ساک ورزشی - ساک سفری

ساک ورزشی - ساک سفری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
adidasderakhti

یکی از مهم ترین ملزومات برای تمام رشته های ورزشی، ساک ورزشی است. افرادی که سابقه ی فعالیت در باشگاه، ورزشگاه یا سایر محیط های ورزشی را دارند به خوبی آگاهند که داشتن یک ساک ورزشی مناسب تا چه اندازه ضروری است و می تواند کار را برای ورزشکار سهل و لذت بخش کند. ممکن است در نگاه اول انتخاب ساک ورزشی ساده به نظر بیاید اما نکات مهمی در این انتخاب دخیل اند که در این مطلب با هم بررسی شان خواهیم کرد.

ضمن این که یک ساک ورزشی مناسب، در بسیاری از موارد می تواند به عنوان ساک سفری هم استفاده شود. در سفرهای کوتاه مدت ممکن است تمایلی به حمل چمدان نداشته باشیم یا فضای کافی برای استفاده از چمدان و ساکهای مسافرتی بزرگ نداشته باشیم که در این موارد می توانیم از ساک ورزشی زیبا و جمع و جور خود استفاده کنیم. اما نکاتی که باید در انتخاب ساک ورزشی به آنها توجه کنیم.

ساک ورزشی چیست؟

ساک یا کیف ورزشی در واقع یکی از وسایل مهم و ضروری برای ورزشکاران است، این وسیله به منظور نگهداری لوازم ورزشی و حمل کردن آن ها از منزل تا باشگاه ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله از جنس پارچه معمولی، پارچه نایلونی و گاهی اوقات پارچه چرمی که شامل چرم طبیعی و مصنوعی است، ساخته می شود. در ادامه شما عزیزان را با انواع ساک ورزشی آشنا می کنیم.

انواع ساک ورزشی

کیف ها و ساک ورزشی به چهار نوع دسته بندی می شوند:

کیف رودوشی

کیف دوفل

کوله پشتی

کیسه های ورزشی

کیف رودوشی (Strap bags)

کیف های رودوشی ورزشی جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین کیف های ورزشی است. این نوع کیف ها یک بند بزرگ برای استفاده روی دوش و دو دسته کوتاه تر دارند. بزرگ و جادار هستند و از بخش ها و جیب های متعدد تشکیل شده است. بنابراین اگر ورزشی انجام می دهید که باید وسایل زیادی همراه داشته باشید می توانید این نوع کیف ورزشی را انتخاب کنید. کیف های رودوشی ورزشی در جنس ها و رنگبندی متنوع به بازار عرضه شده اند.

معیارهای انتخاب یک ساک ورزشی با کیفیت

سایز و ظرفیت: با توجه به رشته ی ورزشی که در آن فعالیت می کنید، ساک شما می تواند ابعاد مختلفی از خیلی کوچک (حجم کمتر از ۱۰ لیتر) تا بزرگ (حجم بیش از ۶۰ لیتر) داشته باشد. بدیهی است که یک ساک جمع و جور هنگام حمل سهولت بیشتری را برای ورزشکار فراهم می کند اما نکته ی مهم تر اینجاست که باید بتوانید تمام ملزومات ورزشی شامل لباس، کفش، جوراب، کلاه، ساق بند ایمنی، میان وعده غذایی، قمقمه، موزیک پلیر، وسایل تخصصی و… را به راحتی در ساک ورزشی تان جای دهید. از این رو برندهای معتبر بیترین تولیداتشان را در سایزهای متوسط و بزرگ انجام می دهند.

جنس: بر خلاف پوشاک که در تماس مستقیم و مداوم با پوست بدن است، در مورد ساکهای ورزشی، «پلی استر» یکی از بهترین و قابل قبول ترین متریال های ممکن است. چرا که مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین کتان سخت و نایلون نیز در این محصولات استفاده می شود. از آنجا که ساکهای ورزشی اغلب سنگین هستند و ممکن است در معرض نور مستقیم آفتاب یا باد و باران قرار گیرند، مهم است که جنس رویه و آستر ساک ورزشی مرغوب و مقاوم باشد تا سالها بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

منبع : آدیداس درختی

https://adidasderakhti.ir/product-category/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c/%d8%b3%d8%a7%da%a9-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c/

 

 

لینک مرجع https://adidasderakhti.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAyl
نظرتان را بنویسید