ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران سال ۱۴۰۰ به منظور استخدام نیروهای متخصص مورد نیاز این سازمان زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور برگزار می شود. علاقه مندان واجد شرایط می توانند با ثبت نام در این آزمون و طی کردن مراحل گزینش و مصاحبه به عنوان پذیرفته شده نهایی در این سازمان استخدام شوند.

 

 

علاقه مندان واجد شرایط اشتغال در رشته های شغلی ارائه شده در سازمان انتقال خون کشور ایران می توانند به منظور پذیرش و جذب در این سازمان، در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1400 ثبت نام کرده و مراحل گزینش را با موفقیت طی کنند.

آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران همزمان با استخدام سایر دستگاه های اجرایی زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود. سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران سال 1400 جزئیات زمان و نحوه نام نویسی و برگزاری این آزمون را اعلام می کند.

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به متقاضیان رشته های شغلی آزمون استخدامی سازمان انتقال خون سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰ را به همراه جزئیات زمان برگزاری آزمون و مصاحبه و اعلام نتایج استخدام سال جاری ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

یکی از مهم‌ترین موارد در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران این است که هر یک از داوطلبان آزمون از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاع پیدا کرده و پس از آغاز شدن مهلت ثبت نام، در اولین فرصت برای ثبت نام در این آزمون و تکمیل مراحل تعیین شده اقدام کنند.

 

این آزمون آخرین بار در سال 99 برگزار شد و متقاضیان فرصت داشتند در محدوده زمانی اواخر شهریور ماه برای ثبت نام این آزمون اقدام کنند.، اما برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران سال 1400 هنوز تاریخ دقیقی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور تعیین نشده است.

 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

لازم به ذکر است که به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400 و یا تمدید مهلت ثبت نام این آزمون علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

موضوع مهم دیگر به نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ربط پیدا می‌ کند. تمامی داوطلبان باید از این مورد آگاهی کافی را داشته باشند و پیش از این که مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فرا برسد، به طور کاملا دقیق بدانند که ثبت نام در این آزمون به چه شکل صورت می‌گیرد.

 

از آنجا که آزمون استخدام سازمان انتقال خون ایران در قالب آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌ شود، ثبت نام در این آزمون مانند سایر آزمون‌ های دستگاه‌ های اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می‌ رشود.

 

بنابراین هر یک از متقاضیان بعد از اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران باید در اولین فرصت به سایت سنجش مراجعه کرده و برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. توصیه ما به متقاضیان این است که پیش از نزدیک شدن این تاریخ با نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران آشنا باشید تا بدون مشکل و خیلی سریع‌ تر ثبت نام خود را انجام دهند.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

 

در گام اول باید به آدرس سایت ثبت نام در آزمون sanjesh.org مراجعه کنید.

 

پس از ورود به سایت سازمان سنجش، لازم است که از منوی قرار گرفته در سمت راست صفحه گزینه‌ استخدام متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور را انتخاب کنید.

 

دفترچه راهنمای آزمون را دانلود کرده و تمامی شرایط ذکر شده در این دفترچه برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران مطالعه کنید و پس از آن برای ثبت نام به مرحله بعدی بروید.

 

برای ثبت نام خود باید مدارک مشخصی را آماده کرده و ارائه دهید. بهتر است از قبل این مدارک را آماده کنید تا ثبت نام خود را بهتر و سریع‌ تر انجام دهید.

 

برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران باید هزینه‌ی مشخصی را پرداخت کنید.

 

با پرداخت هزینه‌ی ثبت نام در آزمون، یک شماره سریال برای شما ارسال خواهد شد که لازم است این کد را نزد خود نگه دارید. (برای دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج آزمون به این کد نیاز پیدا خواهید کرد)

 

در انتها گزینه ثبت نام در آزمون را انتخاب کرده و تمامی اطلاعاتی که سایت از شما خواسته را وارد کنید و تمامی مدارک درخواست شده را بارگذاری کنید.

 

پس از وارد کردن اطلاعات و دریافت فرم و کد رهگیری ثبت نام در آزمون، ثبت نام شما نهایی شده و با موفقیت به پایان می‌ رسد.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از مبلغ دقیق هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران سال 1400 و جزئیات نحوه پرداخت آن، مقاله زیر را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

مورد مهم دیگر در ارتباط با ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران که اگاهی از آن برای تمامی داوطلبان مهم و واجب است، آگاهی کامل از شرایط و ضوابط تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون است؛ در واقع پیش از این که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران، باید ضوابط تعیین شده را به طور کامل مطالعه کرده و در صورتی که از این شرایط برخوردار بودید، ثبت نام خود را انجام دهید.

