چگونه یک مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد پیدا کنیم ؟

چگونه یک مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد پیدا کنیم ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویژگی های مرکز لیزر در رشت

1-دارا بودن مجوزهای لازم:

یک مرکز لیزر باید تمامی مجوزهای لازم درجهت انجام امر لیزر را داشته باشد تا مراجعین با خیال آسوده به امر لیزر بپردازند.در مرکز لیزر در رشت کلینیکها و مراکز لیزر تمامی اجازه ها و مجوزهای مربوط به این امر را دارا میباشند.

2- حضور پزشک متخصص:

در مرکز لیزر در رشت ، ویزیت و معاینه قبل ار لیزر توسط متخصص و دکتر پوست و مو انجام میگیرد و تمامی مراجعه کنندگان قبل از لیزر از مشاوره تخصصی بهرمند میگردند.

3-حضور تکنسین های دوره دیده :

در این مراکز لیزر تکنسینهای دوره دیده با تخصص های ویژه به فعالیت میپردازند ، و نکته مهمی که وجود دارد به لحاظ اینکه لیزر یک امر تخصصی است نباید زیر دست افرادی که تخصص دقیقی در این مورد ندارند بروید.

4- محیط بهداشتی:

همه مراکزی که لیزر و کارهای زیبایی پوست و مو رو انجام میدهند به دلیل حساسیت زیاد پوست و مو باید کاملا در مراکز بهداشتی اعمال خود را انجام دهند و کوچکترین سهل انگاری سبب ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد.

5-هزینه معقول:

هزینه لیزر همواره مطابق با تعداد جلسات لیزر خواهد بود که آن هم بستگی به پوست و جنس موهای شما دارد  و همچنین به کارگیری  دستگاه های مدرن و گران در تعیین هزینه نهایی نقش موثری دارد ،در مرکز لیزر در رشت هم این نکات در نظر گرفته خواهد شد .

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJ7m
نظرتان را بنویسید