اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری به طور هماهنگ و یکپارچه منتشر می شود ، بنابراین افرادی که در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 شرکت کرده اند می توانند برای مشاهده نتایج آن به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و از کد رشته محلی که در آن پذیرفته نهایی شده اند با خبر شوند . 



اعلام نتایج مصاحبه آخرین مرحله آزمون دکتری آزاد 1400 است که در آن داوطلبان از ثمره ماه ها تلاش خود مطلع شده در صورت پذیرفته شدن در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد می توانند خود را برای ثبت نام در آن آماده نمایند .

با وجود آن که مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از دانشگاه های سراسری برگزار می شود ، دسترسی به نتایج آن به صورت مشترک با دانشگاه سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد .  یعنی شرکت کنندگان می بایست جهت مشاهده نتایج مصاحبه دکتری آزاد 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود در رشته محل های انتخابی اطلاع یابند که بر این اساس در ادامه زمان و راهنمای دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است .



تاریخ اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
طبق دفترچه راهنمای آزمون دکتری 1400 ، تاریخ اعلام نتایج مصاحبه نیمه شهریور ماه در نظر گرفته شده و توصیه می شود پس از آن که زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 به پایان رسید ، شرکت کنندگان اطلاعیه های سازمان سنجش را دنبال نمایند تا از تاریخ اعلام نتایج مصاحبه با خبر شوند . داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا ، در جریان جدیدترین اخبار و اطلاعیه های آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 قرار بگیرند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 1400





نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
از آن جا که در سال گذشته نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام شد ، پیش بینی می شود امسال نیز این رویه ادامه داشته باشد . در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده تا داوطلبان بدون هیچ مشکلی بتوانند نتایج خود را مشاهده نمایند .


 راهنمای دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400



1- مراجعه به سایت sanjesh.org  و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منو سمت راست







2- کلیک بر روی لینک " مشاهده نتایج نهایی دکتری 1400 "







3 - مشاهده نتایج با وارد کردن اطلاعات به یکی از سه روش زیر :

شماره پرونده و شماره شناسنامه

شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

شماره پرونده و شماره داوطلبی







 در صورتی که داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده باشند یا در روند وارد کردن اطلاعات و دسترسی به صفحه اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد برایشان مشکلی ایجاد شد ، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را برای بازیابی اطلاعات ثبت نمایند .

حتما بخوانید: سیستم پاسخگویی سازمان سنجش









مراحل بعد از دریافت اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 1400
پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400، پذیرفته شدگان دوره دکتری واحدهای دانشگاه آزاد باید اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه را دنبال کنند تا از جزئیات زمان و مدارک لازم برای ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد با خبر شوند .

بسیاری از داوطلبانی که از محل قبولی خود راضی نیستند و یا در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 1400 مردود اعلام شده اند ، تمایل دارند که در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری آزاد شانس خود را برای قبولی در رشته محل های دارای ظرفیت امتحان نمایند . با این حال با توجه به روند سال های اخیر احتمال برگزاری این مرحله چندان زیاد نیست و در صورت برگزاری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در خصوص مراحل آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا در این آزمون بهترین نتیجه را کسب نمایند .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400









سوالات متداول


1- در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
طبق متن مقاله وضعیت قبولی یا عدم قبولی در کد رشته های انتخابی داوطلب در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری نمایش داده می شود .




2- داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه دکتری آزاد به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟
داوطلبان می بایست برای مشاهده نتایج مصاحبه دکتری آزاد ، در سامانه اعلام نتایج اطلاعات ثبت نامی خود را وارد نمایند که راهنمای دسترسی به این نتایج در متن مقاله ارائه شده است .




3- آیا پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت برگزار می شود ؟
طبق متن مقاله با توجه به روند سال های قبل احتمال کمی وجود دارد که تکمیل ظرفیت دکتری آزاد برگزار شود و در صورت اعلام برگزاری آن این مقاله به روز رسانی می شود .

منبع : اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nwkP
نظرتان را بنویسید