 
 راهنمای تصویری نحوه دریافت کدرهگیری پایوران ارتش جمهوری اسلامی ایران



 این دسته از داوطلبان در مرحله اول می بایست وارد سایت ارتش به نشانی aja.ir شوند و مطابق تصویر از منوی سمت راست روی کد رهگیری ایثارگر کلیک کرد و کد رهگیری پایور را انتخاب نمایند .







  پس از باز شدن صفحه دسترسی به کد رهگیری پایوران ، لازم است تا داوطلب مشخصات خواسته شده از رزمنده را وارد کرده و روی کلمه تایید کلیک نماید .







 پس از تایید اطلاعات فوق ، مشخصات داوطلب نمایش داده می شود که در صورت تایید اطلاعات داوطلب می تواند کد پیگیری را یادداشت کرده و در فرم ثبت نام وارد نماید .



 داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران می توانند با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران و وارد کردن درصدهای حدودی شان از محدوده رتبه خود در کنکور سراسری مطلع گردند .

بیشتر بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران









نحوه دریافت کد رهگیری وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران
افرادی که دوره وظیفه آن ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و سه چهارم از مدت زمان خدمت خود را از سال های 59/06/31 تا 67/06/31 در جبهه های جنگ حضور داشتند ، هم خودشان و هم همسر و فرزندشان مشمول سهمیه ایثارگران 5 درصدی می باشند . بطور کلی تمامی سربازانی که حداقل 6 ماه در جبهه جنگ حضور داشتند رزمنده محسوب شده و همسر و فرزند آن ها می توانند زمان شرکت در کنکور 1400 از سهمیه ایثارگران 5 درصد استفاده نمایند .

 مراحل دریافت کدرهگیری داوطلبان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران

ورود به پورتال ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir
انتخاب گزینه کد رهگیری ایثارگران از منوی سمت راست
انتخاب گزینه کد رهگیری وظیفه
وارد کردن اطللاعات خواسته شده
مشاهده اطلاعات نمایش داده شده برای اطلاع از صحت مشخصات رزمنده
نوشتن کد رهگیری نمایش داده شده 
 راهنمای تصویری نحوه دریافت کدرهگیری داوطلبان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران



 ورود به پورتال آجا به نشانی aja.ir ، انتخاب گزینه کدرهگیری ایثارگران از منوی سمت راست و در نهایت انتخاب گزینه کد رهگیری وظیفه مطابق تصویر







 وارد کردن اطلاعات خواسته اعم از کد ملی رزمنده 

لازم به ذکر است با وارد کردن کد ملی رزمنده تمامی مشخصات فردی رزمنده اعم از نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کدملی ، مدت حضور وی در جبهه و کدرهگیری 12 رقمی داوطلب نوشته شده است .







 استفاده از نرم افزار زیر برای داشتن انتخاب رشته ای بی نقص و منطقی ، به متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران پیشنهاد می شود .

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته ایثارگران









  دسته دیگر از افراد دارای سهمیه ایثارگری 5 درصد ، زیر مجموعه سپاه می باشند ، این دسته از افراد در صورت تشکیل پرونده توسط این ارگان مبنی بر حضورشان در جبهه ، باید به صورت حضوری به نزدیک ترین مقر سپاه به محل سکونتشان مراجعه کرده و نسبت به دریافت کد پیگیری 12 رقمی خود اقدام نمایند . لازم به ذکر است افراد مذکور می توانند از با مطالعه زیر از تشکلی پرونده یا عدم تشکیل پرونده خود مطلع گردند .

در ادامه بخوانید: سایت تایید سهمیه ایثارگران سپاه
 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما پیرامون سهمیه های موثر در کنکور سراسری 1400 و نحوه تایید سهمیه ایثارگران ، ارتش و نیروهای مسلح می باشند . شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط باشید . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور سراسری و سهمیه های موثر در آن مطلع شوید .




سوالات متداول


1- کد رهگیری ایثارگران ارتش از طریق چه سایتی قابل دریافت می باشد ؟
این کد از طریق سامانه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران قابل دسترسی می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار داده شده است .




2- برای دریافت کدرهگیری پایوران ارتش داشتن چه اطلاعاتی الزامی می باشد ؟
همانطور که در راهنمای تصویری قرار داده شده در متن پیداست ، وارد کردن یکی از اطلاعات خواسته شده الزامی و ما بقی اختیاری می باشد .




3-  برای دریافت کدرهگیری افراد وظیفه ارتش ، داشتن چه اطلاعاتی الزامی می باشد ؟
این افراد باید کد ملی خود را وارد نمایند البته راهنمای تصویری نحوه دریافت کدرهگیری این دسته از داوطلبان در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : سایت دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران ارتش aja.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Pw8
نظرتان را بنویسید