معرفی عاشقانه ترین فیلم های کره ای - بهترین انتخاب برای لحظات رمانتیک

معرفی عاشقانه ترین فیلم های کره ای - بهترین انتخاب برای لحظات رمانتیک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یگانه

بدون شک، اگر به دنبال سریال‌های عاشقانه کره‌ای هستید، با تعداد زیادی پیشنهاد مواجه خواهید شد. پیدا کردن بهترین فیلم کره‌ای عاشقانه ممکن است کار آسانی باشد، اما این موضوع برای سریال‌ها به همین راحتی نیست؛ زیرا کشور کره از سال‌ها قبل در زمینه برنامه‌های تلویزیونی فعالیت وسیعی داشته است. اگر با سریال‌هایی مانند "امپراطور بادها" (Empress Ki) آشنا هستید، مطمئناً پیدا کردن بهترین سریال‌های کره‌ای سال ۲۰۲۰ می‌تواند علاوه بر تجدید خاطرات، وقت فراغت شما را به خوبی پر کند. با ما همراه شوید تا به معرفی ۶ سریال برتر کره‌ای در ژانر عاشقانه بپردازیم.

 

سریال کره ای عاشقانه سقوط بر روی تو Crash Landing On You

در سال ۲۰۱۹، سریالی با نام "سقوط بر روی تو" در کشور کره آغاز شد و به طور همزمان توسط نتفلیکس در سراسر جهان پخش شد. این سریال در حال حاضر دارای یک فصل است که شامل ۱۶ قسمت می‌باشد. خلاصه‌ای از داستان این سریال به این صورت است که یک خانم تاجر اهل کشور کره جنوبی روزی برای پاراگلایدر سواری به کوه‌های مرزی سفر می‌کند، اما به دلیل وقوع طوفان ناگهانی در خاک کره شمالی سقوط می‌کند. یک افسر اهل کره شمالی در حین گشت زنی این خانم را پیدا می‌کند، اما به جای تحویل دادن او، به او کمک می‌کند تا به کشور خود بازگردد. داستان عاشقانه میان این افسر و خانم تاجر، بدون شک، جذابیت ویژه‌ای برای تمام بینندگان دارد.

 

 

سریال مستر سانشاین Mr. Sunshine

 

یکی از سریال‌های عاشقانه برتر کره‌ای بدون شک سریال "آقای آفتاب" است. این سریال به امتیاز بسیار بالایی در سایت IMDb دست یافته است. "مستر سانشاین" در سال ۲۰۱۸ در ۲۴ قسمت پخش شد. ژانر این سریال تاریخی عاشقانه است و دوبله فارسی آن نیز در سایت‌های مختلف قابل دسترس است. داستان سریال درباره یک مرد است که در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده است، اما به دلیل برخی مشکلات به شهر زادگاه خود، چوسان در کره، بازمی‌گردد. در این شهر، او عاشق یک نجیب‌زاده می‌شود و این اتفاق به عنوان شروعی جذاب و دیدنی در داستان این سریال محسوب می‌شود.

 

سریال کره ای عاشقانه افسانه دریای آبی Legend of the Blue Sea

 

سریال "افسانه دریای آبی" در سال ۲۰۱۶ به ژانر کمدی درام تعلق می‌گیرد. در این سریال، بازیگرانی همچون لی مین هو و جون جی-هیون نقش‌های خود را ایفا می‌کنند. داستان این سریال بر روی عشق بین یک انسان و یک پری دریایی متمرکز است، که در زندگی قبلی خود نیز با عشقی بسیار سخت مواجه شده‌اند. این سریال عاشقانه کره‌ای در زبان انگلیسی نیز توسط شبکه اس بی اس پخش شده است. پخش این سریال در یک فصل و با ۲۰ قسمت در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید.

 

سریال کره ای عاشقانه نسل خورشید Descendants of the Sun

 

جذابیت این سریال در واقع در آن واقعیت پیدا می‌کند که بازیگران آن در پایان سریال با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. داستان این سریال درباره‌ی یک افسر نیروهای ویژه کره جنوبی است که در حین یک ماموریت عاشق یک پزشک خارجی می‌شود. دیدار کوتاهی که این دو در طول ماموریت دارند، داستان‌های پرفراز و نشیبی از راه عشق را برایشان به وجود می‌آورد. روحیه سخت و آدمکش افسر کره‌ای در مقابل روحیه دوستانه و انسانیت پرستی پزشک، به وجود چالش‌های بسیاری در این سریال می‌انجامد که تماشای آن‌ها بی‌شک به لطف خودش بوده و جذابیت ویژه‌ای را ایجاد می‌کند.

سریال کره ای عاشقانه عاشقان ماه Moon Lovers

بازگشت به دنیای افسانه‌ی "جومونگ" و تماشای یک سریال تاریخی-عاشقانه، بدون شک، برای شما جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت. سریال "عاشقان ماه" در سال ۲۰۱۶ توسط شبکه‌ی SBS TV در یک فصل با ۲۰ قسمت پخش شد. کارگردانی این سریال توسط کیم کیو تائه، کارگردان مطرح کره‌ای، انجام شده است. خلاصه‌ی داستان این سریال به دوران قرن ۲۱ بازمی‌گردد، جایی که در زمان یک خورشیدگرفتگی، یک زن به طور ناگهانی به گذشته و دوران حکومت گوگوریو بازمی‌گردد. او در بدن یک شاهزادهٔ سلطنتی بیدار می‌شود و در ابتدا عاشق شاهزاده وانگ ووک می‌شود. در این بین، افراد دیگری نیز برای به دست آوردن شاهزاده تلاش می‌کنند  و به دست آوردن تاج و تخت، چالش‌های فراوانی برای زنی که از آینده سفر کرده است به وجود می‌آید. ژانر این سریال تاریخی-عاشقانه است و بازیگرانی همچون لی جون گی و لی جی اون در آن نقش ایفا می‌کنند.

 

لینک مرجع https://filmomag.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OQVY
نظرتان را بنویسید