زمان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طرح پیام آوران بهداشت 99 مخصوص داوطلبانی است که مشمول خدمت نظام وظیفه بوده و در رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت تحصیل کرده اند . زمان ثبت نام طرح معمولا 30 روز قبل از تاریخ اعزام مشمولین به خدمت است و امکان تمدید آن وجود ندارد . 





فارغ التحصیلان مرد رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت که مشمول خدمت نظام وظیفه بوده اند می توانند پس از اتمام تحصیل به عنوان پیام آوران بهداشت در مراکز بهداشتی و درمانی مناطق محروم که توسط وزارت بهداشت انتخاب می شوند خدمت کرده و دوره سربازی خود را اینگونه سپری کنند .

اطلاع از زمان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت 99 برای آن دسته از مشمولین خدمت نظام وظیفه که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند الزامی است چرا که ثبت نام محدود بوده و پس از زمان ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات متقاضی و یا ثبت نام مجدد وجود ندارد به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی زمان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت 99 و نکات مهم پیش از ثبت نام بپردازیم .



زمان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت 99
زمان ثبت نام پیام آوران طرح بهداشت 99 بر اساس تاریخ اعزام مشمولین نظام وظیفه به خدمت اعلام می شود . به همین دلیل داوطلبان در ابتدا می بایست برگه اعزام به خدمت خود را از مراکز پلیس + 10 دریافت کرده و با توجه به تاریخ اعزام درج شده در برگه به ثبت نام در طرح پیام آوران بهداشت بپردازند .

مهلت ثبت نام پیام آوران بهداشت تا 30 روز قبل از تاریخ اعزام مشمولین به خدمت سربازی است و پس از پایان این زمان فرصت مجددی برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبان قرار نمی گیرد در نتیجه مشمولان باید در زمان مشخص به سامانه ثبت نام مراجعه کرده و از صحت تاريخ اعزام پيام آور مندرج در سامانه با تاريخ اعزام مندرج در برگ اعزام به خدمت خود اطمينان حاصل نمايند . برای دریافت اطلاعات بیشتر از رشته های مشمول طرح مقاله ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت را مطالعه کنید .

علاقه مندان طرح پیام آوران بهداشت می توانند با عضویت در کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا و یا دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از سایر اطلاعیه های مربوط به این طرح آگاه شوند .



بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت









مشاوره ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت 99
علاوه بر اطلاع از زمان ثبت نام پیام آوران بهداشت قوانین مهم دیگری نیز وجود دارد که دانستن آنها سبب کاهش خطا و اشتباه در زمان ثبت نام در سامانه توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 می شود . از جمله :



 فقط دانشگاه های علوم پزشكی مناطق محروم امکان جذب اين نيروها را دارند .

 دانشگاه ها از پاسخگويی حضوری به متقاضيان معذور هستند و كليه خدمات از طريق سايت توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت ارائه می شود .

 برای ثبت نام در اين طرح لازم است وضعيت فارغ التحصيلی داوطلب به اداره دانش آموختگان وزارت بهداشت اعلام شده باشد .

 ثبت نام بر اساس تاريخ اعزام به خدمت انجام می شود لذا داوطلبان برگه را از مراكز پليس + 10 دریافت و سایر مدارک خود را آماده کنند .

 بعد از ورود به دانشگاه محل خدمت امكان جابجايی و انتقال وجود ندارد .

 برابر ابلاغ نيروهای مسلح كسر خدمت به پيام آوران تعلق نمی گيرد .

 نتيجه نهايی داوطلبان پيام آور بهداشت يك هفته قبل از تاريخ اعزام به صورت پيامك ابلاغ می شود .



پیشنهاد می شود برای آگاهی از خدمات سامانه توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 مقاله زیر را بخوانید . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما درباره طرح پیام آوران وزارت بهداشت از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا هستند .

در ادامه بخوانید: سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت











سوالات متداول


1- ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت 99 چه زمانی است ؟
 زمان ثبت نام پیام آوران بهداشت 30 روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت است که در متن مقاله توضیح داده شده است .




2- مشمولان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت چه کسانی هستند ؟
مطابق متن مقاله ، فارغ التحصیلان مرد رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند دوره خدمت خود را به عنوان پیام آور بهداشتی سپری کنند .




3- نتیجه نهایی داوطلبان پیام آور بهداشت چه زمانی اعلام می شود ؟
نتیجه نهایی ثبت نام داوطلبان پیام آور بهداشتی یک هفته قبل از اعزام به خدمت اعلام می شود . برای اطلاع از سایر نکات به متن مقاله مراجعه شود .

منبع : زمان ثبت نام طرح پیام آوران بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8V2r
نظرتان را بنویسید