 

شرایط ثبت نام و شرکت در این آزمون در کنار شرایط دیگر سازمان های متقاضی آزمون‌ های استخدام فراگیر دستگاه‌ های اجرایی 1400 کشور منتشر می شود. موارد زیر از اصلی‌ ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران به شمار می‌ روند:

 

همه‌ی داوطلبان این آزمون باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

 

داوطلبانی که به دین اسلام یا هر یک از ادیان الهی دیگری که توسط جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته می‌ شود اعتقاد داشته باشند.

 

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از شروط بسیار مهم دیگر برای ثبت نام و شرکت در این آزمون است.

 

آقایان برای شرکت در این آزمون باید مجوز پایان خدمت یا معافیت از خدمت خود را ارائه دهند.

 

تمامی داوطلبان باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند.

 

اعتیاد به هرگونه مواد مخدر از جمله ممنوعیت‌ های اصلی برای داوطلبان این آزمون می‌ باشد.

 

عدم داشتن سوء پیشینه و هر گونه سابقه کیفری از شروط مهم دیگری است که داوطلبان باید مد نظر داشته باشند.

 

داوطلبان باید از هر گونه ممنوعیت تایید شده توسط مراجع قضایی کشور برای استخدام در دستگاه‌ های اجرایی کشور معاف باشند.

 

داوطلبانی که از نیرو های بازخرید شده یا بازنشسته‌ دستگاه‌ های اجرایی کشور هستند، اجازه شرکت در این آزمون را ندارند.

 

داوطلبان باید از شرایط سنی لازم برای شرکت در آزمون برخوردار باشند. (تمامی داوطلبان باید حداقل 20 ساله باشند، داوطلبانی که حداکثر 25 سال سن دارند باید مدرک دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 30 سال سن دارند باید مدرک فوق دیپلم داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 35 سال سن دارند باید مدرک لیسانس داشته باشند، داوطلبانی که حداکثر 40 سال سن دارند باید مدرک فوق لیسانس داشته باشند و داوطلبانی که حداکثر 45 سال سن دارند باید مدرک دکتری داشته باشند.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از سایر شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران سال جاری و جزئیات مراحل ثبت نام و گزینش داوطلبان دفترچه راهنمای این آزمون را دانلود و مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

 

 

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

تمامی افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران هستند، لازم است مدارکی را که طبق قوانین و شرایط ثبت نام در این آزمون باید ارائه شوند را آماده کرده و از تمامی این مدارک اسکن گرفته و آن‌ ها را دقیقا مطابق با دستورات و قوانین اعلام شده در حین ثبت نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بارگزاری کنند. در ادامه می‌ توانید لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران را مشاهده کنید:

 

هر یک از داوطلبان باید یک قطعه عکس 3 در 4 پرسنلی مناسب را برای ثبت نام اسکن کرده و در سایت ثبت نام بارگزاری نمایند؛ این عکس باید کاملا جدید بوده و فرمت فایل آن نیز JPG باشد. اندازه این عکس باید بین 300×200 الی 400×300 پیکسل باشد و حداکثر حجم آن 70 کیلوبایت باشد. داوطلبان خانم باید یک عکس پرسنلی با حجاب کامل را ارائه دهند؛ عکس باید به شکلی باشد که چهره داوطلب به شکل واضح در ان قابل مشاهده باشد.

 

هر یک از متقاضیان باید مدارک شناسایی خود را نیز برای ثبت نام ارائه دهند. لازم است که داوطلبان از کارت ملی و شناسنامه خود اسکن گرفته و در سایت ثبت نام بارگذاری کنند.

