اضافه شدن ارز دیجیتال شیبا به نوبیتکس

اضافه شدن ارز دیجیتال شیبا به نوبیتکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

رمز ارز شیبا به بازار صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اضافه شد. شیبا که از اواخر سال 2020 با نماد سگ و شبیه به دوج‌ کوین ایجاد و راه‌ اندازی شد، همانند دوج کوین بدون پشتوانه، برنامه یا پروژه خاصی است اما توانسته با توجه به وایرال شدنش در شبکه‌ های اجتماعی و استقبال کاربران، رشد های عجیبی را تجربه کند.

کاربران حوزه رمزارز ها به توکن‌ ها و کوین‌ هایی که در ابتدا به شوخی و برای سرگرمی راه‌ اندازی شدند، میم‌ کوین می‌ گویند که شیبا اینو با نماد شیبا یکی از آن هاست. استقبال زیاد از شیبا، باعث شد این ارز در مقاطع مختلفی رشد های هیجانی و بالایی داشته باشد و سود های زیادی هم به طرفداران آن برساند. برخی کارشناسان نیز با توجه به افزایش تعداد سرمایه‌ گذاران، رشد بیشتری برای آن متصورند.

گرچه نوبیتکس پیش از اضافه کردن رمز ارز جدید به بازار خود، پشتوانه و برنامه‌ های عملیاتی آن ها را بررسی می کند، اما یکی از پارامتر های افزودن ارز شیبا به این بازار، استقبال مخاطبان است.

به این منظور با توجه به درخواست‌ های زیاد کاربران نوبیتکس مبنی بر اضافه شدن شیبا به لیست ارز های این صرافی و نتایج نظر سنجی نوبیتکس از کاربران که حکایت از استقبال گسترده آن ها از این توکن داشت، شیبا به فهرست ارز های بازار نوبیتکس اضافه شد و از روز شنبه 15 آبان بر پایه ریال و تتر قابل معامله است.

 

شیبااینو، یک سگ ژاپنی

 

طبق اخبار و اطلاعاتی که از وب‌ سایت رسمی این رمز ارز منتشر شده، این ارز مبادلات خود را روی پلتفرم غیر متمرکز ShibaSwap انجام می‌ دهد و جالب است بدانید که نام شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. برخی به شیبا، قاتل دوج می‌ گویند، چراکه معتقدند این ارز، دوج‌ کوین را در آینده پشت سر می‌ گذارد.

نکته قابل توجهی که در مورد این رمز ارز وجود دارد این است که شما می‌ توانید میلیارد ها یا تریلیارد ها شیبا برای خود داشته باشید و مانند سایر رمز ارز ها مشکلی برای این کار وجود ندارد. کار کردن با این توکن ساده است و می تواند در بستر شبکه غیر متمرکزی که فعالیت می کند، ارتباطات مالی مختلفی را در نقاط مختلف جهان به هم پیوند بدهد. نوسانات زیاد ارز شیبا باعث شده کسانی که به‌دنبال سرمایه‌ گذاری‌ های کوتاه‌ مدت و سود زیاد هستند از این بازار استقبال کنند.

نداشتن زیر ساخت‌ های فنی قوی، مشخص نبودن نام سازندگان، آپدیت نشدن، نداشتن وایت پیپری که مشخص کند این ارز برای بر طرف کردن چه مشکلاتی به وجود آمده است و همچنین نداشتن بلاک چین اختصاصی، باعث شده انتقاداتی به این ارز وارد شود و البته باعث شود شیبا در آینده، نتواند وارد رقابت با توکن‌ ها و کوین‌ های دارای پشتوانه قوی شود.

اما به هر حال یکی از عوامل مهم رشد ارز های دیجیتال، توجه اجتماعات تخصصی و افراد مشهور و با نفوذ دنیای کار آفرینی و سرمایه‌ گذاری به آن ها است. یکی از این افراد، ایلان ماسک است که تا به حال موضع‌ گیری‌ هایش باعث پامپ و دامپ‌ هایی در بازار رمز ارز ها به‌ویژه دوج‌ کوین و شیبا شده است. از سوی دیگر استقبال گسترده از این رمز ارز باعث شده گاهی این توکن تا رتبه یازدهم بازار نیز ارتقا یابد. 

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس به منظور رضایت کاربران ایرانی و با توجه به استقبال از این رمز ارز در ایران و جهان، از ساعت 16 شنبه پانزدهم آبان، شیبا را به بازار خود اضافه کرده است. گفتنی است به دلیل قیمت پایین شیبا، این ارز با واحد هزار تایی یعنی SHIB1000 معامله می‌ شود. در ضمن کارمزد معاملات شیبااینو تا ساعت 16 سه‌ شنبه هجدهم آبان، در نوبیتکس رایگان است.

 

منبع : خبر گزاری برنا

 

در ادامه بخوانید: انواع ارز های دیجیتال

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yqJw
نظرتان را بنویسید