 

در آماده کردن و بارگذاری مدارک به طور دقیق و با در نظر داشتن شرایط مشخص شده اقدام کنید. اگر هر گونه مشکلی در مدارک ارائه شده وجود داشته باشد، داوطلب به عنوان متخلف شناخته شده و مجبور به پرداخت جریمه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

رشته‌ های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران و سایر آزمون‌ های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی کشور، ظرفیت پذیرش تعیین شده برای رشته‌ های تحصیلی و شغلی متفاوت از دوره‌ های دیگر برگزاری این آزمون می‌ باشد. در نتیجه هر یک از داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران در هر دوره اطلاعات لازم را در این باره به دست آورده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

از این رو نمی‌ توان رشته‌ های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران در دوره بعدی برگزاری این آزمون را به طور دقیق معرفی کرد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، می توانند برای اطلاع از رشته های شغلی و تحصیلی مورد نیاز در این آزمون، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی را دانلود کنند.

 

بیشتر بخوانید: شغل های مورد نیاز دستگاه های اجرایی

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

موضوع مهم دیگر در رابطه با ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران، آگاهی از زمان برگزاری این آزمون می‌ باشد. تمامی داوطلبان پیش از فرا رسیدن تاریخ برگزاری آزمون، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند؛ داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه، باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند.

 

تا کنون زمان دقیقی برای برگزاری این آزمون در سال 1400 مشخص نشده است؛ در دوره قبلی، تاریخ تعیین شده برای برگزاری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون در 11 و 12 دی ماه 99 بود و داوطلبان باید در تاریخ 9 دی ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت می‌ کردند. می‌ توان پیش بینی کرد که زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران در دوره بعدی نیز، در چنین زمانی از سال خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

مصاحبه آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ۱۴۰۰

پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400، آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت حد نصاب نمره قبولی در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه این آزمون آماده نمایند.

 

زمان و آدرس محل دعوت به مصاحبه از طریق سایت استخدامی انتقال خون ایران به نشانی www.ibto.ir منتشر می شود. داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ انجام مصاحبه به آدرس مشخص شده مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گیرند. اگر داوطلبی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی سازمان انتقال خون اقدام نکند، جزو انصرافی ها تلقی خواهد شد.

 

به همراه داشتن برخی مدارک در زمان مصاحبه استخدامی سازمان انتقال خون ایران الزامی است. از جمله این مدارک، فرم قبولی اولیه در آزمون استخدامی سازمان انتقال خون 1400، کارت ملی، انواع مقالات چاپ شده و مدارک زبان (در صورت داشتن) می باشد. برای آشنایی با مصاحبه آزمون های استخدامی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران ۱۴۰۰

 

به طور کلی مراحل اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی از جملله سازمان انتقال خون ایران به چندین مرحله تقسیم بندی می شود که در ادامه مراحل مختلف و جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی را توضیح می دهیم.

 

مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400

 

در مرحله اول، تنها نتیجه آزمون کتبی استخدامی سازمان انتقال خون ایران اعلام می شود. در این مرحله نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران همزمان با دیگر آزمون های فراگیر دستگاه های اجرایی منتشر می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور این نتایج را دریافت کنند. لازم به ذکر است که زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد.

 

مرحله دوم اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400

 

در این مرحله لیست افرادی که در مرحله اول آزمون کتبی قبول شده اند و مدارک خود را برای احراز شرایط ارسال کرده اند، معرفی می شوند. در این مرحله چندین برابر ظرفیت استخدام، داوطلبان به سازمان انتقال خون ایران معرفی می شوند تا مراحل مصاحبه ها را انجام دهند.

 

مرحله آخر اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران 1400

 

در این مرحله داوطلبان در مصاحبه های حضوری شرکت کرده اند و منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران می باشند. زمان اعلام نتایج مصاحبه های سازمان انتقال خون ایران بسته به زمان برگزاری مصاحبه ها متفاوت خواهد بود.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مراحل ثبت نام در استخدام سازمان انتقال خون ایران سال ۱۴۰۰ و یا استخدام وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهادها را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار این حوزه را دریافت نمایید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون چه تاریخی است ؟

✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی انتقال خون همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.



 

2- ✔️ شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در استخدام سازمان انتقال خون ایران چیست ؟

✔️ شرایط ثبت نام سازمان انتقال خون به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم شده و لیست مدارک آن در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انتقال خون چه تاریخی است ؟

✔️ مطابق متن مقاله، زمان برگزاری و اعلام نتایج استخدامی سازمان انتقال خون همزمان با دستگاه های اجرایی بوده و در طی اطلاعیه هایی اعلام می شود.

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4A8n
نظرتان را بنویسید